[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
Starsze zegary nie były podłączane "każdy osobno"?
Chodzi mi o to, czym zastąpić taką wtyczkę
https://audi80.pl/files/numery_pinw_164.jpg
Chodzi mi o to, czym zastąpić taką wtyczkę
https://audi80.pl/files/numery_pinw_164.jpg
Też się za to zabieram
Powolutku rozkminiam jak to powinno być podłączone - zegary mam już w aucie jednak nie są podłączone i bardzo mnie to boli. W komorze mam założone czujniki - bańka i czujnik temp. oleju (w głowicy). Wracając do wskaźników - wg. Solskiera rozpiska pinów jest taka:
3 - Do Masy
6 - Podlaczasz Do + Przez Stacyjke (czyli tzw. zaplon) - Moze To Byc Bezpiecznik 12
2 - Do Czujnika Cisnienia Oleju
5 - Do Czujnika Temperatury Oleju
4 - Pod Bezpiecznik 14, Napiecie Pojawi Sie Kiedy Włączysz Światla
1 - Podlaczasz Do Podswietlania Zapalniczki (jezeli jest z regulacja) lub Podswietlania Nagrzewnicy - Czegos Co Jest z Regulacja Podswietlania
Jednak kilka stron dalej pawelrybak15 - dodał foto wtyczki gdzie pisze że prawidłowo pin 4 to + po stacyjce natomiat pin 6 to + po światłach - to jak to w końcu jest?
Posiadam przekaźnik od dodatkowych wskaźników -wg Jarewa podłączony powinien być tak:
58D- bezpiecznik numer 14 wtyczka J58D - gry/red
58d- wejscie plusa po sciemniaczu - gry/blu
58- wyjście na żarówki dodatkowych zegarów gry/brn
Dawać go czy lepiej podać +12 po światłach i zmostkować to z pinem od podświetlenia, to wtedy będą cały czas dawały pełną jasnością - jak mówicie?
Powolutku rozkminiam jak to powinno być podłączone - zegary mam już w aucie jednak nie są podłączone i bardzo mnie to boli. W komorze mam założone czujniki - bańka i czujnik temp. oleju (w głowicy). Wracając do wskaźników - wg. Solskiera rozpiska pinów jest taka:
3 - Do Masy
6 - Podlaczasz Do + Przez Stacyjke (czyli tzw. zaplon) - Moze To Byc Bezpiecznik 12
2 - Do Czujnika Cisnienia Oleju
5 - Do Czujnika Temperatury Oleju
4 - Pod Bezpiecznik 14, Napiecie Pojawi Sie Kiedy Włączysz Światla
1 - Podlaczasz Do Podswietlania Zapalniczki (jezeli jest z regulacja) lub Podswietlania Nagrzewnicy - Czegos Co Jest z Regulacja Podswietlania
Jednak kilka stron dalej pawelrybak15 - dodał foto wtyczki gdzie pisze że prawidłowo pin 4 to + po stacyjce natomiat pin 6 to + po światłach - to jak to w końcu jest?
Posiadam przekaźnik od dodatkowych wskaźników -wg Jarewa podłączony powinien być tak:
58D- bezpiecznik numer 14 wtyczka J58D - gry/red
58d- wejscie plusa po sciemniaczu - gry/blu
58- wyjście na żarówki dodatkowych zegarów gry/brn
Dawać go czy lepiej podać +12 po światłach i zmostkować to z pinem od podświetlenia, to wtedy będą cały czas dawały pełną jasnością - jak mówicie?
Ja mam podpięte u siebie tak.
Mogłbyś rozjaśnić temat jak zamontowałes bańkę i czujnik temperatury, bądź podesłać fotki?
Bańkę masz w przewodzie oleju do turbo? Czujnik wkręcony temperatury jest gdzieś z tyłu czy z boku?
Mam wrzucone zegary do auta, podpięte, wiązki puszczone, ale nie wziąłem się jeszcze za montaż czujników.
co do przekaźnika to nie pomogę, montowałem te nowsze zegary, które miały jedną wtyczkę 6-cio pinową.ieble pisze:
3 - Do Masy
6 - Podlaczasz Do + Przez Stacyjke (czyli tzw. zaplon) - Moze To Byc Bezpiecznik 12
2 - Do Czujnika Cisnienia Oleju
5 - Do Czujnika Temperatury Oleju
4 - Pod Bezpiecznik 14, Napiecie Pojawi Sie Kiedy Włączysz Światla
1 - Podlaczasz Do Podswietlania Zapalniczki (jezeli jest z regulacja) lub Podswietlania Nagrzewnicy - Czegos Co Jest z Regulacja Podswietlania
Mogłbyś rozjaśnić temat jak zamontowałes bańkę i czujnik temperatury, bądź podesłać fotki?
Bańkę masz w przewodzie oleju do turbo? Czujnik wkręcony temperatury jest gdzieś z tyłu czy z boku?
Mam wrzucone zegary do auta, podpięte, wiązki puszczone, ale nie wziąłem się jeszcze za montaż czujników.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Tak można ale będzie brak regulacji i jak by co NIE PODŁĄCZAJ DODATKOWYCH ŻARÓWEK POD PLUS PO ŚCIEMNIACZU bo ci sfajczy licznik potencjometr ma określoną moc dlatego dali przekaźnik.ieble pisze:Dawać go czy lepiej podać +12 po światłach i zmostkować to z pinem od podświetlenia, to wtedy będą cały czas dawały pełną jasnością - jak mówicie?
Hej u mnie były ona na aluminiowym korpusie magistrali olejowej tam gdzie czujnik oleju. Od temperatury oleju był po lewej, po prawej od ciśnienia.dyras pisze:Ja mam podpięte u siebie tak.
co do przekaźnika to nie pomogę, montowałem te nowsze zegary, które miały jedną wtyczkę 6-cio pinową.ieble pisze:
3 - Do Masy
6 - Podlaczasz Do + Przez Stacyjke (czyli tzw. zaplon) - Moze To Byc Bezpiecznik 12
2 - Do Czujnika Cisnienia Oleju
5 - Do Czujnika Temperatury Oleju
4 - Pod Bezpiecznik 14, Napiecie Pojawi Sie Kiedy Włączysz Światla
1 - Podlaczasz Do Podswietlania Zapalniczki (jezeli jest z regulacja) lub Podswietlania Nagrzewnicy - Czegos Co Jest z Regulacja Podswietlania
Mogłbyś rozjaśnić temat jak zamontowałes bańkę i czujnik temperatury, bądź podesłać fotki?
Bańkę masz w przewodzie oleju do turbo? Czujnik wkręcony temperatury jest gdzieś z tyłu czy z boku?
Mam wrzucone zegary do auta, podpięte, wiązki puszczone, ale nie wziąłem się jeszcze za montaż czujników.
Został mi nawet taki kompletny zestaw w garażu zegary ramka czujniki wiązka