Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] brak iskry

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 09 gru 2015, 09:30

Zobacz czy wtyczka czujnika halla nie została uszkodzona (czy nie jest wyrwana z aparatu zapłonowego).

benedykt951
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 07 gru 2015, 20:15

Post autor: benedykt951 » 18 gru 2015, 16:06

Witajcie Koledzy

Wyczyściłem kopułkę, palec itd. Co ujrzałem KATASTROFĘ ! kable na 2 i 3 cylinder w kopułce doszczętnie zardzewiałe i oczywiście kabel ten środkowy do cewki co idzie ... wyczyściłem chodzi ale dalej to samo. Kupię nowe kable i kopułkę. Byłem z nim na komputerze i pokazało błędy:

00523 - czujnik temperatury powietrza zasysanego (G43)
30-00 przerwa / zwarcie z plusem

00552 - potencjometr miernika masy powietrza (G19)
31-00 Przerwa / zwarcie z masą

00525 - Sonda Lambda (G39)
28-00 zwarcie z plusem

Dziś oddaję audi na zmianę rozrządu okazało się , że pasek luźny. lecz wracając do tematu błędów Skasowałem i pojeżdżę zobaczę co wyskoczy znów bo jak go kupiłem to facet miał niedomknięta klapę filtra powietrza i taki gruby wężyk odłączony od czegoś :) tak jak by mała beczułka łącząca wężyki w krzyż.

Pozdrawiam miłego weekendu <mikolaj>

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 19 gru 2015, 16:05

benedykt951 pisze:00523 - czujnik temperatury powietrza zasysanego (G43)
30-00 przerwa / zwarcie z plusem

00552 - potencjometr miernika masy powietrza (G19)
31-00 Przerwa / zwarcie z masą
To pewnie przez odłączanie przepływomierza
benedykt951 pisze:00525 - Sonda Lambda (G39)
28-00 zwarcie z plusem
Jak masz zwykły gaz albo problemy z zapłonem to też będzie to wyrzucać.

rysex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 12 lis 2009, 15:35
Lokalizacja: Bielsko Biała

brak iskry 2.0 ABK

Post autor: rysex » 23 cze 2016, 14:45

witam
Dorzucę swoje doświadczenie odnośnie braku iskry w 2.0 ABK
Wyjechałem z domu do sklepu ok 2 km wszystko ok po powrocie do auta silnik kręci auto nie odpala w miarę możliwości wszystko posprawdzane i teoretycznie jest ok lecz jest BRAK ISKRY , więc po przeczytaniu tutejszych informacji jadę na szrot i wymieniam cewkę i nadal brak iskry więc sprawa się komplikuje , czytam kolejne posty i większość wskazuje nadal na cewkę i dochodzi czujnik halla .
Nie daje mi to spokoju bo to cewka ze szrotu więc powracam na szrot i biorę kolejną cewkę
podpinam i jest OK okok
dzięki wszystkim za rady
pzdr

ba11111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 10 sty 2017, 19:45

[B4 2.0 ABK] b4 2.0 B+G brak iskry

Post autor: ba11111 » 11 sty 2017, 18:05

Dobra witam jest to moj pierwszy temat spontanicznie przegladalem to forum nie raz mi pomogło mimo ze abk jest popularne moj mechanik nie moze poradzic na brak iskry twierdzi ze to sprawa elektryka jestem zapisany pod koniec miesiaca do elektryka ale do tego czasu moglbym cos popatrzec .
zaczynajac mam 2.0 abk 115konne z gazem 2 generacji od roku czasu mialem problemy ze auto gaslo podczas jazdy szarpalo tracilo iskre najpierw to bylo ze moglem jezdzic 2 dni i nic sie nie dzialo a czasami caly dzien to mialem mialem tak ze moglem jezdzic z 300 km i to dziala sie srednio co taki przebieg pozniej to malalo srednio co 50 potem okolo 30 no i tera sie coraz czesciej zaczelo robic az tera calkiem padlo robilo sie to na zimnym ale czesciej na wilgoci i na goracym teraz brak iksry .
dobra bo juz duzo napisalem jak szarpal przerywalo go podczas jazdy to zazwyczaj musialem odczekac chwile zeby odpalic bo zlapal czasami skoczyly oborty i zgasl albo zapalil i odrazu zgasl . w ciagu roku wymienilem juz z 5 cewek i chyba ma alarm bo ma kamerki na slupkach taka diode przed licznkiem ale nie mam pilota ani nic centralny ma z kluczyka.
fakty myslalem ze to hal podmienialem aparat podobno sprawny byl wpiety w kopulke i recznie obracany i podobno dziala poniewaz chyba wtryskiwacze sie uruchamialy tak mechanik stwierdzil cewki mam 3 kwadratowa zintegrowana z modulem oraz taka oryginalna ale podmina cewki nic nie daje 1 cewke mi grzeje na zaplonie, kable palec kopulka siwece wymienione przekaznik 30 przelutowany oraz podmieniony ,krokowiec wyrzucony zastapiony rurka ,na przeplywke nie reaguje ale mysle ze to nie wyplywa na brak iskry . slyszalem ze do zaplonu dochodzi modul zaplonu jakas taka kosteczka na 7 pinow czytalem ze znajduje sie gdzies przy kierowcy na slupku ale to w b3 chyba a o mojej nic nie ma ktos mowil ze moze byc na lewym nadkolu to czy jest i jak sie tam dostac .Stacyjka byla podmieniana.sterownik byl sprawdzany miesiac temu i podobno byl sprawny i to nie on mogl wplywac na te zaniki iskry.
Bylo juz pewnie takie teamy ale potrzebuje akurat informacji o miom przypadku .vaga nie mam
napisane troche chaotycznie ale czego oczekuje abyscie mi pomogli tak sprawdzic dokladnie czy prad dochodzi do cewki mam miernik ale potrzebuje dokladnie informacji ktory pin do czego podlaczyc i jak miernik ustawic , informacji odnosnie tego modulu zaplonu czy go mam i jak sie tam dostac co jeszcze moge sprawdzic oraz mam taka stacyjke przy nogach kierowcy w tym plasticzku na kluczyk ale nic sie nie dzieje i nie wiem od czego kabel idzie za sciane grodziowa chyba to od alarmu poniewaz idzie chyba do takiego ustrojstwa http://www.fotosik.pl/zdjecie/329928e560d4c214

stacyjka http://www.fotosik.pl/zdjecie/99bf8dbac897c5f6

z gory dziekuje za pomoc

Dodano: 2017-01-11, 18:05
i co panowie beda jakies rady naprawde rzucajcie wszystko nawet niby te glupie sciagnalem cala deske rozdzielcza caly dzien roboty i dalej nic nie widze jest sens szukania tego modulu gdzie on moze byc

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 11 sty 2017, 18:06


ba11111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 10 sty 2017, 19:45

Post autor: ba11111 » 11 sty 2017, 18:19

maciek889 pisze:Tu masz poradnik: https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm
fajny poradnik sprawdze tego hala u mnie jeszcze raz ale zalezy mi na tym module ktos cos

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 sty 2017, 19:09

ba11111 pisze:maciek889 napisał/a:
Tu masz poradnik: https://audi80.pl/topi...ala-vt98745.htm


fajny poradnik sprawdze tego hala u mnie jeszcze raz ale zalezy mi na tym module ktos cos
tak szukałes po forum i tego nie widziałeś, hmm

w sumie powinienem temat wywalić bo wszystko chyba na temat abk jest już napisane ale poobserwuję narazie

ba11111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 10 sty 2017, 19:45

Post autor: ba11111 » 11 sty 2017, 23:39

no bo z teog poradnika nic nie jest przydatne w moim przypadku a dalej nie ma nigdzie informacji o module zaplonu co chcialbym sie dowiedziec poradnik fajny ale nie dla mnie u mnie dziala pompka nie mam iskry bezradny_

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 12 sty 2017, 10:01

Przed pytaniem o ten moduł 7 pinowy przestałem czytać pierwszy post

Ten moduł jest tylko w gaźnikowych i pierwszych monowtryskach w B3. U ciebie nie ma.
A teraz powiedź czy pompka paliwa startuje, gdy kręcisz rozrusznikiem i na chwilę po włączeniu zapłonu.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 sty 2017, 12:25

maciek889 pisze:Przed pytaniem o ten moduł 7 pinowy przestałem czytać pierwszy post
no ja też ale bardziej ze względu na jego chaotyczność że powiem szczerze dla mnie niezrozumiały, to po pierwsze a po drugie tematów o braku iskry jest multum https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... gsc.page=1

ba11111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 10 sty 2017, 19:45

Post autor: ba11111 » 24 sty 2017, 16:42

[ Dodano: 2017-01-24, 16:37 ]
Auto odpalilo mialem 3 cewki i kazda musialabyc zepsuta. nie padła cewka tylko modul od cewki mam ta zespolona i teraz powiedzcie co zrobic jak pali ten modul ciagle, bo zmieniem i zmieniam te cewki.

[ Dodano: 2017-01-24, 16:42 ]
gdzie idzie kabel od modulu od cewki oraz czy zwarcie na kablu moze powodowac przerywanie szarpanie lub zanik iskry na jakis czas

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 25 sty 2017, 22:03

Moduł jest podłączony do masy, zasilania ze skrzynki bezpieczników i sygnału sterującego z ECU.

Awatar użytkownika
matwys80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 06 lip 2015, 19:43
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: matwys80 » 26 sty 2017, 00:20

Kup nową cewke, montujesz stare ze szrotu.

ba11111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 10 sty 2017, 19:45

Post autor: ba11111 » 03 lut 2017, 11:14

mialem nowe cewki i tez padały po 2 miesiacach. Mialem tez stary aparat podmienilem i chyba ustaly problemy z zankiem iskry i szarpaniem podczas jazdy czy takie zanikanie wplywa na uszkodzenie modulu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl