Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Stukanie po wymianie maglownicy

ODPOWIEDZ
tiger209
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 12 mar 2013, 21:44
Lokalizacja: braniewo

[B4 1.9 1Z] Stukanie po wymianie maglownicy

Post autor: tiger209 » 03 lut 2017, 21:51

Witam właśnie wymieniłem maglownice na drugą masakra to wymienic w tdi dwa dni wymieniłem . I teraz moje pytanie na tej starej jak krecilem energicznie lewa prawa na nie odpalonym silniku slychac taki stuk z maglownicy było na tej drugiej co wstawiłem też to słychać na tak być czy ta tej jest nie dobra. Wymieniłem maglownice bo tamta Stara ciekla i miala luzy podczas jazdy. I chciałem się zapytaj czy tak ma być bo kupiłem używana . Mogę ja oddać do srody. Z góry dziękuję za odpowiedz

[ Dodano: 2017-02-03, 21:51 ]
Daje link do filmiku

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 04 lut 2017, 07:36

Uważam, że nie, a w jakim stanie masz końcówki i drążki ?
Jak po odpaleniu ?
kupiłeś używaną i ogólnie może być problem z nie wybitym maglem.

tiger209
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 12 mar 2013, 21:44
Lokalizacja: braniewo

Post autor: tiger209 » 04 lut 2017, 13:31

Tak kupiłem używana. To z okolic maglownicy stuka . Bo już wszystko było sprawdzane

waldec
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 24 sie 2010, 12:48
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: waldec » 08 lut 2017, 20:20

Moja rada jest jedna, miałem to samo oddałem swoją do regeneracji i od czterech lat nie stuka i nie cieknie. Używane ciężko trafić w dobrym stanie, przed wymianą trzeba dać do sprawdzenia w warsztacie gdzie regeneruje się takie rzecz. sam widzisz narobiłeś się a efekt mizerny. Mnie kosztowało to 440 zł z wymianą.

groszekABK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 13 wrz 2016, 20:20
Lokalizacja: Szprotawa

Post autor: groszekABK » 18 maja 2017, 13:41

tiger209, Witam, trochę stary temat ale moja rada jest taka, żebyś sprawdził sobie prawą końcówkę drążka czy nie jest ustawiona pod kątem. Często podczas ustawiania zbieżności mechanik nie dopilnuje, jak dokręca kontrę ustawienia główki końcówki drążka i wtedy nie jest równolegle do ramienia McPersona i podczas dużych wychyłów potrafi stukać. W większości aut drążek kierowniczy ma ruchome jabłko które obraca się dookoła, i wtedy to w niczym nie przeszkadza, i przez to mechanicy zapominają jak to jest ważne w 80. Bo tam jest tuleja na stałe. Także to powinno pomóc. Pozdrawiam ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl