Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK]szarpie mi autem podczas jazdy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Siarex86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 02 lut 2016, 13:22

Post autor: Siarex86 » 31 sie 2016, 16:09

Tak mam sekwencje (BRC sequent 24)

[ Dodano: 2016-04-28, 02:35 ]
Dzisiaj doszedł następny objaw, a mianowicie zaczęły falować obroty poniżej tysiąca obrotów by za chwilę podskoczyć na 1500 obrotów i nie chciały przez dłuższą chwilę opaść, a jak opadły to poodbijały się od 500 obrotów i znowu poszybowały na 1500 obrotów. Pomogło wyłączenie i odpalenie silnika na nowo. Przez następne ponad 30 kilometrów obroty nie wariują, ale silnik dalej lubi przerywać. Zaczyna mi to wyglądać na zepsuty przepływomierz i rano wyszperam jakiś z piwnicy i podmienię. Mam nadzieję, że to wreszcie pomorze :/

[ Dodano: 2016-08-31, 16:09 ]
Usterka wreszcie została usunięta :-) okazało się że oberwał się kabel przy wtyczce czujnika położenia przepustnicy :-) a po za tym nie pomagała padnięta sonda lambda ;-)

Kiszka92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 10 lis 2016, 20:47

[B4 2.0 ABK] Na wyższych obrotach przerywa, szarpie

Post autor: Kiszka92 » 01 gru 2016, 21:00

Witam
Dziwna rzecz się dzieje w moim audikem, otóż np:jak na 2 biegu wcisne do końca to przy 4000 tyś jest coś takie jak były włączał i wyłączał silnik aż całym autem mocno szarpie, miałem też taką sytuację ze podczas wyprzedzania na 4 biegu mocniej wcisnąłem mocno szarpał i przerywal.
A jak go na postoju przegazuje to potrafi zgasnąć i nie chce odpalić. Nie jestem pewien ale wydaje mi się że przy tym obroty spadają na obrotomierzu. Tak jak by gasł.
Pozdrawiam

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 01 gru 2016, 21:52

Może zasilanie odcina słynny przekaźnika nr 30: https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... t22250.htm

Albo czujnik halla pada jak przy tym obrotomierz spada do 0.

Kiszka92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 10 lis 2016, 20:47

Post autor: Kiszka92 » 02 gru 2016, 17:08

A może tak być przez przewody i świece?

Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 gru 2016, 17:31

Kiszka92, wszystko może być ;-) zaczął bym od diagnostyki u kogos kumatego.

ps napisz jeszcze na jakim paliwie się to robi

Kiszka92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 10 lis 2016, 20:47

Post autor: Kiszka92 » 02 gru 2016, 18:18

Myślałem ze tylko na lpg ale kilka dni temu chciałem przeciągnąć silnik na benzynie i przy wyższych obrotach tak szarpało jak bym uderzał w pedał hamulca, dobrze że nie zgasł bo nieraz jak się jedzie wolno i tak się zrobi to potrafi to zrobić a wtedy tylko na pych :|

Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 gru 2016, 18:23

Kiszka92, wydaje mi się że Maciek może mieć racje i to hall pada

Kiszka92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 10 lis 2016, 20:47

Post autor: Kiszka92 » 02 gru 2016, 18:32

No nie wiem sam bo przy normalnej jeździe jest wszystko ok nic nie daje żadnych oznak

Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 gru 2016, 18:51

Kiszka92 pisze:No nie wiem sam bo przy normalnej jeździe jest wszystko ok nic nie daje żadnych oznak
no to co mam ci napisać? nikt przez neta nie da ci 100% odpowiedzi że to to, jeździj aż padnie i tyle

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 02 gru 2016, 18:56

Skoro sam potrafisz wykluczać przyczyny to powykluczaj wszystko co nie może być problemem a zostanie ci to jest przyczyną twoich problemów i nie musiałeś pytać tutaj.

Kiszka92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 10 lis 2016, 20:47

Post autor: Kiszka92 » 02 gru 2016, 19:08

Haha ok, napiszę jeszcze że niby pracuje równo troszkę faluje, najgorzej jest np jak auto jest rozgrzane i je zgasze na np 2-3 h i odpale wtedy falują wiarę mocno aż do złapania temperatury

Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 gru 2016, 20:04

Kiszka92 pisze: napiszę jeszcze że niby pracuje równo troszkę faluje,
czyli jak ;-)
Jest temat o abk i radze go dobrze przestudiować.

pavel44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 30 lis 2016, 17:12

[B4 2.0 ABK] Szarpanie i brak mocy na ciepłym

Post autor: pavel44 » 07 gru 2016, 19:48

Witam. Ogólnie pojawiło sie u mnie szarpanie silnikiem i brak mocy na ciepłym silniku. Pojechałem do elektromechanika, który po sprawdzeniu paru rzeczy odłączyl przepływomierz i podłączył go z powrotem. Po tej operacji wszystko wróciło do normy jednakże dziś wystąpiło to samo. Mam pytanie co dało odlaczenie przepływomierza i czy to wskazało na jego usterkę?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 07 gru 2016, 20:25

Mogła wtyczka nie łączyć. A tak w ABK może być przekaźnik 30 albo typowe problemy z układem zapłonowym albo sonda lambda.
Sondę możesz rozłączyć i zobaczyć jak jeździ.

Masz LPG?

pavel44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 30 lis 2016, 17:12

Post autor: pavel44 » 07 gru 2016, 20:32

Bez lpg. No właśnie ciekawa sprawa. Elektromechanik twierdził że przeplywka. Tylko co dało odlaczenie. Układ zapłonowy nowy, sonda niby ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl