[80 B4 2.0 ABK]spala24litry/100,szarpie,pluje czarna mazia
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
b4coupe, tak tylko pytalem o kolor bo podobna historie slyszalem o pewnej rozowej
wracajac do tematu szalonego spalania :!:
bylem w serwisie audi i mechanik-elektryk stwierdzil ze na komputerze nie wyjdzie uszkodzenie sondy lambda :shock: :?:
z tego co czytalem na forum to taki blad powinien sie pokazac wiec pytam znawcow czy komp pokaze uszkodzona sonde :?:
pojechalem na analizator spalin i na bezynie o dziwo wyszlo wszystko dobrze czyli lepiej niz prawidlowo <ok> tylko z kad to spalanie beny
gdy silnik wskoczyl na gaz zaczelo sie..........
CO zaczelo skakac w niebotyczne sumy -powinno byc chyba cfos kolo 0.05 a bylo 3.43 :shock:
pozniej zaczeklo spadac az do 0.00 i znowu chyc do gory powyzej 2.00 i znowu w dol i tak w kolko macieju :idea:
wychodzi na to ze to wina gazu tylko moje pytanie :co to moze byc konkretnie :?:
mechanior w ASO stwierdzil ze to moze byc uszkodzona przeplywka no ale na benie przeciez chodzi normalnie tyle ze duzo pali(moze zima)
wracajac do tematu szalonego spalania :!:
bylem w serwisie audi i mechanik-elektryk stwierdzil ze na komputerze nie wyjdzie uszkodzenie sondy lambda :shock: :?:
z tego co czytalem na forum to taki blad powinien sie pokazac wiec pytam znawcow czy komp pokaze uszkodzona sonde :?:
pojechalem na analizator spalin i na bezynie o dziwo wyszlo wszystko dobrze czyli lepiej niz prawidlowo <ok> tylko z kad to spalanie beny
gdy silnik wskoczyl na gaz zaczelo sie..........
CO zaczelo skakac w niebotyczne sumy -powinno byc chyba cfos kolo 0.05 a bylo 3.43 :shock:
pozniej zaczeklo spadac az do 0.00 i znowu chyc do gory powyzej 2.00 i znowu w dol i tak w kolko macieju :idea:
wychodzi na to ze to wina gazu tylko moje pytanie :co to moze byc konkretnie :?:
mechanior w ASO stwierdzil ze to moze byc uszkodzona przeplywka no ale na benie przeciez chodzi normalnie tyle ze duzo pali(moze zima)
Witam.
Wlasnie wrocilem od czarkaj.
Czarekj jest moim GURU. Czarek przed Toba wielkie uklony.
Obecnie moje malenstwo pali dokladnie 7,0391 litra na 100 km w trasie , a w dniu dzisiejszym przed wizyta u Czarka, po miescie palil 18 litrow na 100 km .
Polutowana zostala kostka nr 30 i jeszcze jedna, taka duza, wymieniony zostal czujnik temperatury. Sprwadzone zostalo wszystko co tylko mozliwe. Mysle, ze czarekj dokladniej opisze co bylo zrobione.
Wielkie dzieki za pomoc.
Pozdrawiam.
Wlasnie wrocilem od czarkaj.
Czarekj jest moim GURU. Czarek przed Toba wielkie uklony.
Obecnie moje malenstwo pali dokladnie 7,0391 litra na 100 km w trasie , a w dniu dzisiejszym przed wizyta u Czarka, po miescie palil 18 litrow na 100 km .
Polutowana zostala kostka nr 30 i jeszcze jedna, taka duza, wymieniony zostal czujnik temperatury. Sprwadzone zostalo wszystko co tylko mozliwe. Mysle, ze czarekj dokladniej opisze co bylo zrobione.
Wielkie dzieki za pomoc.
Pozdrawiam.
No to się cieszę, ze wszystko sie udało. Silniczek masz w dobrym stanie, będziesz śmigał i śmigał na nim przez długie kilometry. Jak się tym autkiem zaopiekujesz to odwdzięczy się niezawodną jazdą, bo "serducho" ma zdrowe. Jeszcze raz dzięki i życzę zawsze szerokiej drogi.
P.S. Ale poniżej 7l/100 km to już nie dam rady choćbym cuda wyczyniał.
P.S. Ale poniżej 7l/100 km to już nie dam rady choćbym cuda wyczyniał.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
dla czego u mnie wokolicy nie ma kogos o takim sprycie i wiedzy jak czarekj,
mam juz dosc proszenia serwisu o chwile czasu i wysluchiwania ze mam bardzo skaplikowany silnik i przyczyn takiego spalania moze byc wiele i ze najlepiej to go sprzedac :-x kiedys naprawial taki samochod jak moj i przez dlugi czas nie mogli sobie dac z nim rade :shock:
jak kupowalem niunie powiedzialem sobie ze nie mam zamiaru na niej oszczedzac i mimo ze jestem wstanie wydac duzo zeby wszystko bylo tip top to i tak nie wiem gdzie znalezc kogos kto ma pojecie o naszych autach :!:
mam juz dosc proszenia serwisu o chwile czasu i wysluchiwania ze mam bardzo skaplikowany silnik i przyczyn takiego spalania moze byc wiele i ze najlepiej to go sprzedac :-x kiedys naprawial taki samochod jak moj i przez dlugi czas nie mogli sobie dac z nim rade :shock:
jak kupowalem niunie powiedzialem sobie ze nie mam zamiaru na niej oszczedzac i mimo ze jestem wstanie wydac duzo zeby wszystko bylo tip top to i tak nie wiem gdzie znalezc kogos kto ma pojecie o naszych autach :!:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
dokonalem dzis kontroli przekaznika nr.30
na pierwszy rzut oka nic nie bylo widac :roll:
wszystko nuweta i cacy zadnych przepalen ani okopcen ale to na pierwszy rzut oka :!:
zaczolem lustrowac kazdy lut po kolei :shock: no i znalazl sie zly duch przekaznika nr.30
2 luty mialy pekniecia niby nic a jednak cos (pamietam jak nie dzialal mi pilot od alarmu i w nim tez znalazlem takie pekniecia lutow wiec maja one duzy wplyw na dzialanie urzadzenia)
teraz czeka mnie lutowanie i zobaczymy jakie beda efekty tej naprawy
czarekj, dziekuje za podsuniecie tego pomyslu i wedlug mnie to pierwsza rzecza na forum w dziale silnik bezynowy i lpg powinno byc zdanie:
"jezeli cos sie dzieje z praca twojego silnika sprawdz przekaznik nr.30"
pozdrawiam wujka dobra rade
na pierwszy rzut oka nic nie bylo widac :roll:
wszystko nuweta i cacy zadnych przepalen ani okopcen ale to na pierwszy rzut oka :!:
zaczolem lustrowac kazdy lut po kolei :shock: no i znalazl sie zly duch przekaznika nr.30
2 luty mialy pekniecia niby nic a jednak cos (pamietam jak nie dzialal mi pilot od alarmu i w nim tez znalazlem takie pekniecia lutow wiec maja one duzy wplyw na dzialanie urzadzenia)
teraz czeka mnie lutowanie i zobaczymy jakie beda efekty tej naprawy
czarekj, dziekuje za podsuniecie tego pomyslu i wedlug mnie to pierwsza rzecza na forum w dziale silnik bezynowy i lpg powinno byc zdanie:
"jezeli cos sie dzieje z praca twojego silnika sprawdz przekaznik nr.30"
pozdrawiam wujka dobra rade
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
no wiec polutowalem to (amatorska lutownica to i amatorskie luty)tak co by oby
zalorzylem w odpowiednie miejsce no i jazda
teraz mam pytanie: czy efektem takiej naprawy moze byc odczuwalny wzrost mocy czy mam takie tylko wrazenie :?:
wydaje mi sie ze teraz jest lepiej chodz przy zmianie biegow czuc szarpanie ale mozliwe ze to sprzeglo bo dochodzi jego koniec
b4coupe, to jest jego zdjecie zebys wiedzial gdzie szukac u gory po lewej stronie
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 084b1.html
[ Dodano: 2007-12-29, 17:21 ]
nad nogami kierowcy
zalorzylem w odpowiednie miejsce no i jazda
teraz mam pytanie: czy efektem takiej naprawy moze byc odczuwalny wzrost mocy czy mam takie tylko wrazenie :?:
wydaje mi sie ze teraz jest lepiej chodz przy zmianie biegow czuc szarpanie ale mozliwe ze to sprzeglo bo dochodzi jego koniec
b4coupe, to jest jego zdjecie zebys wiedzial gdzie szukac u gory po lewej stronie
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 084b1.html
[ Dodano: 2007-12-29, 17:21 ]
nad nogami kierowcy