Audi 80 B3 Quattro 2.2T AAN
Hmm słyszałem też o wersji SPORT nie wiem czy to prawda ale były dodatkowo utwardzane, przykładem może być to że można na chwilę obecną dostać wkłady BILSTEIN'a ( żółte o skróconym skoku ) i okrutnie drogie około 500zł/szt
[ Dodano: 2016-10-26, 20:27 ]
W końcu przyszedł czas na uporanie się z tymi paprochami w kabinie, miałem już tego dość
Podstawka pasuje P&P z A80 B4 1992r z klimą
[ Dodano: 2016-10-26, 20:33 ]
I wymarzone fikołki
[ Dodano: 2016-10-26, 20:27 ]
W końcu przyszedł czas na uporanie się z tymi paprochami w kabinie, miałem już tego dość
Podstawka pasuje P&P z A80 B4 1992r z klimą
[ Dodano: 2016-10-26, 20:33 ]
I wymarzone fikołki
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Dani89, dziś właśnie zakupiłem filterk KNECHT'a w komplecie z osłoną :65zł
[ Dodano: 2016-10-27, 21:03 ]
Audi Sport, wczoraj orientowałem się co do regeneracji wkładów BOGE i dzwoniłem do paru firm, cenowo wychodzi to w granicach: 300-350zł/szt więc lepiej dołożyć i mieć nówki
[ Dodano: 2016-10-30, 22:28 ]
Przyszedł czas na kolejną wymianę oliwki więc zabrałem się za to w weekend. Od poprzedniej minęło niespełna 1tys km... Dodatkowo zadbałem o czyszczenie układu smarowania, korbowo-tłokowego a i zaworki zostaną przeczyszczone by lepiej "grały"
[ Dodano: 2016-10-27, 21:03 ]
Audi Sport, wczoraj orientowałem się co do regeneracji wkładów BOGE i dzwoniłem do paru firm, cenowo wychodzi to w granicach: 300-350zł/szt więc lepiej dołożyć i mieć nówki
[ Dodano: 2016-10-30, 22:28 ]
Przyszedł czas na kolejną wymianę oliwki więc zabrałem się za to w weekend. Od poprzedniej minęło niespełna 1tys km... Dodatkowo zadbałem o czyszczenie układu smarowania, korbowo-tłokowego a i zaworki zostaną przeczyszczone by lepiej "grały"
Na tą chwilę ciężko to stwierdzić ponieważ ów specyfik dodaje się do paliwa ( buteleczka na 75l paliwa) wlałem na razie pół i trzeba trochę pojeździć by zaczęło działać. Oczywiście nie spodziewam się tu efektów typu:
WOOOW polecam silnik chodzi zdecydowanie ciszej i odczuwam przyrost mocy!!!
Buahaha
Chodzi mi bardziej o wyczyszczenie układu by wszystko działało jak należy
[ Dodano: 2016-11-19, 12:47 ]
Niby się nic nie dzieje a jednak sie dzieje
Po ostatnim rozebraniu zawieszenia tylnego zawiozłem całość do piaskowania a następnie do lakierni proszkowej. Wszystkie elementy (oprócz sprężyn i drążków stabilizacyjnych) zostały pomalowane najpierw podkładem a później kolorem właściwym. Stabi i sprężyny pomalowałem pistoletem farbą podkładową antykorozyjną w kolorze czarnym.
Myślę nad pomalowaniem drążków w kolor czerwony by odróżniały się od reszty zawieszenia.
Skrzynia, wał, dyfer i łapy (skrzyni i dyfra) czyli cały zespół napędowy idzie w kolor szary
Tak wyszło:
WOOOW polecam silnik chodzi zdecydowanie ciszej i odczuwam przyrost mocy!!!
Buahaha
Chodzi mi bardziej o wyczyszczenie układu by wszystko działało jak należy
[ Dodano: 2016-11-19, 12:47 ]
Niby się nic nie dzieje a jednak sie dzieje
Po ostatnim rozebraniu zawieszenia tylnego zawiozłem całość do piaskowania a następnie do lakierni proszkowej. Wszystkie elementy (oprócz sprężyn i drążków stabilizacyjnych) zostały pomalowane najpierw podkładem a później kolorem właściwym. Stabi i sprężyny pomalowałem pistoletem farbą podkładową antykorozyjną w kolorze czarnym.
Myślę nad pomalowaniem drążków w kolor czerwony by odróżniały się od reszty zawieszenia.
Skrzynia, wał, dyfer i łapy (skrzyni i dyfra) czyli cały zespół napędowy idzie w kolor szary
Tak wyszło:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Zawsze można założyć przednie kolumny na tył i wrzucić amorki z jakiegoś malutkiego silniczka. Taki sachs advantage -25mm gazówka kosztuje ok 250zł sztuka, a według mnie to zajebisty stosunek jakość-cena.piguu pisze:Audi Sport, wczoraj orientowałem się co do regeneracji wkładów BOGE i dzwoniłem do paru firm, cenowo wychodzi to w granicach: 300-350zł/szt więc lepiej dołożyć i mieć nówki
Jaką aktualną mocą legitymuje się Twój AEB ? Będę robił za niedługo 90 quattro tego z AEBem zrobionym na osprzęcie APU na wyższe moce. Będę wrzucał hydrydę K04, kolektror spawaka, wtryski bosch 440ccm i porządny IC ze sztywnym dolotem. Jestem ciekaw czy na tym setupie wypluje 300PS.
Audi Sport, Z zawieszeniem P <=> T wiem ze jest taka opcja ale już zdecydowałem, że pójdę z farbyką i zostaje tak jak wyjechało Myślę jeszcze nad dedykowanymi obniżającymi springami H&R, albo ori springi od coupe (przód) są inne niż w seriach.
Co do Twoich planów by osiągnąć 300HP to wtryski i IC - ale zależy wszystkogłównie od dmuchawki jaką zastosujesz i sofu, bo pewnie wiesz, że K04 wychodziło pare rodzai i tylko wyłącznie w silnikach poprzecznych i strona gorąca ma inny kierunek wylotu spalin...
Swojej jeszcze nie hamowałem nie mogę się zmobilizować z budową tego TIPa jakoś mnie prześladuje
Napisz mi co rozumiesz pisząc AEB na osprzęcie APU...? Przecież z tego motoru oprócz ME7 nic się nie nadaje
Co do Twoich planów by osiągnąć 300HP to wtryski i IC - ale zależy wszystkogłównie od dmuchawki jaką zastosujesz i sofu, bo pewnie wiesz, że K04 wychodziło pare rodzai i tylko wyłącznie w silnikach poprzecznych i strona gorąca ma inny kierunek wylotu spalin...
Swojej jeszcze nie hamowałem nie mogę się zmobilizować z budową tego TIPa jakoś mnie prześladuje
Napisz mi co rozumiesz pisząc AEB na osprzęcie APU...? Przecież z tego motoru oprócz ME7 nic się nie nadaje
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Zawsze to masz amorki przeznaczone typowo na tył Springi z coupe są niższe o te 20mm ale jak wrzucisz to na tył to nie będzie róznicy a moze nawet wyżej.piguu pisze:Z zawieszeniem P <=> T wiem ze jest taka opcja ale już zdecydowałem, że pójdę z farbyką i zostaje tak jak wyjechało Myślę jeszcze nad dedykowanymi obniżającymi springami H&R, albo ori springi od coupe (przód) są inne niż w seriach.
Turbinka to przerobiona K03 na większą niż K04. Wirnik alu cnc itp. sprawy Także wszystko pod kontrolą. Tak, tak wiem, że k04 tylko w poprzeczniakach było
Rób tipa i hamuj go, bo jestem ciekaw
Chodzi mi o to, że AEB chodzi na ME7, przepustnica elektroniczna, przepływka, lambda itp. Chodziło głównie o ME7, mapsensor i żeby nie było .... z gruchami itp, do tempomatu O zaletach ME7 nie muszę Ci pisać
Ostatnio zmieniony 20 lis 2016, 20:40 przez Audi Sport, łącznie zmieniany 1 raz.
Chcę tylko przełożyć przód, bo wiadomo co się dzieje przy większych mocach z przodemAudi Sport pisze:pringi z coupe są niższe o te 20mm ale jak wrzucisz to na tył to nie będzie róznicy a moze nawet wyżej
Moja K03S też jest hybrydą z większym wirnikiemAudi Sport pisze:Turbinka to przerobiona K03 na większą niż K04. Wirnik alu cnc itp. sprawy
Niebawem wszystko bedzie na papierze, soft jest zrobiony na tzw. "bezpieczny" czyli upalasz i nic się nie dzieje. Uważam, że z tej hybrydy jaka by nie była nie da rady wyciągnąć 300hp a to dlatego, że K03 nie wiem jak rozwiercona ma swoje granice. Nooo ale życze jak najwięcej
- Maciek.
- Forum Audi 80
- Posty: 162
- Rejestracja: 11 sie 2011, 10:31
- Imię: Maciej
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: SBE
Hybryda z K03-005.piguu pisze:Uważam, że z tej hybrydy jaka by nie była nie da rady wyciągnąć 300hp a to dlatego, że K03 nie wiem jak rozwiercona ma swoje granice. Nooo ale życze jak najwięcej
Więcej tu.
Zamiast hybrydy można wsadzić K04 z 2.0 TFSI, która spokojnie daje ponad 300 KM.
Maciek., dobry wykres i ładnie trzyma do 6623rpm tylko tak naprawdę co zostało z tej K03, że można ją tak nazwać... nawet muszla od zimnej jest inna. Biorąc pod uwagę koszty przerobienia tej dmuchawki osobiście wolał bym zainwestować w chinola GT28 albo GT30 + żeliwo i naprzód
[ Dodano: 2016-12-27, 19:37 ]
Minął miesiąc, w łódzkim nadal brak śniegu i właśnie dlatego postanowiłem przeprowadzić konserwację miejsc najbardziej narażonych na jakiekolwiek "uszkodzenia" czyli tu i tu:
PS. + wnęka na zapas oczywiście
[ Dodano: 2017-01-02, 20:08 ]
Autko śmiga beż żadnych problemów jestem naprawdę zadowolony Parę dni temu poprawiło się nawet ciśnienie oleju i wynosi przy rozgrzanym oleju 1,6 bar. Okazało się, że czujnik "bańka" VDO przekłamywała... dziwne bo nigdy mi się to nie zdarzyło Pomiar manometrem rozwiał wszelkie wątpliwości
Silnik ma jeszcze większy potencjał i miałem to rozwijać jednak po części zrealizowałem pewny etap mojego planu i nadszedł czas na kojeny
STAŁO SIĘ... --->
[ Dodano: 2016-12-27, 19:37 ]
Minął miesiąc, w łódzkim nadal brak śniegu i właśnie dlatego postanowiłem przeprowadzić konserwację miejsc najbardziej narażonych na jakiekolwiek "uszkodzenia" czyli tu i tu:
PS. + wnęka na zapas oczywiście
[ Dodano: 2017-01-02, 20:08 ]
Autko śmiga beż żadnych problemów jestem naprawdę zadowolony Parę dni temu poprawiło się nawet ciśnienie oleju i wynosi przy rozgrzanym oleju 1,6 bar. Okazało się, że czujnik "bańka" VDO przekłamywała... dziwne bo nigdy mi się to nie zdarzyło Pomiar manometrem rozwiał wszelkie wątpliwości
Silnik ma jeszcze większy potencjał i miałem to rozwijać jednak po części zrealizowałem pewny etap mojego planu i nadszedł czas na kojeny
STAŁO SIĘ... --->
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.