Jarewa pisze:Piotrku jezeli były by wycieki narzekał by na znikający płyn hamulcowy,
@Jarewa, może coś w tym jest, bo nie uskarżałem się do teraz, ale już szukałem informacji o pokazującej się kontrolce hamulców gdy jeździ się po nierównościach. Nie powinno jej być jeśli płynu jest wystarczająco. Tylko nie wiedziałem, że jakkolwiek sprzęgło może mieć powiązanie z hamulcami.
PieterB pisze:niestety nikt za ciebie tego nie zrobi. A dodam że najłatwiej je sprawdzić jak jedziesz powiedzmy z 60 to wrzucasz 5 i pedał w podłogę i jeśli obroty silnika pójdą do góry a ty nie przyspieszasz to ślizga się - proste
Zatem, nie ślizga mi się. Obroty wzrastają stopniowo wraz ze wzrastającą prędkością. Dziś skrzynia znowu zaczęła wchodzić delikatnie, ale wiem, że jutro, albo za 2 dni znowu się popsuje ;p
PieterB pisze:i co tego tez nie umiesz sprawdzić? Pompa sprzęgłowa i wysprzęglik są w dość dobrym miejscu w sensie widocznym, więc łatwo to stwierdzić.
Przed wymianą można podjąć próbę odpowietrzenia, być może będzie poprawa ale obawiam sie że będzie do wymiany już i tyle.
Kurcze @PieterB odpisujesz pod każdym moim postem na tym forum. Dziękuję Ci, cieszę się z tego bardzo, bo dajesz mi nadzieję, (że czegoś się zawsze dowiem) ale już powinieneś doskonale wiedzieć, że "ten nowy" jest totalnie zielony i prawie nic nie potrafi. Szukam, czytam, uczę się, ale nie wszystko zawsze znajdę. Tymczasem znajdę i sprawdzę tę pompę i wysprzęglik