[B4 2.0 ABT] Silnik osiąga maksymalnie 70 stopni
[B4 2.0 ABT] Silnik osiąga maksymalnie 70 stopni
Witam serdecznie.
Mam samochód parę dni.
Wiem, że wskazówka powinna trzymać środkowy zakres tj. 90 stopni.
W mieście czy stoję czy jadę mam maksymalnie 70 stopni...
Podczas trasy 100km również osiągnął może trochę ponad 70 stopni.
Płynu jest ponad minimum. Ogrzewanie daje pożądane ciepło.
Co z tym zrobić?
Dodam, że auto ma LPG.
Mam samochód parę dni.
Wiem, że wskazówka powinna trzymać środkowy zakres tj. 90 stopni.
W mieście czy stoję czy jadę mam maksymalnie 70 stopni...
Podczas trasy 100km również osiągnął może trochę ponad 70 stopni.
Płynu jest ponad minimum. Ogrzewanie daje pożądane ciepło.
Co z tym zrobić?
Dodam, że auto ma LPG.
Tak, sprawdzę sobie miernikiem.
[ Dodano: 2017-01-28, 14:17 ]
Jestem po pomiarach.
Na liczniku 70'C opór 248 Ohm. (Czyli opór odpowiadający 90'C?)
Przy tej temperaturze górny wąż jest wyczuwalnie cieplejszy niż dolny.
Jak zrobię mostek na pinach odpowiedzialnych za temperaturę to osiągam maks 120'C.
Co to oznacza?
[ Dodano: 2017-01-28, 14:17 ]
Jestem po pomiarach.
Na liczniku 70'C opór 248 Ohm. (Czyli opór odpowiadający 90'C?)
Przy tej temperaturze górny wąż jest wyczuwalnie cieplejszy niż dolny.
Jak zrobię mostek na pinach odpowiedzialnych za temperaturę to osiągam maks 120'C.
Co to oznacza?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
120 to nie max powinno pójść do samego końca poza 130keyser2 pisze:Jak zrobię mostek na pinach odpowiedzialnych za temperaturę to osiągam maks 120'C.
skoro masz jakieś lepsze informacje to zwracam honorkeyser2 pisze:Ale skąd pewność, że czujnik jest sprawny?
to po co mierzyłeśkeyser2 pisze: Tego też nie da się określić.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2017, 08:09 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.