Jak patrzec z gory w gardziel to z tej bocznej"rurki"wewnatrz leci paliwo(na wolnych obrotach) a jak podciagne go na obroty to taka wieksza mgla(wtrysk)leci a jak jeszcze mocniej dam na obroty to sie otwiera druga przepustnica.Tam jest dysza od biegu jalowego wczesniej ja przeczyszczalem(jak i reszte) chociaz czasami cos jej sie odmieni i trzyma obroty nawet przy zimnym silniku a czasami na cieplym tez gasnie.Juz nie mam pomyslow co tam jeszcze zobaczyc :roll:
[ Dodano: 2012-02-03, 20:41 ]
Dzis juz mialem dosc tego kiepskiego odpalania wyjalem gaznik z auta na warsztat,rozebralem go w drobny mak poczyscilem,pomylem,po skladalem i chyba sie naprawilo.Zapalila mi na dotyk(na BP)trzyma obroty,lepiej reaguje na ssanie(na kazdy ruch raczka ssania).Chociaz tak ok 1-1200obr czasami jakby sie lekko przyksztuszala ma takie lekkie przyciecie po dodaniu gazu.Ale moze przez to ze silnik byl jeszcze zimny,bo jak lekko wyciagnalem ssanie to nie bylo tego przyciecia.
[B3 NE + LPG 1,8 ] Regulacja Gaźnika Keihin I
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
a możesz pokazać na foto gdzie to jest bo nie wiem zabardzo o co ci chodzi
[ Dodano: 2016-11-16, 14:36 ]
nie wiem zdjąłem przepustnice wyjąłem troszkę te ośke co jest na niej ta sprężynka poruszałem do przodu do tyłu ale sprężyny nie zdejmowałem i teraz lepiej już prawie się cała zamyka. ale wydaje mi się że przepustnica ociera o gardziel z jednej strony. Musze ją chyba papierkiem ściernym zeszlifować tzn gardziel w gaźniku. Bo nagaru już nie ma i dalej nie dokonca się zamyka. Ale przynajmniej prawie cała.
[ Dodano: 2016-12-15, 12:22 ]
Koledzy doszłem z tą przepustnicą. Troszkę gardziel papierem ściernym przejechałem i się zamyka cała i pali ok. Tylko mam jeden problem teraz. Jak odpale z wyciągniętym ssaniem rano prawie na maxa , zapali i chodzi równo. Po około 30 sekundach zaczyna rzucać motorem i nierówno chodzi. Jak zmniejsze ssanie na jeden stopień tylko oborty spadają do 900(normalny objaw). Silnik równo chodzi i jest ok. Jak wyciągne więcej ssania to znowu zaczyna nierówno chodzić. Jak siętroszke rozgrzejej objawy ustępują, moge wyciągać ssanie i wchodzi na wysokie obroty i nie rzuca motorem. Co to może być. Coś trzeba rozgiąć przygiąć>??
[ Dodano: 2016-11-16, 14:36 ]
nie wiem zdjąłem przepustnice wyjąłem troszkę te ośke co jest na niej ta sprężynka poruszałem do przodu do tyłu ale sprężyny nie zdejmowałem i teraz lepiej już prawie się cała zamyka. ale wydaje mi się że przepustnica ociera o gardziel z jednej strony. Musze ją chyba papierkiem ściernym zeszlifować tzn gardziel w gaźniku. Bo nagaru już nie ma i dalej nie dokonca się zamyka. Ale przynajmniej prawie cała.
[ Dodano: 2016-12-15, 12:22 ]
Koledzy doszłem z tą przepustnicą. Troszkę gardziel papierem ściernym przejechałem i się zamyka cała i pali ok. Tylko mam jeden problem teraz. Jak odpale z wyciągniętym ssaniem rano prawie na maxa , zapali i chodzi równo. Po około 30 sekundach zaczyna rzucać motorem i nierówno chodzi. Jak zmniejsze ssanie na jeden stopień tylko oborty spadają do 900(normalny objaw). Silnik równo chodzi i jest ok. Jak wyciągne więcej ssania to znowu zaczyna nierówno chodzić. Jak siętroszke rozgrzejej objawy ustępują, moge wyciągać ssanie i wchodzi na wysokie obroty i nie rzuca motorem. Co to może być. Coś trzeba rozgiąć przygiąć>??
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
kolego siłownik ją uchyla chyba ze za mało, ktoś pamięta jaka powinna być szczelina 4mm? Jeszcze jedno spotrzezenie jak zaczyna nierówno chodzić to wyłączam ssanie i trzymam noge na gazie i zaczyna pomału równo chodzić, tak jakby na ssaniu go coś dusiło
[ Dodano: 2017-02-09, 17:35 ]
i jeszcze jedno jak jade na ssaniu to go dławi a jak wyłączę całkiem to dostaje buta czyli co?
[ Dodano: 2017-02-24, 15:56 ]
no napisze ktoś cos >?? z odpaleniem nie ma problemu tylko jak już zapale to zaczyna nierówno chodzic. Im zmniejszam ssanie to lepiej ale jak wyciągam więcej to bardziej zaczyna rzucac silnikiem. Zwiększyłem sczeline tą przy przepustnicy co ją siłownik uchyla i dalej to samo. albo drugi temat jak zapale i zaczynam jechać na pB to jak przyspieszam i wysprzeglam np. z 2200 obr strasznie szybko obroty spadają do 1000 aż przy wysprzęgleniu szarpnie autem
[ Dodano: 2017-02-09, 17:35 ]
i jeszcze jedno jak jade na ssaniu to go dławi a jak wyłączę całkiem to dostaje buta czyli co?
[ Dodano: 2017-02-24, 15:56 ]
no napisze ktoś cos >?? z odpaleniem nie ma problemu tylko jak już zapale to zaczyna nierówno chodzic. Im zmniejszam ssanie to lepiej ale jak wyciągam więcej to bardziej zaczyna rzucac silnikiem. Zwiększyłem sczeline tą przy przepustnicy co ją siłownik uchyla i dalej to samo. albo drugi temat jak zapale i zaczynam jechać na pB to jak przyspieszam i wysprzeglam np. z 2200 obr strasznie szybko obroty spadają do 1000 aż przy wysprzęgleniu szarpnie autem