no tak widziałem to, ale to komplet. A chodzi mi o szybką przekładkę czyli tylko komp i nastawnik. bez wiązki.
Jeśli Munior zechce podać mi takie info to napewno się za to zabiorę jeszcze w tym roku. Bo na przekładkę wiązki, zwalanie dechy nie mam niestety czasu......takie życie kierowcy, czas jest wyliczony do minuty.....
[ Dodano: 2016-11-13, 21:06 ]
Znalazłem kompa 028906021D od passata b4 1.9tdi za niecałą 100 i nastawnik od renówki za 300.
A co z softem i tym jednym kabelkiem we wtyczce?
[B4 1.9 1Z] Pedał gazu - raz czuły, raz do dechy i nic się n
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Oczywiscie że podam ci cale info,a raczej powtórzę to co już wczesniej napisałem ,bo jak widac nie zrozumiałeś ....Musisz mieć nastawnik indukcyjny i odpowiednio "spreparowany" sterownik .Nastawnik oczywiscie możesz gdzieś zakupić ,natomiast takie sterowniki ,jak się domyślasz ,mam tylko ja ,bo ja tą metodę wymyślilem i wszelkie szczegóły znam tylko ja Info masz na PWMarcin B4 pisze:no tak widziałem to, ale to komplet. A chodzi mi o szybką przekładkę czyli tylko komp i nastawnik. bez wiązki.
Jeśli Munior zechce podać mi takie info to napewno się za to zabiorę jeszcze w tym roku
[ Dodano: 2016-11-13, 21:11 ]
Ten sterownik wymaga przeszczepu instalacji ,bo twoja wtyka ECU do niego nie pasuje . Jeden kabelek to będziesz mógł przelozyć w swojej wtyczce ,jak zdecydujesz się na sterownik ode mnie ,bo tylko on pasuje pod ori wtykę i można dzieki niemu po wymianie tylko nastawnika na indukcyjny ,smigać na indukcyjnymMarcin B4 pisze:Znalazłem kompa 028906021D od passata b4 1.9tdi za niecałą 100 i nastawnik od renówki za 300.
A co z softem i tym jednym kabelkiem we wtyczce?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Marcin B4, Nastawnik to szukaj właśnie HDK indukcyjny z 80-tki , bo tylko tam masz okrągłą wtykę , chyba że przełożysz sobie cały kabel z wtyką to wtedy możesz nastawnik brać z VW , Seat , Skoda i nowszych audi.
A po Ecu to do Mariusza musisz na PW odezwac się , bo tylko on ma ecu z odpowiednim wsadem pod R4.
A po Ecu to do Mariusza musisz na PW odezwac się , bo tylko on ma ecu z odpowiednim wsadem pod R4.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak jest zawalony opilkami ,albo kawalkami magnesu ,który się rozpadł i "poszedł "w górę " , to jak najbardziej ...w skrajnych przypadkach ,jak coś go przyblokuje ,czasem nie można odpalić ,albo są z tym duże problemy.Wtedy praktycznie zawsze wywala bład n146Fazziu pisze:pytanie czy takie objawy jak kolega ma u siebie mogą występować na nastawniku indukcyjnym ?