

Właściciel twierdzi ,że u niego w Audi działała i chłodnicę tylko sprzedał.
Kolego to lepiej zainwestuj i kup sobie coś innego także do latania z klimą. Ale jak już planujesz wydać tyle to szedł bym w klimatronik. Podejrzewam ze 1500zł lub trochę więcej wszyło by z montażem u Jugo ale to byś musiał dopytać co i jak. Widziałem ze kolega zzagubiony ma za 1000 klimatronik to opylenia, napisz do niego.ForzaMaciej pisze:obecnie z tego co widzę po ogłoszeniach to za klimę manualną chcą w granicach 800-1000zł a taniej nie kupi.
Wiem ,że cena 280zł w porównaniu do ok 1000zł to bardzo niska cena ale chciałbym się przyjrzeć tej ofercie bo może będzie się opłacało kupić te rzeczy plus tak jak kolega wspomniał chłodnice. Kolega z forum podpowiedział ,że brakuje jeszcze " Brak reszty wiązki spod deski i spod maski.Do pełni szczęścia potrzebujesz jeszcze wentylatory podwójne, inną belkę przednią i chłodnicę wody. Nie zapomnij o mocniejszym alternalorze"
autor: Audi Sport któremu bardzo dziękuję za informacje![]()
Także z 280zł robi się cena dużo większa.
Swoją drogą za manualną klimę planuje wydać do 1500zł. Bardzo dużo kilometrów pokonuje w ciągu miesiąca i na lato chciałbym klimę i dlatego zastanawiam się czy zainwestować w to Audi czy czasem nie kupię jakąś a3,a6,a8 już z wbudowaną klimą. Takie ostatnio mam przemyśleniaOczywiście Audi zostałoby w domu bo szkoda je sprzedać
Zielona mała wtyczka w rzędzie koło kolumny kierowniczej. Kabelek brązowo/czarnyaudico pisze:Czy, któryś z Szanownych Panów mógłby mi wyjaśnić "tak po chłopsku", gdzie, albo w którym miejscu wiązka od klimy z łączy się z wiązką od wentylatorów? W jaki sposób (którym kablem, przekaźnikiem) sterownik klimy załącza te wentylatory od razu po włączeniu klimatyzacji?
Tak czy siak musisz zmieniać cała wiązkę od wentylatora do wersji z klimą bo masz wtedy ta zieloną wtyczkę jak i pozostałe wtyczki i kabelki.Drugie pytanie.
W aucie, które nie miało klimatyzacji, jest przewód z wtyczką do czujnika temp umiejscowionego na dole chłodnicy. Taka sama wtyczka jest w wiązce prowadzącej do kompresora. Czy tą "stara" wtyczkę wystarczy odpiąć i podłączyć nową?
audico pisze:Czy jest różnica w instalacji elektrycznej klimatyzacji zamontowanej w TDI z nastawnikiem potencjometrycznym a instalacji w aucie z nastawnikiem indukcyjnym?
Kurczę gdybym wiedział, że wiązka od wentylatorów z auta dawcy będzie potrzebna to bym jej nie ciął.Tak czy siak musisz zmieniać cała wiązkę od wentylatora do wersji z klimą bo masz wtedy ta zieloną wtyczkę jak i pozostałe wtyczki i kabelki.
Nie i nie widzę w tym wiązki deski i będziesz musiał szukać tego odcinka. Czyli wiązka pod deską dla kmimatronika czyli w skrócie odcinek od tej małej zielonej wtyczki do tych na dmuchawie.audico pisze:Ta kostka czarno-zielona widoczna na pierwszych trzech zdjęciach obok przekaźnika 217 gdzie jest połączona? czy druga kostkę posiada moja wiązka w aucie?