Mam pytanie dlaczego nastawniki biegu jałowego w jednych były prosto a w innych pod skosem a z krócca wychodziła jakaś rurka z podciśnieniem, do czego ona była ?
Chodzi mi o to
Silnik nie był gazowany hmm u siebie mam prosto ten nastawnik bez tego wężyka
xRead, we wszystkich był równolegle do silnika a to jest już dokładane w niemcowni co by silnik bym bardziej przyjazna dla środowiska tak w skrócie.
Był gdzieś temat i to nie jeden bo sam kiedyś o to pytałem.
Zwykła normalna ABK i ABT nie spełniają norm euro2 wiec auto ma zakaz wjazdu w niemieckie miasta. A niemiec wymyślił co zrobić by spełniało lepszą klasę emisji spalin praktycznie w polsce to jest bezużyteczne ale jak ktoś ma zamiar jeździć po niemcowni to bez tego nie wjedzie do miasta w pewnych strefach a jak wjedzie to mandaty. Podzielili strefy na EURO2 EURO3 i EURO4 czwórka jest bez ograniczeń praktycznie wszędzie się można poruszać.
Bo jak kupiłem drugi silnik to właśnie taki patent był i pierwsze co przyszło mi do głowy to -LPG Ale później w necie znalazłem niezagazowane i właśnie tak zrobione.