Deohace pisze:Hej u mnie były ona na aluminiowym korpusie magistrali olejowej tam gdzie czujnik oleju. Od temperatury oleju był po lewej, po prawej od ciśnienia.dyras pisze:Ja mam podpięte u siebie tak.
co do przekaźnika to nie pomogę, montowałem te nowsze zegary, które miały jedną wtyczkę 6-cio pinową.ieble pisze:
3 - Do Masy
6 - Podlaczasz Do + Przez Stacyjke (czyli tzw. zaplon) - Moze To Byc Bezpiecznik 12
2 - Do Czujnika Cisnienia Oleju
5 - Do Czujnika Temperatury Oleju
4 - Pod Bezpiecznik 14, Napiecie Pojawi Sie Kiedy Włączysz Światla
1 - Podlaczasz Do Podswietlania Zapalniczki (jezeli jest z regulacja) lub Podswietlania Nagrzewnicy - Czegos Co Jest z Regulacja Podswietlania
Mogłbyś rozjaśnić temat jak zamontowałes bańkę i czujnik temperatury, bądź podesłać fotki?
Bańkę masz w przewodzie oleju do turbo? Czujnik wkręcony temperatury jest gdzieś z tyłu czy z boku?
Mam wrzucone zegary do auta, podpięte, wiązki puszczone, ale nie wziąłem się jeszcze za montaż czujników.
Został mi nawet taki kompletny zestaw w garażu zegary ramka czujniki wiązka
Piszesz o silniku benznowym czy o dieslu? W dieslach podobno nie miesci sie bańka zamiast zwyklego czujnika cisnienia dlatego trzeba rzeźbić.