A to do końca nie jest prawdą, dziś robi sie moce w okolicach 400ps na wąskich kanałach... nawet i zalecane jest przy mniejszych turbinach, w dodatku na żeliwnych kolektorach by turbo wcześniej wstawało...maciek889 pisze:I jak chcesz krzesać duże moce to bierz wersje bez pompy powietrza, bo głowice od tych wersji mają mniejsze mniejsze kanały wydechowe.
[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 lis 2016, 10:19
A wiecie cos na temat 2.0 tfsi rozmawialem z gosciem od tuningu mechanicznego mowil ze lepeij 2.0 wsadzic bo wiecej wytrzymuje 300km robi samym programem a po wymianie osprzetu silnik wytrzymuje 400-450 km motor skala jak to on powiedzial orjentujecie sie jak jest ze spasowaniem 2.0 TFSI??
Ostatnio zmieniony 20 lis 2016, 08:27 przez Krzych1.8T, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Na skrzynie powinien wejść, resztę sam możesz dojść, udokumentować i wrzucić na forum dla potomności.Krzych1.8T pisze: orjentujecie sie jak jest ze spasowaniem 2.0 TFSI??
Raczej nikt nie montował do 80tki ze względu na cenę zakupu silnika. Podejrzewam że podobny koszt wyjdzie co zrobić 1.8T na 300KM (choć silnik będzie świeższy). A powyżej 300 pewnie się jeszcze bardziej opłaci.
I do TFSI nie zamontujesz tanio LPG.
na 2.0 TFSI bez przeróbek 300 KM wyciągniesz bez problemu,w swoim 2.0 TFSI mam 250 KM a nie bylo problemu z 300 KM tak więc jest to możliweKrzych1.8T pisze:A wiecie cos na temat 2.0 tfsi rozmawialem z gosciem od tuningu mechanicznego mowil ze lepeij 2.0 wsadzic bo wiecej wytrzymuje 300km robi samym programem a po wymianie osprzetu silnik wytrzymuje 400-450 km motor skala jak to on powiedzial orjentujecie sie jak jest ze spasowaniem 2.0 TFSI??
Witam. Mam pewien problem w trakcie swapa AEBA do b4 , wszystko podpiete wedlug opisow z tego tematu , i sprawa wyglada tak ze po wlaczeniu zaplonu nie startuje pompa paliwa ( nie slychac jej , napiecie tez nie dochodzi ) , silnik odpala na sekunde i gasnie zapewne przez immo ktore jutro jade usunać , po nocy silnik za pierwszym razem troche dluzej kreci a potem odpala od strzala przez co wnioskuje ze w czasie krecenia rozrusznikiem pompa dziala , dlaczego pompa nie włącza sie wraz z zaplonem ?
Bylbym wdzieczny za sprawdzenieskwaromir pisze:U mnie jest podobnie, ale odpala bez problemu. Przenoszę właśnie komputer to sprawdzę to co Maciek piszę.
Z akumulatorem to jescze nie wiem bo na noc go narazie odłaczam dopoki wszystko nie bedzie gotowe , z stalym plusem to raczej nie podlaczalem wszystko wedlug opisu bodajze z 4 strony tego tematu i schematu na obrazku rowniez z tego tematu. Bo plus po zaplonie to ktory pin w skrzynce bezpiecznikow B15 ? chyba ze to moze immo jescze cos trzyma probowalem podlaczac ori immo boxa ale niestety bez skutku odpala na sekunde i gasnie. Jutro sciagnie to immo i pomierze czy jest prad na pompie podczas krecenia rozrusznikiem .
Dysponuje ktoś opisem pin-ów do sterownika z AEB na 5 wytczek tylko nie taki jak w auto dacie.
Ten z początku tematu nie działa, a drugi jest od późniejszego stera.
[ Dodano: 2016-12-13, 21:08 ]
Mam taki problem, auto nie startuje ani nie można połączyć się z komputerem.
Podam - na przekaźnik pompy paliwa ( odpięty kabel od ecu) diagnostyka działa, auto odpala,
odłączam przewód. Auto pracuje...
Ktoś ma jakieś koncepcje ??? kable sprawdzałem już wielokrotnie i wydaje się ok...
Ten z początku tematu nie działa, a drugi jest od późniejszego stera.
[ Dodano: 2016-12-13, 21:08 ]
Mam taki problem, auto nie startuje ani nie można połączyć się z komputerem.
Podam - na przekaźnik pompy paliwa ( odpięty kabel od ecu) diagnostyka działa, auto odpala,
odłączam przewód. Auto pracuje...
Ktoś ma jakieś koncepcje ??? kable sprawdzałem już wielokrotnie i wydaje się ok...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Wydaje mi się że pewnie masz podłączony plus po zapłonie pod przekaźnik pompy paliwa. Sprawdź dokładnie co powpinałeś w ten przekaźnika. Albo odłącz kostki od ECU załącz przekaźnik i sprawdzaj gdzie pojawił się plus na kostkach ECU i w to miejsce daj plus po zapłonie zamiast oryginalnego podłądzenia.
Normalnie przekaźnik pompy nie daje żadnego zasilania na ECU tylko na pompę i osprzęt silnika.
Normalnie przekaźnik pompy nie daje żadnego zasilania na ECU tylko na pompę i osprzęt silnika.