[B4 1.9 1Z] Wyje pompa wspomagania na dużym mrozie plus pian
- 
				
				hubert26w
 - Forum Audi 80

 - Posty: 408
 - Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
 - Imię: Hubert
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0 ABK+lpg
 - Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
 
[B4 1.9 1Z] Wyje pompa wspomagania na dużym mrozie plus pian
Witam! Jak w temacie. Zauważyłem z miesiąc temu że jest piana w zbiorniku od wspomagania więc postanowiłem wymienić płyn. Zapałem hipola minerał i niby pompa się trochę wyciszyła ale teraz jest gorzej 
  Wcześniej przy większym mrozie wyła pompa może przez min i potem oki. Teraz przy ponad 10 na minusie wyje prawie cały czas i w zbiorniku znowu piana 
 . Od 2 dni dodatkowo jakieś syczenie jakby z magla. Jak ruszę kiera to cisza a jak nie ruszaj to syczy 
  Czekam na sensowne porady bo nie chcę pochopnie np wymieniać od razu pompy 
			
			
									
									
						Jarewa,  zasięgnij wiedzy...
http://magazynauto.interia.pl/porady/ek ... Id,1356113
			
			
									
									
						http://magazynauto.interia.pl/porady/ek ... Id,1356113
zmieszać można, objawy nie wystąpią od razu, lecz prędzej czy później narobi bałaganu.Jarewa pisze:Nie ma olejów nie mieszalnych.
- Jarewa
 - Forum Audi 80

 - Posty: 8448
 - Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
 - Imię: Jarek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABT
 - Lokalizacja: Głogów
 
Jakiego bałaganu? jeżeli wlał tej samej klasy i podobny to tylko troszkę zmieni się specyfikacja i nic więcej, co innego gdyby wlał  75W90 hipol do wspomagania gdzie wymagany jest 10W,5W , z olejami nie ma problemów z mieszaniem trzeba tylko pamiętać że się pogorszy specyfikacja i tylko tyle.  Mineralne z syntetycznymi też się mieszają. 
A co do tematu to tylko dwie opcje albo walnięta pompa albo za gęsty olej. Ale piana mnie martwi bo to wskazuje na uszkodzoną pompę lub niedrożny nieszczelny przewód ssacy.
A po drugie to autor by podał pełna specyfikacje co wlał.
			
			
									
									
						A co do tematu to tylko dwie opcje albo walnięta pompa albo za gęsty olej. Ale piana mnie martwi bo to wskazuje na uszkodzoną pompę lub niedrożny nieszczelny przewód ssacy.
A po drugie to autor by podał pełna specyfikacje co wlał.
- 
				
				hubert26w
 - Forum Audi 80

 - Posty: 408
 - Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
 - Imię: Hubert
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0 ABK+lpg
 - Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
 
Dzięki za porady 
 Jutro obczaje to syczenie bo jest bardzo irytujące 
  Wjadę na kanał to może się coś rozjaśni? Bardziej to słychać w środku bo w komorze silnika jest trochę za glosno 
 Im bliżej grodzi przy pedałach to głośniej. Ogólnie to przy zmianie płynu odpiąłem węże od zbiorniczka i dałem zasilanie do nowej litrówki i a powrót do wiadra. Poszedł czerwony to wył silnik. Potem wyczyściłem zbiorniczek zapiąłem węże ipo zabiegu. Może coś nie tak zrobiłem?
			
			
									
									
						- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
- 
				
				hubert26w
 - Forum Audi 80

 - Posty: 408
 - Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
 - Imię: Hubert
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0 ABK+lpg
 - Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
 
To jest więcej jak pewne  
 . Tylko tak samo to zrobić? Czy może na zgaszonym silniku odpiąć oba węże przy pompie i kręcić kierą aż wsio spłynie i dopiero wtedy zalać febim? 
[ Dodano: 2017-02-04, 19:21 ]
Wjechałem na kanał i nic nowego. Wygląda to tak jakby powietrze z tłoczyska magla uciekało
  Co wy na to?
			
			
									
									
						[ Dodano: 2017-02-04, 19:21 ]
Wjechałem na kanał i nic nowego. Wygląda to tak jakby powietrze z tłoczyska magla uciekało
							








