[B4 1,9 TDI 1z] Całkowita zmiana filtra paliwa.
Witam, Panowie a co myślicie o obudowie filtra z podgrzewaczem z mitsubishi 1.9 DID wraz pompką ? jeszcze lepszy niż z opla będzie koszt filtra ok 20 zł
Filtr założony wszystko ok , kolejne udane rezanie dzięki pomocnym informacją z tego forum ,
tak wiec polecam wszystkim zmianę oryginalnego badziewnego filtra na taki z podgrzewaczem z opla , renault czy jak ja wyrezałem z mitsubishi
Filtr założony wszystko ok , kolejne udane rezanie dzięki pomocnym informacją z tego forum ,
tak wiec polecam wszystkim zmianę oryginalnego badziewnego filtra na taki z podgrzewaczem z opla , renault czy jak ja wyrezałem z mitsubishi
Hej ,
w górnej obudowie filtra jest termik , jak temperatura jest poniżej 5 stopni to przewodzi i grzeje aż paliwo nie osiągnie temperatury dodatniej , a jak powyżej 5 stopni to brak przewodzenia więc prąd nie płynie i nie podgrzewa , możesz zrobić na przekaźniku ale szkoda zachodu, ja mam plus po stacyjce , masę z karoserii i bangla aż miło, co zaobserwowałem to jak by spalanie nie co spadło od kiedy założyłem filtr z podgrzewaczem z mitsubishi .
Ps. zrób sobie przy okazji tego modu filtr wstępny do diesla oraz gruchę do pompowania .
w górnej obudowie filtra jest termik , jak temperatura jest poniżej 5 stopni to przewodzi i grzeje aż paliwo nie osiągnie temperatury dodatniej , a jak powyżej 5 stopni to brak przewodzenia więc prąd nie płynie i nie podgrzewa , możesz zrobić na przekaźniku ale szkoda zachodu, ja mam plus po stacyjce , masę z karoserii i bangla aż miło, co zaobserwowałem to jak by spalanie nie co spadło od kiedy założyłem filtr z podgrzewaczem z mitsubishi .
Ps. zrób sobie przy okazji tego modu filtr wstępny do diesla oraz gruchę do pompowania .
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Wszystko w zależności od wielkości tej obudowy, ale najczęsciej każdy ma ta małą z osobówki:misiekb4 pisze:Poza tym jaki idzie filtr do tej obudowy, jakiś nr może?
Mann Filter P 732 X
Mann Filter P 732 X
Panowie jeśli chodzi o obudowę z mitsubishi to filtry są następujące
Filtr Paliwa filtron PM816/1
filtr Wstępny PURFLUX CP101 (opcjonalnie jeśli chcecie)
zresztą co za różnica czy z mitsu czy z opla czy innego francuza , jaki Wam pasuje taki montujcie .
u mnie obudowa z mitsubishi space star 1.9did wygląda jak na foto poniżej
w gnieździe wtyczki patrząc od przodu jest lewy plus a prawy minus, plus po zapłonie ze stacyjki przez bezpiecznik 30A. a masa z karoserii .
Filtr Paliwa filtron PM816/1
filtr Wstępny PURFLUX CP101 (opcjonalnie jeśli chcecie)
zresztą co za różnica czy z mitsu czy z opla czy innego francuza , jaki Wam pasuje taki montujcie .
u mnie obudowa z mitsubishi space star 1.9did wygląda jak na foto poniżej
w gnieździe wtyczki patrząc od przodu jest lewy plus a prawy minus, plus po zapłonie ze stacyjki przez bezpiecznik 30A. a masa z karoserii .
gruszkę masz nad serwem, po środku to wstępny filtr , a co do przewodów to pasowało mi umiejscowienie gruszki nad serwem ,blisko obudowy filtra jest dość ciasno, każdy robi wg uznaniamisiekb4 pisze:O jest konkret
A ta taka Gruszka po prawej to jest pompka czy ten filtr wstępny?
Bo trochę pociaglales tam tych przewodów, myślałem że ma to być tuż obok filtra gdzieś.
na drugim foto masz przepływ paliwa prowizoryczny schemat tak na szybko zrobiony .