Znalazłem jeszcze coś takiego:maciek889 pisze:A tu jest cały poradnik dotyczący problemów z odpaleniem: https://audi80.pl/topi...ala-vt98745.htm
w temacie:aldi pisze:Może jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe masz po drodze...
1. Zamiast cewki podłącz żarówkę i przy kręceniu rozrusznikiem zobacz czy będzie migać.
2. Sprawdź czy na zacisku 15 cewki masz plus po włączeniu zapłonu
3. Sprawdź czy z 1 pinu modułu masz przejście na 1 pin cewki (najlepiej odłączając jedno i drugie oraz używając miernika w trybie sprawdzania oporu, powinno być przejście jak po zetknięciu końcówek miernika razem).
4. Sprawdź miernikiem czy na skrajnych pinach halla masz zasilanie (po włączeniu zapłonu kostka z halla moze być zdjęta, na module musi być podłączona).
5. Podłącz miernik pod plusa jednym końcem a drugim do środkowego pinu halla (na założonej wtyczce). Włącz zapłon i ręcznie pokręć silnikiem (pchając nie biegu albo kluczem za wał) i patrz czy napięcie zmienia się od 0V do 12V.
6. Sprawdź na wtyczce modułu zapłonowego między 4 (plus po zapłonie) a 2 (masa) masz zasilanie.
7. Sprawdź czy na pinie 7 nie masz przejścia do masy. To wyjście na obrotomierz i jak zewrze się go z masą to ginie iskra. Na próbę możesz nawet go odciąć/odłączyć.
8. Sprawdź czy z 5 pinu modułu jest przejście na 3 pin halla, z 6 pinu modułu na 2 halla i z 3 pinu modułu na 1 halla.
Jak zamiast miernika zechcesz użyć żarówki to chociaż nie podłączaj jej do czujnika hala jak puntach 4, 5.
https://audi80.pl/posting.htm?mode=quote&p=898583
Plus Twój link - ide zaraz to wszystko sprawdzać.
Zabezpieczenie antykradziezowe na pewno nie, bo nie ma i nie było nigdy czegoś takiego w tym audi.maciek889 pisze:To jak przekaźniki startują a nie ma iskry to może być cewka albo jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe.
Nie wiem jaki mam moduł, bo nie wiem co to jest i jak wygląda. Mam na pewno Audi 80 B3 1.8 PM 1990r. i taką cewkę(nie wiem jaka była wcześniej, teraz jest taka jak na zdjęciu tylko Meyle):maciek889 pisze:Jak masz moduł z kostką 3 pinową przy cewce to chyba masz PM z końca produkcji, bo tam nie było modułu w kabinie jak w starszych.
1. Brązowo czerwony
2. Zielony
3. Czarny
-1. Brązowy(chyba od lpg)
+15. Czerwony(chyba od lpg)
Mam na pewno jeszcze za kanałem ogrzewania pod nogami pasażera taka kostkę(komputer?) i ide sprawdzic czy w nogach kierowcy jest jakis jeszcze sterownik?
Odpiąć przewód od -1 i +15 i dołożyć tam żarówkę i jak mruga podczas kręcenia rozrusznikiem to padnięta cewka?maciek889 pisze:Możesz odkręcić dwa kable od cewki (zaciski 15 i 1) i podłączyć żarówkę i powtórzyć test z czujnikiem halla. Jak będzie migać to masz padniętą cewke.
Tego nie rozumiem.maciek889 pisze:Jeszcze można sprawdzić sygnał na kostce 3 pinowej cewki ale do tego dobrze mieć czujnik halla.
W ogole dzieki za pomoc, bo juz teraz cokolwiek rozumiem.