[80 B4] 1.9 TDI 1Z - Jaki kupić alternator?
Witam u mnie siedzi 120A mam klimę grzane siodełka webasto elektrykę to tez taki zakupie bo swój pożyczyłem koledze bo do pl jechał a ja w Niemczech muszę poszukać sobie.
[ Dodano: 2015-07-13, 13:30 ]
http://www.ebay.de/itm/LICHTMASCHINE-VW ... 3a5bda7a04
[ Dodano: 2015-07-13, 13:30 ]
http://www.ebay.de/itm/LICHTMASCHINE-VW ... 3a5bda7a04
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 mar 2010, 19:25
- Lokalizacja: Aalborg
B4 1Z wymiana alternatora
Witam
Mam zamiar założyć alternator po regeneracji do mojego 1.9 TDI 1Z. Nie znalazłem na forum jakiegoś kompletnego opisu całej operacji wiec chciałem zapytać o kilka rzeczy:
1. Czy alternator trzyma się tylko na tych dwóch śrubach nasadowych 13", czy jest jeszcze coś co należy odkręcić?
2. Kabel od akumulatora - czy żeby go zdemontować należy odkręcić osłonę alternatora(chodzi mi o tą na trzech śrubach)?
3. Czy do zrzucenia alternatora trzeba demontować również pasek? Jak wymieniałem rozrząd to miałem straszny problem z założeniem go, dlatego pytam
Pozdrawiam!
Mam zamiar założyć alternator po regeneracji do mojego 1.9 TDI 1Z. Nie znalazłem na forum jakiegoś kompletnego opisu całej operacji wiec chciałem zapytać o kilka rzeczy:
1. Czy alternator trzyma się tylko na tych dwóch śrubach nasadowych 13", czy jest jeszcze coś co należy odkręcić?
2. Kabel od akumulatora - czy żeby go zdemontować należy odkręcić osłonę alternatora(chodzi mi o tą na trzech śrubach)?
3. Czy do zrzucenia alternatora trzeba demontować również pasek? Jak wymieniałem rozrząd to miałem straszny problem z założeniem go, dlatego pytam
Pozdrawiam!
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Elvis_Presley, słabo szukasz https://audi80.pl/topics101/b4-abk-r ... t75921.htm
A takich rzeczy jak odpięcie przewodu to nawet nikt nie opisuje bo to logiczne tak samo jak demontaż(a właściwie poluzowanie) paska i nie proszę nie pisz że to tak trudna rzecz i ciężko złożyć. Fakt że w tdi jest ciut gorzej.
https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... gsc.page=1
A takich rzeczy jak odpięcie przewodu to nawet nikt nie opisuje bo to logiczne tak samo jak demontaż(a właściwie poluzowanie) paska i nie proszę nie pisz że to tak trudna rzecz i ciężko złożyć. Fakt że w tdi jest ciut gorzej.
https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... gsc.page=1
Elvis_Presley,
1. Tylko te dwie "trzynastki";
2. Kabel do aku jest przykręcany na zewnątrz alternatora (klucz 13), tak samo jak przewód wzbudzenia (klucz 8) i wsuwka zacisku DF altka.
3. Jak nie masz klimy to bezproblemowo luzujesz pasek. Musisz odkręcić poduszkę przednią z podstawą i element w którym ona pracuje - dostęp do napinacza to wtedy bajka.
1. Tylko te dwie "trzynastki";
2. Kabel do aku jest przykręcany na zewnątrz alternatora (klucz 13), tak samo jak przewód wzbudzenia (klucz 8) i wsuwka zacisku DF altka.
3. Jak nie masz klimy to bezproblemowo luzujesz pasek. Musisz odkręcić poduszkę przednią z podstawą i element w którym ona pracuje - dostęp do napinacza to wtedy bajka.