[B4 1.9 1Z] Brakujace przekaźniki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 wrz 2015, 23:09
- Imię: Patryk
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Pomorze
[B4 1.9 1Z] Brakujace przekaźniki
Witam, mam problem z wentylatorami, przy 100 stopniach nie załącza się żaden i to skłoniło mnie do sprawdzenia przekaźników w skrzynce bezpieczików. Okazało się, że pewnych brakuje, a jeden był w miejscu, gdzie powinien być przekaźnik od klimy, a ja klimy nie mam Przekaźnik 213 jest w gnieździe nr 5, a 214 w gnieździe nr 6 (od rzekomej klimy). Są jeszcze przekaźniki od wycieraczek, klaksonu i pompy, ale one są akurat na swoim miejscu. Próbowałem włożyć inne przekaźniki w te miejsca, gdzie powinny być te od wentylatorów, ale dalej nie pyka, bo mam około 100 stopni i nic, cisza. Wentylatory ogólnie działają, bo łączyłem styki przy kostce od czujnika w chłodnicy, ale jak złączyłem I bieg to nic, dopiero jak złączyłem II bieg to się włączyły oba. Winny może być jeszcze czujnik w chłodnicy, ale jak zobaczyłem bałagan w skrzynce to chcę najpierw to uporządkować, a potem ewentualnie działać dalej. Prośba moja jest taka czy ktoś mógłby mi napisać jakich przekaźników brakuje, prosiłbym o numer, numer fabryczny, tak żeby się zgadzało. Z góry dzięki za wszelką pomoc i chęci
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5444
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 wrz 2015, 23:09
- Imię: Patryk
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Pomorze
Wczoraj jak wracałem od dziewczyny to zrobiłem sobie taki właśnie układ jak na tym zdjęciu i nic. Wcześniej widziałem już kilka zdjęć i na każdym były one wpięte gdzie indziej i nie wiem czym się sugerować. Chciałbym mieć je wpięte żeby móc to wykluczyć i szukać przyczyny dalej. Dlatego proszę o pomoc tych, u których to działa żeby powiedzieli jak to faktycznie ma być.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Od I biegu wiatraka przekaźnik powinien być w polu 11 (wersja bez klimy albo z klimą manualną).
Możesz nawet sprawdzić czy masz połączenia w gnieździe:
57 - połączenie z pinem 2 na kostce chłodnicy
55 - masę
56 - stały plus
54 - wyjście na opornice wentylatorów (to na błotniku).
Możesz też zanim zaczniesz sprawdzać kable miernikiem zobaczyć czy jak zdejmiesz pokrywkę z przekaźnika i po wsadzeniu złączysz palce styk to czy wtedy wentylator wystaruje. Będzie wiadomo po której stronie przekaźnika szukac.
Możesz nawet sprawdzić czy masz połączenia w gnieździe:
57 - połączenie z pinem 2 na kostce chłodnicy
55 - masę
56 - stały plus
54 - wyjście na opornice wentylatorów (to na błotniku).
Możesz też zanim zaczniesz sprawdzać kable miernikiem zobaczyć czy jak zdejmiesz pokrywkę z przekaźnika i po wsadzeniu złączysz palce styk to czy wtedy wentylator wystaruje. Będzie wiadomo po której stronie przekaźnika szukac.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2017, 10:31 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
152
2 to chyba tylko w B3 a 3 to w ABK i mechanicznym wtrysku. W B4 z dużą chłodnicą (każdy diesel, V6, 16V oraz 1.6/2.0 mniejsze z klimą) ma przekaźnik I biegu w polu 11 a II jest już pod deską w środku samochodu.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga