Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] Wyciek z tylnego zacisku

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 04 gru 2016, 11:34

Ja mam do tego przecięty pilnik do piły na połowę i zaostrzony wkładam 2 i pyk seger wychodzi ;)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 gru 2016, 13:21

No każdy kombinuje jak może jak się sprawdza to czemu nie ;-) Oczywiście są specjalne szczypce segera do tego wtedy to pikuś.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 gru 2016, 14:36

Jarewa pisze:Oczywiście są specjalne szczypce segera do tego wtedy to pikuś.
a możesz dokładniej opisać, może jakaś fotka jak to wygląda bo mnie też czeka taka operacja

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 gru 2016, 16:53

Jak byś dużo robił to warto kupić ceny 50-100zł



Obrazek

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2016-12-04, 18:07 ]
dzięki piwoa80

Deohace
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2015, 21:07
Lokalizacja: TSA / RT

Post autor: Deohace » 11 gru 2016, 19:01

Ja to przerabiałem kilka razy więc się wypowiem.

Nie oddawaj do regeneracji - mi za 150zł wymienili tylko sam oring a zacisk i tak nie był zdatny do używania (nie pozdrawiam "speców" z Bremsystem Wola Mielecka). Stracony czas nerwy i pieniądze w błoto.

Co zatem zrobić? Odkręcasz, zaślepiasz przewód (ja miałem zaklepaną końcówkę sztywnego przewodu, wkręcasz w przewód elastyczny i gotowe tak jak tu http://obrazki.elektroda.pl/5329144700_1330247338.jpg tylko rurka zaklepana aby było szczelne lub kupujesz to nbie koniecznie yato czy yatamto
http://e4.otwarte24.pl/otw190/e743320e00123413507bcdbd ) i wyciągasz zacisk.

Myjesz go, tłoczek wysuniesz ruszając mech. ham. ręcznego. Od tyłu odkręcasz śrubę i zdejmujesz łapę (zaznacz jej położenie względem zacisku), jak masz np ściągacz do łożysk to pójdzie łatwo. Nie trzeba wydawać 50-100zł na przyrząd migomat plus szczypce i zrobione drążki i bez problemu sobie dorobisz długie. Rozbierasz, wyciągasz mechanizm plus oring.


Sprawdzasz co do wyrzucenia, czasem wystarczy sam oring wymienić a czasem trzeba oddać do fachowca aby usunął wżery na mechaniźmie (są nowe, kupiłem za 70-80zł ale trafiłem na dziadostwo, kupowałem na allegro) i tulejce w zacisku.

Zestawy naprawcze tłoka i gumki są nawet tanie, 30-40zł jeżeli wszystko robisz sam masz szczypce itd z nowym mechanizmem tłoczkiem i uszczelnieniami wyjdzie ok 100zł.

W razie czego pytaj.

dartweider

Post autor: dartweider » 15 gru 2016, 12:12

Deohace pisze:Ja to przerabiałem kilka razy więc się wypowiem.

Nie oddawaj do regeneracji - mi za 150zł wymienili tylko sam oring a zacisk i tak nie był zdatny do używania (nie pozdrawiam "speców" z Bremsystem Wola Mielecka). Stracony czas nerwy i pieniądze w błoto.

Co zatem zrobić? Odkręcasz, zaślepiasz przewód (ja miałem zaklepaną końcówkę sztywnego przewodu, wkręcasz w przewód elastyczny i gotowe tak jak tu http://obrazki.elektroda.pl/5329144700_1330247338.jpg tylko rurka zaklepana aby było szczelne lub kupujesz to nbie koniecznie yato czy yatamto
http://e4.otwarte24.pl/otw190/e743320e00123413507bcdbd ) i wyciągasz zacisk.

Myjesz go, tłoczek wysuniesz ruszając mech. ham. ręcznego. Od tyłu odkręcasz śrubę i zdejmujesz łapę (zaznacz jej położenie względem zacisku), jak masz np ściągacz do łożysk to pójdzie łatwo. Nie trzeba wydawać 50-100zł na przyrząd migomat plus szczypce i zrobione drążki i bez problemu sobie dorobisz długie. Rozbierasz, wyciągasz mechanizm plus oring.


Sprawdzasz co do wyrzucenia, czasem wystarczy sam oring wymienić a czasem trzeba oddać do fachowca aby usunął wżery na mechaniźmie (są nowe, kupiłem za 70-80zł ale trafiłem na dziadostwo, kupowałem na allegro) i tulejce w zacisku.

Zestawy naprawcze tłoka i gumki są nawet tanie, 30-40zł jeżeli wszystko robisz sam masz szczypce itd z nowym mechanizmem tłoczkiem i uszczelnieniami wyjdzie ok 100zł.

W razie czego pytaj.
Zgadzam się w 100% z przedmówcą żadnych regeneracji u fachowców mam tez przykład u kolego tyle ze w a4 b5 za heble wymianę przód/tył i regeneracje samego tyłu dał o zgrozo 1500 zł i co? i pół roku i zacisk z tyłu stoi i grzeje tarcze. Ja też domowym sposobem uratowałem z agonii zaciski od quattro i dwa razy w ciągu roku byłem sprawdzać heble na stacji i ręczny żyleta odbija i działa elegancko. Cała operacja kosztowała mnie 60 zł na dwa zaciski plus moja fanaberia pomalowanie zacisku farbą do płotu :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl