Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] wentylator chodzi cały czas

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
xGandalf

Post autor: xGandalf » 07 wrz 2015, 18:15

Czyli po wylaczeniu przekaznika wiatrak powinien sie wylaczyc a po wylaczeniu czujnika powinien chodzic? Dobrze rozumiem czy jestem raczej idiota ?:dd

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 07 wrz 2015, 21:47

Jakby nie wyłączał się po odłączeniu czujnika to można by podejrzewać przekaźnik a jak wyłącza się po odłączeniu czujnika to wina czujnika.

Jakby przekaźnik był zwarty na amen to odłączanie czujnik by nic nie zmieniało.

xGandalf

Post autor: xGandalf » 08 wrz 2015, 16:12

Maciek dzieki za wyjasnienie :d a jeszcze takie pytanko duzo zabawy przy wymianie tego? I czy trzeba plyn spuszczac ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 wrz 2015, 17:36

A co oznacza cały czas?? czyli nie ważne czy zapłon włączony czy wyłączony on chodzi??

xGandalf

Re: [80 B4 2.0 ABT] wentylator chodzi cały czas

Post autor: xGandalf » 08 wrz 2015, 18:16

Dann pisze:Wentylator od chłodnicy chodzi cały czas od razu po przekręceniu kluczyka się włącza, pomimo zimnego silnika.
Po włączeniu zapłonu wentylator sie odrazu włącza i chodzi caly czas mimo ze zimny silnik. Wyłącza sie tylko po wyłączenu zapłonu

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 wrz 2015, 18:39

A kurde nie zauważyłem 1 strony.

dieselpower
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 27 sie 2007, 00:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: dieselpower » 17 gru 2016, 01:45

Jak sprawdzić ten przekażnik 272? po nicce do kłębka eliminując czujniki wyszło mi że przekażnik jest cały czas włączony zwiera i wentylatorki chodzą nonstop i wywalają akko coś pieknego w zime... wyjmując go wentylatory milkną, czy jak sprawdzę styki 87 i 30 jak w standardowym przekażniku czy są cały czas zwarte dowiem się czy jest uwalony czy nie? Czy tam jest jakieś inne połączenie?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 17 gru 2016, 09:31

Możesz rozebrać i zobaczyć czy styki się nie zespawały albo nie odpadły jakieś części. Czasem jest schemat na przekaźniakch z oznaczenie co z czym się łączy. Albo standardowe oznaczenia 87 i 30 jak zauważyłeś.

dieselpower
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 27 sie 2007, 00:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: dieselpower » 17 gru 2016, 15:07

Sprawdziłem przekażnik zwory brak, po rozebraniu wszystko wyglada ok, sprawdziłem też kable od czujników czy mają zwore, świadczyło by o tym że gdzieś się przetarły i zwierają i nic wszystko wygląda ok, ma ktoś może schemat tego fragmentu instalacji? sprawdze co tam jeszcze po drodze jest, albo może ktoś ma pomysł gdzie jeszcze sprawdzić?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 gru 2016, 20:01

Zobacz czy przekaźnik po wsadzeniu w gniazdo od razu się nie załącza.

Masz klimę czy bez?

dieselpower
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 27 sie 2007, 00:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: dieselpower » 18 gru 2016, 21:35

Bez klimy

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 gru 2016, 21:42

Sprawdź przekaźnik na tak zwanym stole schemat jest w Fig4. Zresztą opisy nóżek mówią co i jak podłączenie proste jak budowa cepa.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 gru 2016, 22:29

........

dieselpower
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 27 sie 2007, 00:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: dieselpower » 19 gru 2016, 16:19

Słychać że przekaźnik tyka jak się go włoży w gniazdo jeszcze raz sprawdziłem przewody i czujki zwory brak, dziwna sprawa, schemat do tego jest banalny :|

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 19 gru 2016, 17:39

Na stole sprawdź to wyeliminuje instalacje w aucie.

Pod 30 plus pod 31 mase daj na 15 plus i czy będzie reakcja na przekaźnik w środku. Potem T zmasuj, daj plus na 15 i odejmij i czy będzie reakcja na przekaźnik w środku a jak bedzie odejmij z T masę i przekaźnik rozłączy

Ewentualnie jeszcze pod 87 podłącz jakąś żarówkę względem masy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl