Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[80 B4 1.9TDI 1Z] Falujące obroty

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 02 lut 2017, 13:55

Munior jak tam testy z neodymami ciekaw jestem jak u Ciebie ? ja założyłem kumplowi taki jak sugerowałeś wklejony na poxyline w listopadzie, zrobił od listopada ponad 15 tysięcy( jeździ do Niemiec do pracy i na weekendy wraca do PL) i na razie spokój , z falowaniem czy poszarpywaniem wcześniej czyszczenie około 10 tysięcy (2x) zobaczymy ile jeszcze wytrzyma , ale i tak czeka go wymiana dołu pompy .

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 lut 2017, 15:29

jarowlkp pisze:Munior jak tam testy z neodymami ciekaw jestem jak u Ciebie ?
U siebie nie mam wklejonego takiego magnesu w nastawniku .Nie miało by to zbytnio sensu ,bo jak trafi mi się pompa która ''produkuje '' opiłki ,to od razu drapie na korpusie "opiłki ! " i idzie do kasacji. Sobie jak i potencjalnym chętnym ,zakładam tylko pompy które przeszły moją weryfikację jako "nie produkujace " opiłków .Zwykle to taka pompa jezdzi u mnie w aucie dłuższy czas ,a jak trafi się potrzebujący to ją wyciągam ,a sobie zakladam następną .Takie magnesy wkleiłem do trzech nastawników w których rozpadł się ori magnes i te nastawniki "poszły" do ludzi którym czysciłem już kiedyś nastawnik ...w sumie to na pewno ten mocny magnes nie pusci opiłków dalej ,w skrajnym przypadku co najwyżej opiłki zatkają otwór w magnesie i mocno ograniczą powrót paliwa przez nastawnik ,co też będzie wymagało odkręcenia go i wyczyszczenia magnesu ,ale przynajmniej nie trzeba będzie "pruć " całego nastawnika do czyszczenia ,tylko oczyscić magnes i nastawnik z powrotem na pompę ...i o to własnie chodziło ;-)

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 27 cze 2018, 07:47

Odświeżę temat, jakie trudności się pojawiają przy wymianie tego magnesu orginalnego na ten neodymowy? trzeba coś przy szlifować? I oczywiście z tego co się doczytałem to trzeba go wkleić.

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 27 cze 2018, 08:18

MarcinexB4 pisze:Odświeżę temat, jakie trudności się pojawiają przy wymianie tego magnesu orginalnego na ten neodymowy? trzeba coś przy szlifować? I oczywiście z tego co się doczytałem to trzeba go wkleić.
nic nie trzeba szlifować wywalasz stary , i wklejasz nowy , kumplowi jak wspominałem to zaaplikowaliśmy i przejechał ok 25 tyś km ( wcześniej co 10tyś km trzeba było czyścić nastawik) później audi się spaliła w wyniku zwarcia instalacji elektrycznej wiec nie wiem ile jeszcze by wytrzymała bez szarpania

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 27 cze 2018, 08:24

jarowlkp pisze:
MarcinexB4 pisze:Odświeżę temat, jakie trudności się pojawiają przy wymianie tego magnesu orginalnego na ten neodymowy? trzeba coś przy szlifować? I oczywiście z tego co się doczytałem to trzeba go wkleić.
nic nie trzeba szlifować wywalasz stary , i wklejasz nowy , kumplowi jak wspominałem to zaaplikowaliśmy i przejechał ok 25 tyś km ( wcześniej co 10tyś km trzeba było czyścić nastawik) później audi się spaliła w wyniku zwarcia instalacji elektrycznej wiec nie wiem ile jeszcze by wytrzymała bez szarpania

No to elegancko okok Ja też jakoś około 10 tyś zrobiłem i znów cyrki się zaczęły. Dzięki piwoa80

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 29 paź 2018, 15:02

witam.dołącze sie do tematu. bo beda w garazu odpaliłem fure i zagrzał sie do 90 stopnij i zaczał falowac obrotami... to myslałem ze ktorys wtrysk szwankuje i wyszlo .. 3 wtryskiwacz z czujnikiem iglicy odkreciłem nakretke niewspomne ze ropa spryskała falowanie obrotow ustało co moze byc wtrysk uszkodzony czy pompa???????

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl