Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Ustawianie emulacji sondy lambda DT Gas System

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 05 sty 2017, 21:24

Może masz jakoś dziwnie zrobione odcięcie wtrysku do jazdy na lpg.

A komputer możesz wsadzić bez problemu inny z takim samym numerem, nawet jak masz fabryczne immo, bo kluczyk jeszcze masz nieparowany z ECU silnika. Chyba że ktoś wyłączył immo w twoim ECU a ty kupisz ECU z niewyłączonym. Ale immo wyłączone w ECU to rzadkość.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 05 sty 2017, 22:07

Dzięki Maćku za info, jak przyjdzie komp to dam znać o rezultatach,nawet nie chcę jezdzić po pseudoelektrykach bo szkoda czasu,spróbuję sam dojść choć sprawy elektryczne to dla mnie czarna magia, ewentualnie zwerbuję kogoś z forum kto ogarnia 80tki z dolnośląskiego opolskiego ewentualnie śląskiego
1Z+021BD
ABT+LPG

audi94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 18 paź 2015, 19:51

Post autor: audi94 » 06 sty 2017, 15:06

A odnośnie mojego problemu czy jak by był opóźniony zapłon mogły by występować takie problemy jak u mnie ?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 06 sty 2017, 20:15

Na skład mieszanki przestawiony zapłon nie wpłynie, chyba że byłby tak przestawiony że silnik ledwo by chodził.
Zresztą już nie pamiętam co jest twoim problemem a 5 stron tematu nie chce mi się czytać.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 17 sty 2017, 18:54

Witam, w moim przypadku problem po zmianie sterownika pozostaje.Dalej czasem nie chce odpalić na PB czy to rano czy w dzien i niema reguły czy zimny czy ciepły.Długo nie zagrzewam na benzynie ale zauważyłem że też potrafi zgasnąć podczas jazdy mimo wciśniętego pedału gazu no ale ratuje się LPG które pracuje w ABT idealnie i niema z nim problemów.
bezradny_
Lubię mieć dopięte wszystko na ostatni guzik dlatego proszę o namiary do jakiejś mądrej głowy która ogarnia ABT z dolnośląskiego,opolskiego,śląskiego lub łódzkiego bezradny_
1Z+021BD
ABT+LPG

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 24 sty 2017, 00:02

Witam audi94
Czytam i czytam i wszyscy tu piszą o emulacji, o ustawieniach na gazie, o regulacji parownika, a najważniejszą zasadą prawidłowej pracy auta na gazie, jest poprawna praca tegoż auta na PB. Jeśli Twoje auto nie będzie prawidłowo chodzić na PB, to możesz cudować, kombinować i nic to nie da. Piszesz o tym, że jak odpalisz, to chodzi dobrze, a jak po chwili zgasisz to masz problemy z powtórnym odpaleniem. W starych postach z początków tego forum wszyscy powiedzieliby, że to wina sondy lambda. Pytanie dlaczego? Ponieważ przez ileś sekund po odpaleniu silnika komputer nie bierze pod uwagę wskazań sondy, aż nie osiągnie odpowiedniej temp. Następna sprawa piszesz o podwyższonym zużyciu benzyny. To też jest jeden z objawów uszkodzonej sondy. Oczywiści mogę się mylić, ale tak, czy siak, najpierw doprowadź auto do porządku na benzynie, bo na tą chwilę narobiłeś sobie bałaganu na gazie. Ja na początek przy tych objawach sprawdziłbym sondę lambda. Jeśli będzie OK. to szukałbym dalej, ale na PB.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 sty 2017, 09:39

olek70 pisze:Pytanie dlaczego? Ponieważ przez ileś sekund po odpaleniu silnika komputer nie bierze pod uwagę wskazań sondy, aż nie osiągnie odpowiedniej temp. Następna sprawa piszesz o podwyższonym zużyciu benzyny. To też jest jeden z objawów uszkodzonej sondy. Oczywiści mogę się mylić, ale tak, czy siak, najpierw doprowadź auto do porządku na benzynie, bo na tą chwilę narobiłeś sobie bałaganu na gazie. Ja na początek przy tych objawach sprawdziłbym sondę lambda. Jeśli będzie OK. to szukałbym dalej, ale na PB.
Już ci powiem na pewno ma błędy ecu sondy ludzie nie rozumieją że jak mają LPG to ich głównym źródłem paliwa jest LPG a nie Pb NIGDY silnik nie będzie dobrze pracował na PB posiadając instalacje LPG chyba że posiada powyżej czwartej generacji LPG.

Weź na przykład zapłon dla Pb wymagane 6st dla LPG 12st w abt nie rozwiążesz tego w prosty sposób i trzeba iść na kompromis. Po drugie ładnie opisujesz że sonda ja wiem kilku wie że sonda jest przypisana do LPG i to właśnie najczęstsze objawy 2gen. i co zrobić żeby ecu PB pracowało poprawnie bez sondy ?? jest to nie realne wielu myślało (emulatory itd.) ale nie ma idealnych rozwiązań starszy sterownik inaczej zachowa się niż nowszy.

Wiec pytanie co zrobić by podczas jazdy na LPG uśpić sterownik od PB? da się czy się nie da? Moim zdaniem się nie da bo oprócz paliwa sterownik obsługuje zapłon.

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 24 sty 2017, 22:07

Witam.
Jarewa, chodzi o to, żeby kolega najpierw doprowadził auto do porządku na benzynie. Przecież zanim zaczęły się jego problemy, to chyba jakoś jeździł tym zagazowanym autem.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 sty 2017, 07:16

olek70, nie zrozumiałeś kolego, tu doprowadzenie bp do ładu to odpięcie zupełne lpg i tyle bo sama instalacja wprowadza zamieszanie.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 25 sty 2017, 21:55

PieterB, zrozumiałem o co chodzi, ale dopóki auto nie będzie poprawnie pracować na PB, to nic nie zrobi. W jaki sposób to osiągnie zależy tylko od niego. Jeśli trzeba odłączyć LPG, to trzeba to zrobić, żeby nie mieszało przy naprawie PB.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga