Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] wtryskiwacz

ODPOWIEDZ
mariusz1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 148
Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
Lokalizacja: Tarnów małopolska

[B4 1.9 1Z] wtryskiwacz

Post autor: mariusz1979 » 23 lis 2016, 08:33

Witam. Czy ktoś wie jaką ma mieć oporność ten główny wtrysk z kablem? Jak rozpoznać jego usterkę i co się może dziać jeżeli zaszwankował?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 lis 2016, 11:28

Czy ktoś wie jaką ma mieć oporność ten główny wtrysk z kablem? Jak rozpoznać jego usterkę i co się może dziać jeżeli zaszwankował?
Oporność z grubsza 80 -120 omów .Objawy fiksacji to pojedyncze gwaltowne szarpniecia ,lub seria szarpnięć ,zwykle w wyższych partiach obrotow .Objawy tak charakterystyczne ,że nie sposób ich pomylić z jakimikolwiek innymi.Jak fiksuje ,to nic nie pomoże ,tylko wymiana na sprawny ,najlepiej jak najmlodszy ,a nie z takiej samej 80 tki
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 23 lis 2016, 11:49

Oporność z grubsza 80 -120 omów .Objawy fiksacji to pojedyncze gwaltowne szarpniecia ,lub seria szarpnięć ,zwykle w wyższych partiach obrotow .Objawy tak charakterystyczne ,że nie sposób ich pomylić z jakimikolwiek innymi.Jak fiksuje ,to nic nie pomoże ,tylko wymiana na sprawny ,najlepiej jak najmlodszy ,a nie z takiej samej 80 tki
i u mnie się chyba to dzieje

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 23 lis 2016, 16:30

A z jakiego auta młodszego i innego jak Audi 80 będzie pasował wtrysk sterujący?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 lis 2016, 17:54

rewolwer pisze:A z jakiego auta młodszego i innego jak Audi 80 będzie pasował wtrysk sterujący?
Praktycznie każdego podobnego tdi
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

mariusz1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 148
Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
Lokalizacja: Tarnów małopolska

Post autor: mariusz1979 » 24 lis 2016, 09:21

Czyli jak u mnie pokazuje 94.5 oporności to chyba nie jest źle? A czy objaw szarpania może być na wolnych obrotach? Bo w sumie u mnie nie dzieje się nic ale teść ma takie samo i jak zapali to tak szarpie czasem jakby nie palił na jednego lub dwa tłoki, tylko że on ma jeszcze problem z tym nieszczęsnym nastawnikiem i to chyba jego wina.

[ Dodano: 2016-11-24, 09:21 ]
A tak ogólnie to jakie zadanie spełnia ten wtrysk? bo z ciekawości odpiąłem go teraz, zapaliłem auto i nie widać żadnych zmian. kwadr

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 lis 2016, 14:26

mariusz1979 pisze:Czyli jak u mnie pokazuje 94.5 oporności to chyba nie jest źle?
Opornosć nie ma nic do szarpania ,sprawdza się ją żeby sie dowiedzieć czy cewka ma obwód ,bo czasem pada cewka i nie ma obwodu wcale
mariusz1979 pisze:A czy objaw szarpania może być na wolnych obrotach?
Z winy sterującego nie
mariusz1979 pisze:w sumie u mnie nie dzieje się nic ale teść ma takie samo i jak zapali to tak szarpie czasem jakby nie palił na jednego lub dwa tłoki, tylko że on ma jeszcze problem z tym nieszczęsnym nastawnikiem i to chyba jego wina.
Nawet na pewno :-)
mariusz1979 pisze:A tak ogólnie to jakie zadanie spełnia ten wtrysk? bo z ciekawości odpiąłem go teraz, zapaliłem auto i nie widać żadnych zmian.
Przejedz się ,to zobaczysz czy nie ma zmian ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 24 lis 2016, 14:48

A może ktos mi podać numery wtrysków sterujących które pasują do naszych 1Z?,silnik dość mocno szarpie w pewnym zakresie obrotów,i czasami na wolnych mocno potrafi szarpnąć,nie mogę sobie z tym problemem poradzić od dłuższego czasu:(

bociek22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:28
Lokalizacja: Tarnawa

Post autor: bociek22 » 24 lis 2016, 18:46

Nie potrzebne Ci numery. Wtrysk sterujący pasuje od każdego 1.9 tdi 90km bo od tych mocniejszych ma większą końcówkę wtrysku

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 lis 2016, 19:00

bociek22 pisze:Nie potrzebne Ci numery. Wtrysk sterujący pasuje od każdego 1.9 tdi 90km bo od tych mocniejszych ma większą końcówkę wtrysku
Zgadza się ,a jako ciekawostkę napiszę że nawet sterujacy z AFN ,mimo trochę wiekszych otworków ,nie powoduje zauważalnych zmian w pracy silnika "na ucho" ;-) Ale wiadomo że lepiej żeby wszystkie wtryski były jednakowe .Numer ori sterujacego 028130201J
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 lis 2016, 23:32

Obyś nie miał jednosprężynowych tylko.

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 28 gru 2016, 01:33

Krzysiek 84 pisze:Obyś nie miał jednosprężynowych tylko.
jedno-sprezynowe szybko rozpozna po przewodzie od wtrysku sterujacego bo jest dluszy przewod (wrecz luzny dostaje prawie pod filtr paliwa) , jesli mial na osprzecie boscha

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 gru 2016, 07:33

szczepanek1313 pisze: jedno-sprezynowe szybko rozpozna po przewodzie od wtrysku sterujacego bo jest dluszy przewod
W 80-tce wtryski sterujące sa na długim kablu

Jedyna różnica gołym okiem to przewód wychodzący z wtrysku jest po lewej stronie dla wtrysku jednosprężynowego a po prawej dla dwusprężynowego.
Dodatkowo pod łapkami mocującymi wtryskiwacze nie ma dystansów.

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 28 gru 2016, 11:53

Krzysiek 84 pisze:
szczepanek1313 pisze: jedno-sprezynowe szybko rozpozna po przewodzie od wtrysku sterujacego bo jest dluszy przewod
W 80-tce wtryski sterujące sa na długim kablu

Jedyna różnica gołym okiem to przewód wychodzący z wtrysku jest po lewej stronie dla wtrysku jednosprężynowego a po prawej dla dwusprężynowego.
Dodatkowo pod łapkami mocującymi wtryskiwacze nie ma dystansów.



tak ale jak ma zalozone z innego tdi mlodszego niz 80tka np golfa IV to juz rozpozna bez sprawdzania numerow

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga