[B4 1.9 1Z] wtryskiwacz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
[B4 1.9 1Z] wtryskiwacz
Witam. Czy ktoś wie jaką ma mieć oporność ten główny wtrysk z kablem? Jak rozpoznać jego usterkę i co się może dziać jeżeli zaszwankował?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Oporność z grubsza 80 -120 omów .Objawy fiksacji to pojedyncze gwaltowne szarpniecia ,lub seria szarpnięć ,zwykle w wyższych partiach obrotow .Objawy tak charakterystyczne ,że nie sposób ich pomylić z jakimikolwiek innymi.Jak fiksuje ,to nic nie pomoże ,tylko wymiana na sprawny ,najlepiej jak najmlodszy ,a nie z takiej samej 80 tkiCzy ktoś wie jaką ma mieć oporność ten główny wtrysk z kablem? Jak rozpoznać jego usterkę i co się może dziać jeżeli zaszwankował?
i u mnie się chyba to dziejeOporność z grubsza 80 -120 omów .Objawy fiksacji to pojedyncze gwaltowne szarpniecia ,lub seria szarpnięć ,zwykle w wyższych partiach obrotow .Objawy tak charakterystyczne ,że nie sposób ich pomylić z jakimikolwiek innymi.Jak fiksuje ,to nic nie pomoże ,tylko wymiana na sprawny ,najlepiej jak najmlodszy ,a nie z takiej samej 80 tki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
Czyli jak u mnie pokazuje 94.5 oporności to chyba nie jest źle? A czy objaw szarpania może być na wolnych obrotach? Bo w sumie u mnie nie dzieje się nic ale teść ma takie samo i jak zapali to tak szarpie czasem jakby nie palił na jednego lub dwa tłoki, tylko że on ma jeszcze problem z tym nieszczęsnym nastawnikiem i to chyba jego wina.
[ Dodano: 2016-11-24, 09:21 ]
A tak ogólnie to jakie zadanie spełnia ten wtrysk? bo z ciekawości odpiąłem go teraz, zapaliłem auto i nie widać żadnych zmian.
[ Dodano: 2016-11-24, 09:21 ]
A tak ogólnie to jakie zadanie spełnia ten wtrysk? bo z ciekawości odpiąłem go teraz, zapaliłem auto i nie widać żadnych zmian.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Opornosć nie ma nic do szarpania ,sprawdza się ją żeby sie dowiedzieć czy cewka ma obwód ,bo czasem pada cewka i nie ma obwodu wcalemariusz1979 pisze:Czyli jak u mnie pokazuje 94.5 oporności to chyba nie jest źle?
Z winy sterującego niemariusz1979 pisze:A czy objaw szarpania może być na wolnych obrotach?
Nawet na pewnomariusz1979 pisze:w sumie u mnie nie dzieje się nic ale teść ma takie samo i jak zapali to tak szarpie czasem jakby nie palił na jednego lub dwa tłoki, tylko że on ma jeszcze problem z tym nieszczęsnym nastawnikiem i to chyba jego wina.
Przejedz się ,to zobaczysz czy nie ma zmianmariusz1979 pisze:A tak ogólnie to jakie zadanie spełnia ten wtrysk? bo z ciekawości odpiąłem go teraz, zapaliłem auto i nie widać żadnych zmian.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zgadza się ,a jako ciekawostkę napiszę że nawet sterujacy z AFN ,mimo trochę wiekszych otworków ,nie powoduje zauważalnych zmian w pracy silnika "na ucho" Ale wiadomo że lepiej żeby wszystkie wtryski były jednakowe .Numer ori sterujacego 028130201Jbociek22 pisze:Nie potrzebne Ci numery. Wtrysk sterujący pasuje od każdego 1.9 tdi 90km bo od tych mocniejszych ma większą końcówkę wtrysku
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
W 80-tce wtryski sterujące sa na długim kabluszczepanek1313 pisze: jedno-sprezynowe szybko rozpozna po przewodzie od wtrysku sterujacego bo jest dluszy przewod
Jedyna różnica gołym okiem to przewód wychodzący z wtrysku jest po lewej stronie dla wtrysku jednosprężynowego a po prawej dla dwusprężynowego.
Dodatkowo pod łapkami mocującymi wtryskiwacze nie ma dystansów.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
Krzysiek 84 pisze:W 80-tce wtryski sterujące sa na długim kabluszczepanek1313 pisze: jedno-sprezynowe szybko rozpozna po przewodzie od wtrysku sterujacego bo jest dluszy przewod
Jedyna różnica gołym okiem to przewód wychodzący z wtrysku jest po lewej stronie dla wtrysku jednosprężynowego a po prawej dla dwusprężynowego.
Dodatkowo pod łapkami mocującymi wtryskiwacze nie ma dystansów.
tak ale jak ma zalozone z innego tdi mlodszego niz 80tka np golfa IV to juz rozpozna bez sprawdzania numerow