[2.0 ABT + LPG] rezerwa gazu
[2.0 ABT + LPG] rezerwa gazu
Dopiero co wróciłem z trasy po wymianie instalacji elektrycznej LPG.
Wcześniej miałem komp. LAMBDA BLITZ teraz mam BINGO M. Przejechałem równe 100km w trasie jechałem spokojnie nie przekraczałem 100km/h przez wioski jechałem około 60 km/h było ich 7. Auto spaliło mi dokładnie 7.11 gazu Tankowałem na ORLEN-ie. To dużo ?? czy w sam raz??
Mam pytanie: jak zrobić żeby rezerwa działała prawidłowo bo z gazownikiem nie mogliśmy, non stop się pali czerwona dioda. Butle posiadam w kole 55l dochodzą tam 4 przewody 2 do elektrozaworu i 2 do wskazania ilości gazu. Czy idzie to jakoś zrobić żeby rezerwa zapalała się dopiero kiedy jest mało gazu w butli??[/b]
Wcześniej miałem komp. LAMBDA BLITZ teraz mam BINGO M. Przejechałem równe 100km w trasie jechałem spokojnie nie przekraczałem 100km/h przez wioski jechałem około 60 km/h było ich 7. Auto spaliło mi dokładnie 7.11 gazu Tankowałem na ORLEN-ie. To dużo ?? czy w sam raz??
Mam pytanie: jak zrobić żeby rezerwa działała prawidłowo bo z gazownikiem nie mogliśmy, non stop się pali czerwona dioda. Butle posiadam w kole 55l dochodzą tam 4 przewody 2 do elektrozaworu i 2 do wskazania ilości gazu. Czy idzie to jakoś zrobić żeby rezerwa zapalała się dopiero kiedy jest mało gazu w butli??[/b]
ciacho82, takie testowanie nie jest miarodajne musisz wyliczyć średnią z kilku wypalonych zbiorników , najlepiej tankuj do pełna zerój licznik i do końca wypalasz zapisujesz km i tak z kilka razy a potem liczyś średnią i wtedy bedziesz wiedział .
Wielozawór w butli nie zawsze odbija w takiej samej pozycji
[ Dodano: 2007-12-28, 23:20 ]
Z ta rezerwą to spróbuj tak majac ok 10l gazu w niej. Poluzuj dwie śróbki i sprubuj powoli obracac w prawo lub lewo i obserwowac diode , i w miare wyczucia jej czułosci , czyli po mniej wiecej lekkim ruchu zeby gasła to powinna sie po ubyciu troche gazu zapalić ,
p.s czy korzystasz z usług warsztatu pana GIENKA w Żaganiu?
Wielozawór w butli nie zawsze odbija w takiej samej pozycji
[ Dodano: 2007-12-28, 23:20 ]
Z ta rezerwą to spróbuj tak majac ok 10l gazu w niej. Poluzuj dwie śróbki i sprubuj powoli obracac w prawo lub lewo i obserwowac diode , i w miare wyczucia jej czułosci , czyli po mniej wiecej lekkim ruchu zeby gasła to powinna sie po ubyciu troche gazu zapalić ,
p.s czy korzystasz z usług warsztatu pana GIENKA w Żaganiu?
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
ja myślę że ci za mało pali ;]
serio, to nie jest za dobre dla silnika, jakbyś powiedział że spalił ci 8 lub 9 litrów to byłoby ok ! ;]
rezerwy nie da sie super dokładnie ustawić bo ona zależy od tego co wskazówka pokazuje na butli więc sobie zobacz co ci wskazuje wskazówka, mi np zapala się rezerwa jak mam jeszcze około 20 litrów gazu, a teraz jak jest zima to w ogóle nie zapala się rezerwa... zawsze więc zeruję licznik i jak najadę ponad 400 to tankuję sobie ...
serio, to nie jest za dobre dla silnika, jakbyś powiedział że spalił ci 8 lub 9 litrów to byłoby ok ! ;]
rezerwy nie da sie super dokładnie ustawić bo ona zależy od tego co wskazówka pokazuje na butli więc sobie zobacz co ci wskazuje wskazówka, mi np zapala się rezerwa jak mam jeszcze około 20 litrów gazu, a teraz jak jest zima to w ogóle nie zapala się rezerwa... zawsze więc zeruję licznik i jak najadę ponad 400 to tankuję sobie ...
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Jeżeli masz fabryczne nastawy to masz lekko za ubogo. Próg sondy jest ustawiony za nisko i stąd być może to małe spalanie, ale to się okaże po kilku tankowaniach. Radzę podneść próg sondy w sofcie LPG na 0,46-0,48V bo jazda na ubogiej mieszance może się źle skończyć.
Co do rezerwy to daj se siana, to bardzo niedokładny czujnik (kontaktronowy) i jego poprawne działanie to jak totolotek. Już o tym pisałem na forum niedawno.
Co do rezerwy to daj se siana, to bardzo niedokładny czujnik (kontaktronowy) i jego poprawne działanie to jak totolotek. Już o tym pisałem na forum niedawno.