Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI 1Z] Falujące obroty

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 02 lut 2017, 13:55

Munior jak tam testy z neodymami ciekaw jestem jak u Ciebie ? ja założyłem kumplowi taki jak sugerowałeś wklejony na poxyline w listopadzie, zrobił od listopada ponad 15 tysięcy( jeździ do Niemiec do pracy i na weekendy wraca do PL) i na razie spokój , z falowaniem czy poszarpywaniem wcześniej czyszczenie około 10 tysięcy (2x) zobaczymy ile jeszcze wytrzyma , ale i tak czeka go wymiana dołu pompy .
jarowlkp

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 lut 2017, 15:29

jarowlkp pisze:Munior jak tam testy z neodymami ciekaw jestem jak u Ciebie ?
U siebie nie mam wklejonego takiego magnesu w nastawniku .Nie miało by to zbytnio sensu ,bo jak trafi mi się pompa która ''produkuje '' opiłki ,to od razu drapie na korpusie "opiłki ! " i idzie do kasacji. Sobie jak i potencjalnym chętnym ,zakładam tylko pompy które przeszły moją weryfikację jako "nie produkujace " opiłków .Zwykle to taka pompa jezdzi u mnie w aucie dłuższy czas ,a jak trafi się potrzebujący to ją wyciągam ,a sobie zakladam następną .Takie magnesy wkleiłem do trzech nastawników w których rozpadł się ori magnes i te nastawniki "poszły" do ludzi którym czysciłem już kiedyś nastawnik ...w sumie to na pewno ten mocny magnes nie pusci opiłków dalej ,w skrajnym przypadku co najwyżej opiłki zatkają otwór w magnesie i mocno ograniczą powrót paliwa przez nastawnik ,co też będzie wymagało odkręcenia go i wyczyszczenia magnesu ,ale przynajmniej nie trzeba będzie "pruć " całego nastawnika do czyszczenia ,tylko oczyscić magnes i nastawnik z powrotem na pompę ...i o to własnie chodziło ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 27 cze 2018, 07:47

Odświeżę temat, jakie trudności się pojawiają przy wymianie tego magnesu orginalnego na ten neodymowy? trzeba coś przy szlifować? I oczywiście z tego co się doczytałem to trzeba go wkleić.
Komp 16bit+chip+wtryski AFN <ok>

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 27 cze 2018, 08:18

MarcinexB4 pisze:Odświeżę temat, jakie trudności się pojawiają przy wymianie tego magnesu orginalnego na ten neodymowy? trzeba coś przy szlifować? I oczywiście z tego co się doczytałem to trzeba go wkleić.
nic nie trzeba szlifować wywalasz stary , i wklejasz nowy , kumplowi jak wspominałem to zaaplikowaliśmy i przejechał ok 25 tyś km ( wcześniej co 10tyś km trzeba było czyścić nastawik) później audi się spaliła w wyniku zwarcia instalacji elektrycznej wiec nie wiem ile jeszcze by wytrzymała bez szarpania
jarowlkp

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 27 cze 2018, 08:24

jarowlkp pisze:
MarcinexB4 pisze:Odświeżę temat, jakie trudności się pojawiają przy wymianie tego magnesu orginalnego na ten neodymowy? trzeba coś przy szlifować? I oczywiście z tego co się doczytałem to trzeba go wkleić.
nic nie trzeba szlifować wywalasz stary , i wklejasz nowy , kumplowi jak wspominałem to zaaplikowaliśmy i przejechał ok 25 tyś km ( wcześniej co 10tyś km trzeba było czyścić nastawik) później audi się spaliła w wyniku zwarcia instalacji elektrycznej wiec nie wiem ile jeszcze by wytrzymała bez szarpania

No to elegancko okok Ja też jakoś około 10 tyś zrobiłem i znów cyrki się zaczęły. Dzięki piwoa80
Komp 16bit+chip+wtryski AFN <ok>

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 29 paź 2018, 15:02

witam.dołącze sie do tematu. bo beda w garazu odpaliłem fure i zagrzał sie do 90 stopnij i zaczał falowac obrotami... to myslałem ze ktorys wtrysk szwankuje i wyszlo .. 3 wtryskiwacz z czujnikiem iglicy odkreciłem nakretke niewspomne ze ropa spryskała falowanie obrotow ustało co moze byc wtrysk uszkodzony czy pompa???????

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga