[B4 2.0 ABK] brak iskry
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 gru 2015, 20:15
Witajcie Koledzy
Wyczyściłem kopułkę, palec itd. Co ujrzałem KATASTROFĘ ! kable na 2 i 3 cylinder w kopułce doszczętnie zardzewiałe i oczywiście kabel ten środkowy do cewki co idzie ... wyczyściłem chodzi ale dalej to samo. Kupię nowe kable i kopułkę. Byłem z nim na komputerze i pokazało błędy:
00523 - czujnik temperatury powietrza zasysanego (G43)
30-00 przerwa / zwarcie z plusem
00552 - potencjometr miernika masy powietrza (G19)
31-00 Przerwa / zwarcie z masą
00525 - Sonda Lambda (G39)
28-00 zwarcie z plusem
Dziś oddaję audi na zmianę rozrządu okazało się , że pasek luźny. lecz wracając do tematu błędów Skasowałem i pojeżdżę zobaczę co wyskoczy znów bo jak go kupiłem to facet miał niedomknięta klapę filtra powietrza i taki gruby wężyk odłączony od czegoś tak jak by mała beczułka łącząca wężyki w krzyż.
Pozdrawiam miłego weekendu <mikolaj>
Wyczyściłem kopułkę, palec itd. Co ujrzałem KATASTROFĘ ! kable na 2 i 3 cylinder w kopułce doszczętnie zardzewiałe i oczywiście kabel ten środkowy do cewki co idzie ... wyczyściłem chodzi ale dalej to samo. Kupię nowe kable i kopułkę. Byłem z nim na komputerze i pokazało błędy:
00523 - czujnik temperatury powietrza zasysanego (G43)
30-00 przerwa / zwarcie z plusem
00552 - potencjometr miernika masy powietrza (G19)
31-00 Przerwa / zwarcie z masą
00525 - Sonda Lambda (G39)
28-00 zwarcie z plusem
Dziś oddaję audi na zmianę rozrządu okazało się , że pasek luźny. lecz wracając do tematu błędów Skasowałem i pojeżdżę zobaczę co wyskoczy znów bo jak go kupiłem to facet miał niedomknięta klapę filtra powietrza i taki gruby wężyk odłączony od czegoś tak jak by mała beczułka łącząca wężyki w krzyż.
Pozdrawiam miłego weekendu <mikolaj>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To pewnie przez odłączanie przepływomierzabenedykt951 pisze:00523 - czujnik temperatury powietrza zasysanego (G43)
30-00 przerwa / zwarcie z plusem
00552 - potencjometr miernika masy powietrza (G19)
31-00 Przerwa / zwarcie z masą
Jak masz zwykły gaz albo problemy z zapłonem to też będzie to wyrzucać.benedykt951 pisze:00525 - Sonda Lambda (G39)
28-00 zwarcie z plusem
brak iskry 2.0 ABK
witam
Dorzucę swoje doświadczenie odnośnie braku iskry w 2.0 ABK
Wyjechałem z domu do sklepu ok 2 km wszystko ok po powrocie do auta silnik kręci auto nie odpala w miarę możliwości wszystko posprawdzane i teoretycznie jest ok lecz jest BRAK ISKRY , więc po przeczytaniu tutejszych informacji jadę na szrot i wymieniam cewkę i nadal brak iskry więc sprawa się komplikuje , czytam kolejne posty i większość wskazuje nadal na cewkę i dochodzi czujnik halla .
Nie daje mi to spokoju bo to cewka ze szrotu więc powracam na szrot i biorę kolejną cewkę
podpinam i jest OK
dzięki wszystkim za rady
pzdr
Dorzucę swoje doświadczenie odnośnie braku iskry w 2.0 ABK
Wyjechałem z domu do sklepu ok 2 km wszystko ok po powrocie do auta silnik kręci auto nie odpala w miarę możliwości wszystko posprawdzane i teoretycznie jest ok lecz jest BRAK ISKRY , więc po przeczytaniu tutejszych informacji jadę na szrot i wymieniam cewkę i nadal brak iskry więc sprawa się komplikuje , czytam kolejne posty i większość wskazuje nadal na cewkę i dochodzi czujnik halla .
Nie daje mi to spokoju bo to cewka ze szrotu więc powracam na szrot i biorę kolejną cewkę
podpinam i jest OK
dzięki wszystkim za rady
pzdr
[B4 2.0 ABK] b4 2.0 B+G brak iskry
Dobra witam jest to moj pierwszy temat spontanicznie przegladalem to forum nie raz mi pomogło mimo ze abk jest popularne moj mechanik nie moze poradzic na brak iskry twierdzi ze to sprawa elektryka jestem zapisany pod koniec miesiaca do elektryka ale do tego czasu moglbym cos popatrzec .
zaczynajac mam 2.0 abk 115konne z gazem 2 generacji od roku czasu mialem problemy ze auto gaslo podczas jazdy szarpalo tracilo iskre najpierw to bylo ze moglem jezdzic 2 dni i nic sie nie dzialo a czasami caly dzien to mialem mialem tak ze moglem jezdzic z 300 km i to dziala sie srednio co taki przebieg pozniej to malalo srednio co 50 potem okolo 30 no i tera sie coraz czesciej zaczelo robic az tera calkiem padlo robilo sie to na zimnym ale czesciej na wilgoci i na goracym teraz brak iksry .
dobra bo juz duzo napisalem jak szarpal przerywalo go podczas jazdy to zazwyczaj musialem odczekac chwile zeby odpalic bo zlapal czasami skoczyly oborty i zgasl albo zapalil i odrazu zgasl . w ciagu roku wymienilem juz z 5 cewek i chyba ma alarm bo ma kamerki na slupkach taka diode przed licznkiem ale nie mam pilota ani nic centralny ma z kluczyka.
fakty myslalem ze to hal podmienialem aparat podobno sprawny byl wpiety w kopulke i recznie obracany i podobno dziala poniewaz chyba wtryskiwacze sie uruchamialy tak mechanik stwierdzil cewki mam 3 kwadratowa zintegrowana z modulem oraz taka oryginalna ale podmina cewki nic nie daje 1 cewke mi grzeje na zaplonie, kable palec kopulka siwece wymienione przekaznik 30 przelutowany oraz podmieniony ,krokowiec wyrzucony zastapiony rurka ,na przeplywke nie reaguje ale mysle ze to nie wyplywa na brak iskry . slyszalem ze do zaplonu dochodzi modul zaplonu jakas taka kosteczka na 7 pinow czytalem ze znajduje sie gdzies przy kierowcy na slupku ale to w b3 chyba a o mojej nic nie ma ktos mowil ze moze byc na lewym nadkolu to czy jest i jak sie tam dostac .Stacyjka byla podmieniana.sterownik byl sprawdzany miesiac temu i podobno byl sprawny i to nie on mogl wplywac na te zaniki iskry.
Bylo juz pewnie takie teamy ale potrzebuje akurat informacji o miom przypadku .vaga nie mam
napisane troche chaotycznie ale czego oczekuje abyscie mi pomogli tak sprawdzic dokladnie czy prad dochodzi do cewki mam miernik ale potrzebuje dokladnie informacji ktory pin do czego podlaczyc i jak miernik ustawic , informacji odnosnie tego modulu zaplonu czy go mam i jak sie tam dostac co jeszcze moge sprawdzic oraz mam taka stacyjke przy nogach kierowcy w tym plasticzku na kluczyk ale nic sie nie dzieje i nie wiem od czego kabel idzie za sciane grodziowa chyba to od alarmu poniewaz idzie chyba do takiego ustrojstwa http://www.fotosik.pl/zdjecie/329928e560d4c214
stacyjka http://www.fotosik.pl/zdjecie/99bf8dbac897c5f6
z gory dziekuje za pomoc
Dodano: 2017-01-11, 18:05
i co panowie beda jakies rady naprawde rzucajcie wszystko nawet niby te glupie sciagnalem cala deske rozdzielcza caly dzien roboty i dalej nic nie widze jest sens szukania tego modulu gdzie on moze byc
zaczynajac mam 2.0 abk 115konne z gazem 2 generacji od roku czasu mialem problemy ze auto gaslo podczas jazdy szarpalo tracilo iskre najpierw to bylo ze moglem jezdzic 2 dni i nic sie nie dzialo a czasami caly dzien to mialem mialem tak ze moglem jezdzic z 300 km i to dziala sie srednio co taki przebieg pozniej to malalo srednio co 50 potem okolo 30 no i tera sie coraz czesciej zaczelo robic az tera calkiem padlo robilo sie to na zimnym ale czesciej na wilgoci i na goracym teraz brak iksry .
dobra bo juz duzo napisalem jak szarpal przerywalo go podczas jazdy to zazwyczaj musialem odczekac chwile zeby odpalic bo zlapal czasami skoczyly oborty i zgasl albo zapalil i odrazu zgasl . w ciagu roku wymienilem juz z 5 cewek i chyba ma alarm bo ma kamerki na slupkach taka diode przed licznkiem ale nie mam pilota ani nic centralny ma z kluczyka.
fakty myslalem ze to hal podmienialem aparat podobno sprawny byl wpiety w kopulke i recznie obracany i podobno dziala poniewaz chyba wtryskiwacze sie uruchamialy tak mechanik stwierdzil cewki mam 3 kwadratowa zintegrowana z modulem oraz taka oryginalna ale podmina cewki nic nie daje 1 cewke mi grzeje na zaplonie, kable palec kopulka siwece wymienione przekaznik 30 przelutowany oraz podmieniony ,krokowiec wyrzucony zastapiony rurka ,na przeplywke nie reaguje ale mysle ze to nie wyplywa na brak iskry . slyszalem ze do zaplonu dochodzi modul zaplonu jakas taka kosteczka na 7 pinow czytalem ze znajduje sie gdzies przy kierowcy na slupku ale to w b3 chyba a o mojej nic nie ma ktos mowil ze moze byc na lewym nadkolu to czy jest i jak sie tam dostac .Stacyjka byla podmieniana.sterownik byl sprawdzany miesiac temu i podobno byl sprawny i to nie on mogl wplywac na te zaniki iskry.
Bylo juz pewnie takie teamy ale potrzebuje akurat informacji o miom przypadku .vaga nie mam
napisane troche chaotycznie ale czego oczekuje abyscie mi pomogli tak sprawdzic dokladnie czy prad dochodzi do cewki mam miernik ale potrzebuje dokladnie informacji ktory pin do czego podlaczyc i jak miernik ustawic , informacji odnosnie tego modulu zaplonu czy go mam i jak sie tam dostac co jeszcze moge sprawdzic oraz mam taka stacyjke przy nogach kierowcy w tym plasticzku na kluczyk ale nic sie nie dzieje i nie wiem od czego kabel idzie za sciane grodziowa chyba to od alarmu poniewaz idzie chyba do takiego ustrojstwa http://www.fotosik.pl/zdjecie/329928e560d4c214
stacyjka http://www.fotosik.pl/zdjecie/99bf8dbac897c5f6
z gory dziekuje za pomoc
Dodano: 2017-01-11, 18:05
i co panowie beda jakies rady naprawde rzucajcie wszystko nawet niby te glupie sciagnalem cala deske rozdzielcza caly dzien roboty i dalej nic nie widze jest sens szukania tego modulu gdzie on moze byc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tu masz poradnik: https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm
fajny poradnik sprawdze tego hala u mnie jeszcze raz ale zalezy mi na tym module ktos cosmaciek889 pisze:Tu masz poradnik: https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
tak szukałes po forum i tego nie widziałeś, hmmba11111 pisze:maciek889 napisał/a:
Tu masz poradnik: https://audi80.pl/topi...ala-vt98745.htm
fajny poradnik sprawdze tego hala u mnie jeszcze raz ale zalezy mi na tym module ktos cos
w sumie powinienem temat wywalić bo wszystko chyba na temat abk jest już napisane ale poobserwuję narazie
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no ja też ale bardziej ze względu na jego chaotyczność że powiem szczerze dla mnie niezrozumiały, to po pierwsze a po drugie tematów o braku iskry jest multum https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... gsc.page=1maciek889 pisze:Przed pytaniem o ten moduł 7 pinowy przestałem czytać pierwszy post
[ Dodano: 2017-01-24, 16:37 ]
Auto odpalilo mialem 3 cewki i kazda musialabyc zepsuta. nie padła cewka tylko modul od cewki mam ta zespolona i teraz powiedzcie co zrobic jak pali ten modul ciagle, bo zmieniem i zmieniam te cewki.
[ Dodano: 2017-01-24, 16:42 ]
gdzie idzie kabel od modulu od cewki oraz czy zwarcie na kablu moze powodowac przerywanie szarpanie lub zanik iskry na jakis czas
Auto odpalilo mialem 3 cewki i kazda musialabyc zepsuta. nie padła cewka tylko modul od cewki mam ta zespolona i teraz powiedzcie co zrobic jak pali ten modul ciagle, bo zmieniem i zmieniam te cewki.
[ Dodano: 2017-01-24, 16:42 ]
gdzie idzie kabel od modulu od cewki oraz czy zwarcie na kablu moze powodowac przerywanie szarpanie lub zanik iskry na jakis czas