Jest i to aż dwa w tym jeden pompa sonda wtrysk drugi cewka, a samo zasilanie ecu nie pamiętam ale będzie w szeregu z pozostałymi.aldi pisze:Poprawka, spojrzałem w schemat i do ecu nie ma żadnego bezpiecznika.
[B4 2.0 ABK] brak iskry
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ostatnio zmieniony 07 lut 2015, 21:40 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Rzeczywiście, wcześniej patrzyłem w schemat z programu tolerance data są wyszczególnione tylko bezpieczniki od pompy, sondy, nastawnika przepustnicy a zasilanie cewki i ecu jest bez. W schematach z niebieskiej książki jest bezpiecznik nr. 27 dla plusa po zapłonie ECU i zasilania cewki (dla ABT ze sterownikiem 35 pinów).
Te schematy elektryczne z uniwersalnych programów czasem można o kont d potłuc. W BMW sekwencyjny gaz jak podłączę wtryskiwacze benzynowe wg. kolejności z programu to w rzeczywistości wychodzi miks.
Te schematy elektryczne z uniwersalnych programów czasem można o kont d potłuc. W BMW sekwencyjny gaz jak podłączę wtryskiwacze benzynowe wg. kolejności z programu to w rzeczywistości wychodzi miks.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 lut 2015, 14:56
panowie te trzy rzeczy co na zdjęciu tykają po włączeniu zapłonu wczesniej tego nie było moze to ma cos wspólnego z brakiem zasilania na tym jednym przewodzie.
panowie ojciec podłaczył cewke na krutko i jak dotykał mionusa to iskra pojawiała sie na świecy ale robione to było impulsowo czyli cos przed cewką poszło czy mozliwe ze moduł?
panowie ojciec podłaczył cewke na krutko i jak dotykał mionusa to iskra pojawiała sie na świecy ale robione to było impulsowo czyli cos przed cewką poszło czy mozliwe ze moduł?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli twój silnik wygląda tak na zdjęciu to masz silnik ABK nie ABT jak masz wpisane w profilu. Do tego piszesz w temacie i silniku 3A z B3ki.
W ABK awari może ulec także przekaźnik nr. 30: https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... t39094.htm
W ABK awari może ulec także przekaźnik nr. 30: https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... t39094.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 lut 2015, 14:56
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 lut 2015, 14:56
komputer jest cały czas na wierzchu a pin nr 6 idzie do cewki zapłonowej na środek i jest odpowiedzialny za podanie przerywanego impulsu który daje iskrę ( sprawdzaliśmy na krótko pulsacyjnie podłączając tam prąd i wtedy samochód próbuje zagadać) mogę zrobić foto kompa i wrzucić . właśnie a gdzie tego ecu szukać bo niby powinien być pod schowkiem a tam jest tylko główny komp z szeroką wtyczkąJarewa pisze:Skoro miałeś na wierzchu ciężko było sprawdzić plusy na ecu? A po drugie skąd wiesz ze z 6? ABK były dwa sterowniki i w zależności od roku produkcji się różniły.
[ Dodano: 2015-02-14, 10:56 ]
tak kolego chodzi o silnik ktory jest na foto. Sprawdzałem przekaźnik nr 30 polutowaliśmy go na nowo przy wkładaniu przekażnika styki się załączają czyli chyba okPieterB pisze:measure1983, napisz o jaki konkretnie silnik chodzi :!: bo tak to powstanie parę stron a do niczego Cię nie naprowadzi, ten który jest na fotce :?:
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
tu masz wyjaśnienie co to jest ecu http://www.autocentrum.pl/motoslownik/e ... trol-unit/measure1983 pisze:właśnie a gdzie tego ecu szukać bo niby powinien być pod schowkiem a tam jest tylko główny komp z szeroką wtyczką
nie, nie tykają no przynajmniej u mniemeasure1983 pisze:panowie te trzy rzeczy co na zdjęciu tykają po włączeniu zapłonu wczesniej tego nie było
Pozwolę się zapytać. U mnie było zwarcie w gniazdku zapalniczki. Zanim wywaliło bezpiecznik (nr4 15A) musiało coś się spalić, nie ma iskry na świecach - nie ma plusa na aparacie. Dodam, że w momencie zwarcia gniazdka, deska wydała trzy podwójne krótkie dźwięki. Wymieniłem bezpiecznik - sprawdziłem kable. Żaden nie jest "przypadkiem" oberwany. Po podaniu plusa na krótko wszystko działa. Czy są jakieś dodatkowe zabezpieczenia między stacyjką i aparatem? Bo to na tym odcinku coś musiało walnąć.
Panowie mam nieciekawą sytuację. Jestem w pracy na noc i mam problem z odpaleniem auta. Przekręcam kluczyk, zapalają się kontrolki chcę odpalić, ale rozrusznik nawet nie zakręci,a z okolic stacyjki wydobywa się takie jakby buczenie. O co może chodzić? Stacyjka się kończy :?: Mam wersję chyba z immo, ponieważ mam fabryczny alarm. Co mogę zrobić na szybko :?:
Teraz za 15 razem zagadał i normalnie chodzi, ale wcześniej za każdą próbą taka sama sytuacja. Zero reakcji, a kontrolki się świecą.
Teraz za 15 razem zagadał i normalnie chodzi, ale wcześniej za każdą próbą taka sama sytuacja. Zero reakcji, a kontrolki się świecą.
Zdarza mi się ostatnio podobna sytuacja, choć za drugim, trzecim razem odpala normalnie. Prawdopodobnie styki rozrusznika, w każdym razie od tego bym zaczął dochodzenie . A generalnie CZYŚCIĆ wszelkie dostępne styki, głównie MASY. Źle przewodzące masy przyczyną większości problemów w autach. Nieraz pewnie widzieliście, (przykład) jak ktoś skręca w lewo i lewy kierunek miga, przy okazji zapala się stop, który przygasa w rytm kierunku, a prawej pozycji nie ma wtedy wcale. BRUDNE MASY, pordzewiałe kable, skorodowane styki. Druciana szczota i towot załatwia większość problemów.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak znów tak się stanie to weź kawałek kabla i puść plus z akumulatora na tak blaszkę w lewym dolnym rogu skrzynki bezpieczników (siedzi w miejscu na przekaźnik). Oczywiście samochód na luzie bo wtedy powinien wystartować rozrusznik. Jak będzie tak odpalać to znaczy że coś z kostką stacyjki jest nie tak.Ramzeso pisze: Co mogę zrobić na szybko :?: