Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Problem z hamulcami

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

[B4 2.0 ABK] Problem z hamulcami

Post autor: xRead » 06 sty 2017, 18:01

Witam, dzisiaj popadało śniegu to pobawiłem się może z 5 razy " na ręcznym" po tej sytuacji pedał hamulca mam wrażenie, że głębiej bierze. Wycieków nie zauważyłem, płyn nie ubywa. Co się mogło stać ?

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 06 sty 2017, 19:02

Spuchły heble. Sprawdź dla bhp jeszcze przewody elastyczne, czy któryś nie puchnie przy hamowaniu. Ewentualnie jeśli masz na tyle bębny to się szczęki bardziej rozparły.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 06 sty 2017, 19:05

Posiadam z tyłu tarcze, teraz zauważyłem pod korektorem na belce wisiała kropla płynu hamulcowego. Czy to ma coś wspólnego z lataniem na ręcznym czy akurat zbieg okolicznosci ?

Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead

Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 06 sty 2017, 21:47

kiedy zmieniany płyn hamulcowy ? podstawowe pytanie

ardzi5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 11 sty 2012, 18:07

Post autor: ardzi5 » 06 sty 2017, 22:03

witam a korektor ci działa poprawnie bo zdarza się że stoi w miejscu , a po kilku twoich wahadłach zaczął się poruszać
Artur

Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 06 sty 2017, 22:45

Co do płynu hamulcowego to nie został zmieniony. Na wiosnę miałem plan zrobić dosłownie całe hamulce. Ręczny chwyta za jedno koło, z tyłu układ hamulcowy cały pokorodowany. Z przodu też już nie za ciekawie.

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 07 sty 2017, 09:21

może faktycznie rozruszałeś mechanizm ręcznego i gdzies wypchneło ci płyn, a z hamulcami musisz zrobic porzadek bo to ważna sprawa, ja u siebie lewy tył regenerowałem i dalej był słabszy ręczny,

Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 07 sty 2017, 17:58

Dzisiaj wykręciłem sobie sprawny korektor tylko czarno to widzę u siebie, ponieważ z tej co demontowałem za nic nie dało się bezinwazyjnie odkrecic sztywnych przewodów .. jakieś sposoby ?

Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead

Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 07 sty 2017, 18:45

nie da sie bo przewody są miękkie tak jak ich śruby, i czym starsze tym bardziej są ze sobą połaczone chemicznie,

Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 07 sty 2017, 20:32

To co mam kupić od razu miedziaki nowe ?

Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead

Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 07 sty 2017, 20:37

xRead pisze:To co mam kupić od razu miedziaki nowe ?
no nie inaczej szybciej i taniej niż się z tym szarpać.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 07 sty 2017, 21:25

Ma ktoś jakiś namiar na pasujące do B4 bez ABS?

Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead

Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 07 sty 2017, 21:26

najczesciej sie wymienia przewody te krótkie za gumowymi te krótkie, bo one szybko sie utleniają, i koroduja, ale to na wiosne, z metra przwod, plus zaciskarka i końcowki, ja ci nie mowie ze masz zaraz cały układ budować

Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 07 sty 2017, 23:40

No ale do korektora także idą te długie dwa :D

Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead

Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW

Feliks

Post autor: Feliks » 11 sty 2017, 07:38

Te miedziane to zmierz ile mają długości i w pierwszym lepszym motoryzacyjnym kupisz na długość. Potem tylko powyginać delikatnie i zakładasz - ot to cała filozofia :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga