Mam pytanie dlaczego nastawniki biegu jałowego w jednych były prosto a w innych pod skosem a z krócca wychodziła jakaś rurka z podciśnieniem, do czego ona była ?
Chodzi mi o to
Silnik nie był gazowany hmm u siebie mam prosto ten nastawnik bez tego wężyka
[B4 2.0 ABK] Pytanie o nastawnik
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Zwykła normalna ABK i ABT nie spełniają norm euro2 wiec auto ma zakaz wjazdu w niemieckie miasta. A niemiec wymyślił co zrobić by spełniało lepszą klasę emisji spalin praktycznie w polsce to jest bezużyteczne ale jak ktoś ma zamiar jeździć po niemcowni to bez tego nie wjedzie do miasta w pewnych strefach a jak wjedzie to mandaty. Podzielili strefy na EURO2 EURO3 i EURO4 czwórka jest bez ograniczeń praktycznie wszędzie się można poruszać.