Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 16 lis 2016, 16:53

Deohace pisze:
dyras pisze:Ja mam podpięte u siebie tak.
ieble pisze:
3 - Do Masy
6 - Podlaczasz Do + Przez Stacyjke (czyli tzw. zaplon) - Moze To Byc Bezpiecznik 12
2 - Do Czujnika Cisnienia Oleju
5 - Do Czujnika Temperatury Oleju
4 - Pod Bezpiecznik 14, Napiecie Pojawi Sie Kiedy Włączysz Światla
1 - Podlaczasz Do Podswietlania Zapalniczki (jezeli jest z regulacja) lub Podswietlania Nagrzewnicy - Czegos Co Jest z Regulacja Podswietlania
co do przekaźnika to nie pomogę, montowałem te nowsze zegary, które miały jedną wtyczkę 6-cio pinową.

Mogłbyś rozjaśnić temat jak zamontowałes bańkę i czujnik temperatury, bądź podesłać fotki?
Bańkę masz w przewodzie oleju do turbo? Czujnik wkręcony temperatury jest gdzieś z tyłu czy z boku?
Mam wrzucone zegary do auta, podpięte, wiązki puszczone, ale nie wziąłem się jeszcze za montaż czujników.
Hej u mnie były ona na aluminiowym korpusie magistrali olejowej tam gdzie czujnik oleju. Od temperatury oleju był po lewej, po prawej od ciśnienia.

Został mi nawet taki kompletny zestaw w garażu zegary ramka czujniki wiązka dokuczacz_

Piszesz o silniku benznowym czy o dieslu? W dieslach podobno nie miesci sie bańka zamiast zwyklego czujnika cisnienia dlatego trzeba rzeźbić.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 lis 2016, 19:27

dyras pisze:czy o dieslu? W dieslach podobno nie miesci sie bańka zamiast zwyklego czujnika cisnienia dlatego trzeba rzeźbić.
W Dieslu nie bardzo , bo przeszkadza przewod olejowy smarowania turbo.

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 16 lis 2016, 19:55

Krzysiek 84 pisze:
dyras pisze:czy o dieslu? W dieslach podobno nie miesci sie bańka zamiast zwyklego czujnika cisnienia dlatego trzeba rzeźbić.
W Dieslu nie bardzo , bo przeszkadza przewod olejowy smarowania turbo.
Z odpowiednią przejściówką można go zamocować w miejsce starego czujnika ciśnienia oleju.
Gdzie najlepiej dać czujnik temperatury oleju w 1z/ahu? Są może jakieś miejsca żeby wkręcić bez rezania?

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 16 lis 2016, 20:26

W 1Z jest zaślepka w głowicy od strony przedniej szyby, na imbus przykręcana. Wykręcasz ją i wkręcasz czujnik.

[ Dodano: 2016-11-16, 20:26 ]
A bańkę można przykręcić na przedłużce-ja zastosowałem przewód hamulcowy gumowy chyba od jakiegoś forda. Ten przewód wkręcasz w miejsce starego czujnika ciśnienia oleju.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 lis 2016, 20:27

Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 16 lis 2016, 21:33

Dzięki za pomoc, muszę zerknąć czy w ahu też jest zaślepka.

Deohace
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2015, 21:07
Lokalizacja: TSA / RT

Post autor: Deohace » 16 lis 2016, 22:25

Chodzi o 2.0 ABK. Tak jasne mogę porobić zdjęcia wiązki co Ci pomoże co uchwycić?

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 17 lis 2016, 08:37

Dyras w głowicy masz z tylu miejsce na czujnik - jak na foto powyżej, a bańkę mam na przewodzie hamulcowym zamocowaną - dziś wstawię Tobe foto jak to wygląda dokładnie.

Deohace - chodzi mi o przekaźnik dodatkowych wskaźników. Jeśli możesz wstaw fotki.

Deohace
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2015, 21:07
Lokalizacja: TSA / RT

Post autor: Deohace » 17 lis 2016, 20:08

Oto co mam. Miałem okazję wyciągnąć komplet z auta brata które kończy żywot ale teraz sam nie wiem co z tym zrobić bo u mnie też są takie same. Przekaźnik który to z nich? To bym pojechał do niego i cykną foto.

https://zapodaj.net/83bbf20f99c2e.jpg.html

https://zapodaj.net/cdeb876dcc52f.jpg.html

https://zapodaj.net/2dba7653c7aa8.jpg.html

https://zapodaj.net/d4c41686e6744.jpg.html

https://zapodaj.net/082bdbbb8511d.jpg.html

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 17 lis 2016, 20:17

Nie ma tu tego przekaźnika. Dzięki za fotki. A ze sprzedażą tego nie powinno być problemu - to chodliwy temat :) Podaj cena na PW popytam wśród znajomych. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 19 lis 2016, 16:14

andrzejsz23 pisze:W 1Z jest zaślepka w głowicy od strony przedniej szyby, na imbus przykręcana. Wykręcasz ją i wkręcasz czujnik.

[ Dodano: 2016-11-16, 20:26 ]
A bańkę można przykręcić na przedłużce-ja zastosowałem przewód hamulcowy gumowy chyba od jakiegoś forda. Ten przewód wkręcasz w miejsce starego czujnika ciśnienia oleju.
Faktycznie w ahu też jest ta zaślepka w głowicy. Czujnik temperatury wkręcałem na ciepłym silniku, temperatura gajgera skoczyla między 80 a 90 stopni, więc wszystko chyba bangla :)
Pozostaje mi jeszcze zakuć wężyk/przedłużkę pod bańkę.

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 19 lis 2016, 18:29

dyras pisze:Pozostaje mi jeszcze zakuć wężyk/przedłużkę pod bańkę.
a nie lepiej kupić przewód hamulcowy ten gumowy?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 lis 2016, 21:40

Mozna elastyczny kupic w sklepie o każdej długości , aby miał gwint M10x1

Chyba , że chcesz Przewód hamulcowy stalowy M10x1 30cm wstawić , ale drgania wtedy będą różne na nim i wypadałoby go trochę unieruchomic by nie przemieszczał się i nie ułamał.

jubar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 19 cze 2015, 22:58
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: jubar » 20 lis 2016, 19:12

Pewnie gdzieś było w temacie ale potrzebna mi odpowiedź na szybko. Czy zachowanie wskazania ciśnienia oleju w ABK na zimnym ponad 5 bar, a na ciepłym trochę powyżej 2 bary są dobre (na wolnych obrotach)? Dodam, że ciśnienie rośnie po dodaniu gazu, tak, że podczas jazdy wskazówka jest wychylona na max.

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 21 lis 2016, 22:28

Na zimnym silniku zawsze bedzie najwyższe ciśnienie, a wraz ze wzrostem temp. silnika ciśnienie maleje i to jest normalne. Myślę że jeżeli masz ciśnienie ponad 2 bary na rozgrzanym silniku to jest ok okok

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl