Akurat napinacz jest najdroższą i najtrwalszą cześcią tego rozrzadu ,ja tam nadgorliwy nie jestem i wiem ze bez problemu wytrzyma 100tys i sporo więcej ,więc go wymieniam raz ,na dwa paski mała rolka na górze, już niestety tak trwała nie jest ,i po 50 tys potrafi być już mocno wyjechana :roll: wymieniałem ostatnio rozrzad koledze ,po 50tys ...mała rolka niby SKF ,a po pokręceniu rzęziła ,jakby chodziła na sucho bez smaru ...za to napinacz ,był jak nowy ,żadnego wyczuwalnego zuzycia w porównaniu z nowymbozmek pisze:Rolki tez maja 50 tys przelatane To mówisz że sam pasek mogę wymienić czy cały zestaw?
Ostatni wypust 80 tek ,ma miejsce na zalożenie obu typow ,jak pierwsze A4 ,bo jak wymienialem w swojej A4 ,to mozna zalozyc oba typy napinaczy ,z płetwą i bez ...kwestia glupiego malego wyciecia w oslonie z blachy od strony silnika ...w swojej na pewno masz też metalową tulejkę na środku blachy ,do której mocujesz polastikowym kołkiem ,osłonę rozrzadu z tworzywa ,więc napinacz z płetwą też możesz załozyć ,bo ta tulejka ,to miejsce "kotwiczenia " płetwy napinaczabozmek pisze:Ja mam właśnie bez płetwy napinacz.