bozmek pisze:Rolki tez maja 50 tys przelatane To mówisz że sam pasek mogę wymienić czy cały zestaw?
Akurat napinacz jest najdroższą i najtrwalszą cześcią tego rozrzadu ,ja tam nadgorliwy nie jestem i wiem ze bez problemu wytrzyma 100tys i sporo więcej ,więc go wymieniam raz ,na dwa paski

mała rolka na górze, już niestety tak trwała nie jest ,i po 50 tys potrafi być już mocno wyjechana :roll: wymieniałem ostatnio rozrzad koledze ,po 50tys ...mała rolka niby SKF ,a po pokręceniu rzęziła ,jakby chodziła na sucho bez smaru ...za to napinacz ,był jak nowy ,żadnego wyczuwalnego zuzycia w porównaniu z nowym
bozmek pisze:Ja mam właśnie bez płetwy napinacz.
Ostatni wypust 80 tek ,ma miejsce na zalożenie obu typow ,jak pierwsze A4 ,bo jak wymienialem w swojej A4 ,to mozna zalozyc oba typy napinaczy ,z płetwą i bez

...kwestia glupiego malego wyciecia w oslonie z blachy od strony silnika ...w swojej na pewno masz też metalową tulejkę na środku blachy ,do której mocujesz polastikowym kołkiem ,osłonę rozrzadu z tworzywa ,więc napinacz z płetwą też możesz załozyć ,bo ta tulejka ,to miejsce "kotwiczenia " płetwy napinacza
