[2.0 ABK]szarpie mi autem podczas jazdy
Tak zrobię dzięki
[ Dodano: 2016-12-09, 18:03 ]
Panowie wyjąłem przekaźnik 30 i jeden z pinów się ruszał po przelutowaniu i złożeniu jest to samo, podczas szarpniecia jest jest tak ze obroty spadają o 500 albo 1000 albo jeszcze inaczej może nawet zgasnąć i nie chce odpalić, dodam jeszcze że odcięcie ma w okolicy 6000 tys, 5800 może więcej to trochę nie za mało?
[ Dodano: 2016-12-09, 18:03 ]
Panowie wyjąłem przekaźnik 30 i jeden z pinów się ruszał po przelutowaniu i złożeniu jest to samo, podczas szarpniecia jest jest tak ze obroty spadają o 500 albo 1000 albo jeszcze inaczej może nawet zgasnąć i nie chce odpalić, dodam jeszcze że odcięcie ma w okolicy 6000 tys, 5800 może więcej to trochę nie za mało?
Moim rozwiązaniem na wszystkie problemy była wymiana czujnika położenia przepustnicy. Falował na gorącym - wymieniłem "krokowca", nic nie pomogło, wymieniłem przekaźnik 30, nic nie pomogło, dalej szarpał, dalej falował dalej dziwnie mruczał przy około 100km/h, po wymianie przepustnicy - nowy samochód! sprawdź profilaktycznie miernikiem czy nie masz przerw na czujniku położenia przepustnicy, a jak kopułka i palec ?? skoro nie chce odpalić....Kiszka92 pisze:Tak zrobię dzięki
[ Dodano: 2016-12-09, 18:03 ]
Panowie wyjąłem przekaźnik 30 i jeden z pinów się ruszał po przelutowaniu i złożeniu jest to samo, podczas szarpniecia jest jest tak ze obroty spadają o 500 albo 1000 albo jeszcze inaczej może nawet zgasnąć i nie chce odpalić, dodam jeszcze że odcięcie ma w okolicy 6000 tys, 5800 może więcej to trochę nie za mało?
podłączasz miernik pod pin 1 i 2 lub 2 i 3 alezy z której strony patrzysz ustawiasz pomiar na opór i kręcisz przepustnica, jak gdzieś masz przerwę to znaczy że jest uszkodzona, masz tu filmikKiszka92 pisze:Z tym odpalaniem to różnie jest teraz np odpala ładnie czy ziemny czy ciepły a nie raz ma problemy rano na zimnym, a z tą przepustnice można zobaczyć, może znajdę jak to dokładnie sprawdzić, dzięki
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
nie ma znaczenia czy na tym czy na tam, u mnie w pewnym momencie na pb falował gorzej niż na lpg, po wymianie wszystko wróciło do normy, poszarpywanie też było i na lpg i pbkoziolmc60 pisze:Xpac, ok rozumiem panie kolego dziekowac, bede musial tez chyba go podmienic i zobaczymy. a to na pb i na lpg miales problemy ? bo u mnie jak zaczyna poszarpywac o bez roznicy czy lpg czy pb
Też wymieniłem przekaźnik ale nic się nie zmieniło narazie aż tak nie przeszkadza to w codziennej jeździe jak będzie coraz gorzej to coś trzeba będzie robić
[ Dodano: 2016-12-15, 12:58 ]
Witam prawdopodobnie jest to hall auto nie chciało odpalić po rozebraniu latał jakiś plastik i po podłączeniu pod miernik nie zmieniły się żadne wartości, czujnik za 80 zł będzie dobry bo Boscha 350 czy kupić używany aparat zapłonowy
[ Dodano: 2016-12-15, 12:58 ]
Witam prawdopodobnie jest to hall auto nie chciało odpalić po rozebraniu latał jakiś plastik i po podłączeniu pod miernik nie zmieniły się żadne wartości, czujnik za 80 zł będzie dobry bo Boscha 350 czy kupić używany aparat zapłonowy