[B4 1.9 1Z] Wyje pompa wspomagania na dużym mrozie plus pian
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
[B4 1.9 1Z] Wyje pompa wspomagania na dużym mrozie plus pian
Witam! Jak w temacie. Zauważyłem z miesiąc temu że jest piana w zbiorniku od wspomagania więc postanowiłem wymienić płyn. Zapałem hipola minerał i niby pompa się trochę wyciszyła ale teraz jest gorzej Wcześniej przy większym mrozie wyła pompa może przez min i potem oki. Teraz przy ponad 10 na minusie wyje prawie cały czas i w zbiorniku znowu piana . Od 2 dni dodatkowo jakieś syczenie jakby z magla. Jak ruszę kiera to cisza a jak nie ruszaj to syczy Czekam na sensowne porady bo nie chcę pochopnie np wymieniać od razu pompy
Jarewa, zasięgnij wiedzy...
http://magazynauto.interia.pl/porady/ek ... Id,1356113
http://magazynauto.interia.pl/porady/ek ... Id,1356113
zmieszać można, objawy nie wystąpią od razu, lecz prędzej czy później narobi bałaganu.Jarewa pisze:Nie ma olejów nie mieszalnych.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jakiego bałaganu? jeżeli wlał tej samej klasy i podobny to tylko troszkę zmieni się specyfikacja i nic więcej, co innego gdyby wlał 75W90 hipol do wspomagania gdzie wymagany jest 10W,5W , z olejami nie ma problemów z mieszaniem trzeba tylko pamiętać że się pogorszy specyfikacja i tylko tyle. Mineralne z syntetycznymi też się mieszają.
A co do tematu to tylko dwie opcje albo walnięta pompa albo za gęsty olej. Ale piana mnie martwi bo to wskazuje na uszkodzoną pompę lub niedrożny nieszczelny przewód ssacy.
A po drugie to autor by podał pełna specyfikacje co wlał.
A co do tematu to tylko dwie opcje albo walnięta pompa albo za gęsty olej. Ale piana mnie martwi bo to wskazuje na uszkodzoną pompę lub niedrożny nieszczelny przewód ssacy.
A po drugie to autor by podał pełna specyfikacje co wlał.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
Dzięki za porady Jutro obczaje to syczenie bo jest bardzo irytujące Wjadę na kanał to może się coś rozjaśni? Bardziej to słychać w środku bo w komorze silnika jest trochę za glosno Im bliżej grodzi przy pedałach to głośniej. Ogólnie to przy zmianie płynu odpiąłem węże od zbiorniczka i dałem zasilanie do nowej litrówki i a powrót do wiadra. Poszedł czerwony to wył silnik. Potem wyczyściłem zbiorniczek zapiąłem węże ipo zabiegu. Może coś nie tak zrobiłem?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
To jest więcej jak pewne . Tylko tak samo to zrobić? Czy może na zgaszonym silniku odpiąć oba węże przy pompie i kręcić kierą aż wsio spłynie i dopiero wtedy zalać febim?
[ Dodano: 2017-02-04, 19:21 ]
Wjechałem na kanał i nic nowego. Wygląda to tak jakby powietrze z tłoczyska magla uciekało Co wy na to?
[ Dodano: 2017-02-04, 19:21 ]
Wjechałem na kanał i nic nowego. Wygląda to tak jakby powietrze z tłoczyska magla uciekało Co wy na to?