Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 B3 Quattro 2.2T AAN

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 26 paź 2016, 20:33

Hmm słyszałem też o wersji SPORT nie wiem czy to prawda ale były dodatkowo utwardzane, przykładem może być to że można na chwilę obecną dostać wkłady BILSTEIN'a ( żółte o skróconym skoku ) i okrutnie drogie około 500zł/szt <niedowiarek>

[ Dodano: 2016-10-26, 20:27 ]
W końcu przyszedł czas na uporanie się z tymi paprochami w kabinie, miałem już tego dość zly_
Obrazek
Podstawka pasuje P&P z A80 B4 1992r z klimą :-)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2016-10-26, 20:33 ]
I wymarzone fikołki kwadr
Obrazek
Obrazek

Dani89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 28 sty 2016, 12:01
Lokalizacja: ESK

Post autor: Dani89 » 27 paź 2016, 13:04

fotele git, tylko pamiętaj dokup filtr kabinowy okok

czarekHD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 369
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 27 paź 2016, 13:26

eleganckie stołki,pasują tu oklasky

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 27 paź 2016, 13:56

piguu pisze:Hmm słyszałem też o wersji SPORT nie wiem czy to prawda ale były dodatkowo utwardzane, przykładem może być to że można na chwilę obecną dostać wkłady BILSTEIN'a ( żółte o skróconym skoku ) i okrutnie drogie około 500zł/szt
Wersja sport miała takie same amorki co obniżone wersje o 20mm ;-)

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 30 paź 2016, 22:28

Dani89, dziś właśnie zakupiłem filterk KNECHT'a w komplecie z osłoną :65zł :/
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2016-10-27, 21:03 ]
Audi Sport, wczoraj orientowałem się co do regeneracji wkładów BOGE i dzwoniłem do paru firm, cenowo wychodzi to w granicach: 300-350zł/szt więc lepiej dołożyć i mieć nówki :)

[ Dodano: 2016-10-30, 22:28 ]
Przyszedł czas na kolejną wymianę oliwki więc zabrałem się za to w weekend. Od poprzedniej minęło niespełna 1tys km... Dodatkowo zadbałem o czyszczenie układu smarowania, korbowo-tłokowego a i zaworki zostaną przeczyszczone by lepiej "grały" kwadr

Obrazek

Dani89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 28 sty 2016, 12:01
Lokalizacja: ESK

Post autor: Dani89 » 07 lis 2016, 16:42

i jak ten siuwaks do zaworów coś dał?

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 19 lis 2016, 12:47

Na tą chwilę ciężko to stwierdzić ponieważ ów specyfik dodaje się do paliwa ( buteleczka na 75l paliwa) wlałem na razie pół i trzeba trochę pojeździć by zaczęło działać. Oczywiście nie spodziewam się tu efektów typu:
WOOOW polecam silnik chodzi zdecydowanie ciszej i odczuwam przyrost mocy!!!
Buahaha
Chodzi mi bardziej o wyczyszczenie układu by wszystko działało jak należy :-)

[ Dodano: 2016-11-19, 12:47 ]
Niby się nic nie dzieje a jednak sie dzieje :P
Po ostatnim rozebraniu zawieszenia tylnego zawiozłem całość do piaskowania a następnie do lakierni proszkowej. Wszystkie elementy (oprócz sprężyn i drążków stabilizacyjnych) zostały pomalowane najpierw podkładem a później kolorem właściwym. Stabi i sprężyny pomalowałem pistoletem farbą podkładową antykorozyjną w kolorze czarnym.
Myślę nad pomalowaniem drążków w kolor czerwony by odróżniały się od reszty zawieszenia.
Skrzynia, wał, dyfer i łapy (skrzyni i dyfra) czyli cały zespół napędowy idzie w kolor szary :-)

Tak wyszło:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 19 lis 2016, 17:25

piguu pisze:Audi Sport, wczoraj orientowałem się co do regeneracji wkładów BOGE i dzwoniłem do paru firm, cenowo wychodzi to w granicach: 300-350zł/szt więc lepiej dołożyć i mieć nówki
Zawsze można założyć przednie kolumny na tył i wrzucić amorki z jakiegoś malutkiego silniczka. Taki sachs advantage -25mm gazówka kosztuje ok 250zł sztuka, a według mnie to zajebisty stosunek jakość-cena.

Jaką aktualną mocą legitymuje się Twój AEB ? Będę robił za niedługo 90 quattro tego z AEBem zrobionym na osprzęcie APU na wyższe moce. Będę wrzucał hydrydę K04, kolektror spawaka, wtryski bosch 440ccm i porządny IC ze sztywnym dolotem. Jestem ciekaw czy na tym setupie wypluje 300PS.

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 20 lis 2016, 08:45

Audi Sport, Z zawieszeniem P <=> T wiem ze jest taka opcja ale już zdecydowałem, że pójdę z farbyką i zostaje tak jak wyjechało :) Myślę jeszcze nad dedykowanymi obniżającymi springami H&R, albo ori springi od coupe (przód) są inne niż w seriach.

Co do Twoich planów by osiągnąć 300HP to wtryski i IC - okok ale zależy wszystkogłównie od dmuchawki jaką zastosujesz i sofu, bo pewnie wiesz, że K04 wychodziło pare rodzai i tylko wyłącznie w silnikach poprzecznych i strona gorąca ma inny kierunek wylotu spalin...

Swojej jeszcze nie hamowałem nie mogę się zmobilizować z budową tego TIPa jakoś mnie prześladuje dokuczacz_
Napisz mi co rozumiesz pisząc AEB na osprzęcie APU...? Przecież z tego motoru oprócz ME7 nic się nie nadaje <niedowiarek>

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 20 lis 2016, 19:03

piguu pisze:Z zawieszeniem P <=> T wiem ze jest taka opcja ale już zdecydowałem, że pójdę z farbyką i zostaje tak jak wyjechało Myślę jeszcze nad dedykowanymi obniżającymi springami H&R, albo ori springi od coupe (przód) są inne niż w seriach.
Zawsze to masz amorki przeznaczone typowo na tył :-) Springi z coupe są niższe o te 20mm ale jak wrzucisz to na tył to nie będzie róznicy a moze nawet wyżej.

Turbinka to przerobiona K03 na większą niż K04. Wirnik alu cnc itp. sprawy cwaniak_ Także wszystko pod kontrolą. Tak, tak wiem, że k04 tylko w poprzeczniakach było ;-)

Rób tipa i hamuj go, bo jestem ciekaw okok

Chodzi mi o to, że AEB chodzi na ME7, przepustnica elektroniczna, przepływka, lambda itp. Chodziło głównie o ME7, mapsensor i żeby nie było .... z gruchami itp, do tempomatu ;-) O zaletach ME7 nie muszę Ci pisać ;-)
Ostatnio zmieniony 20 lis 2016, 20:40 przez Audi Sport, łącznie zmieniany 1 raz.

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 20 lis 2016, 19:33

Audi Sport pisze:pringi z coupe są niższe o te 20mm ale jak wrzucisz to na tył to nie będzie róznicy a moze nawet wyżej
Chcę tylko przełożyć przód, bo wiadomo co się dzieje przy większych mocach z przodem :-D
Audi Sport pisze:Turbinka to przerobiona K03 na większą niż K04. Wirnik alu cnc itp. sprawy
Moja K03S też jest hybrydą z większym wirnikiem ;-)

Niebawem wszystko bedzie na papierze, soft jest zrobiony na tzw. "bezpieczny" czyli upalasz i nic się nie dzieje. Uważam, że z tej hybrydy jaka by nie była nie da rady wyciągnąć 300hp a to dlatego, że K03 nie wiem jak rozwiercona ma swoje granice. Nooo ale życze jak najwięcej okok

Awatar użytkownika
Maciek.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 11 sie 2011, 10:31
Imię: Maciej
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: SBE

Post autor: Maciek. » 20 lis 2016, 20:30

piguu pisze:Uważam, że z tej hybrydy jaka by nie była nie da rady wyciągnąć 300hp a to dlatego, że K03 nie wiem jak rozwiercona ma swoje granice. Nooo ale życze jak najwięcej okok
Hybryda z K03-005.
Obrazek
Więcej tu.
Zamiast hybrydy można wsadzić K04 z 2.0 TFSI, która spokojnie daje ponad 300 KM. okok

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 02 sty 2017, 20:08

Maciek., dobry wykres i ładnie trzyma do 6623rpm okok tylko tak naprawdę co zostało z tej K03, że można ją tak nazwać... nawet muszla od zimnej jest inna. Biorąc pod uwagę koszty przerobienia tej dmuchawki osobiście wolał bym zainwestować w chinola GT28 albo GT30 + żeliwo i naprzód rotfl

[ Dodano: 2016-12-27, 19:37 ]
Minął miesiąc, w łódzkim nadal brak śniegu i właśnie dlatego postanowiłem przeprowadzić konserwację miejsc najbardziej narażonych na jakiekolwiek "uszkodzenia" czyli tu i tu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
PS. + wnęka na zapas oczywiście :-)

[ Dodano: 2017-01-02, 20:08 ]
Autko śmiga beż żadnych problemów jestem naprawdę zadowolony :-) Parę dni temu poprawiło się nawet ciśnienie oleju i wynosi przy rozgrzanym oleju 1,6 bar. Okazało się, że czujnik "bańka" VDO przekłamywała... dziwne bo nigdy mi się to nie zdarzyło mysli_ Pomiar manometrem rozwiał wszelkie wątpliwości okok
Silnik ma jeszcze większy potencjał i miałem to rozwijać jednak po części zrealizowałem pewny etap mojego planu i nadszedł czas na kojeny cwaniak_
STAŁO SIĘ... --->
Obrazek

Dani89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 28 sty 2016, 12:01
Lokalizacja: ESK

Post autor: Dani89 » 08 sty 2017, 00:01

będzie ciekawie cwaniak_

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 08 sty 2017, 19:52

O kurr... będzie grubo. Zostawiasz AANa na ori ecu czy standalone ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl