Witam właśnie wymieniłem maglownice na drugą masakra to wymienic w tdi dwa dni wymieniłem . I teraz moje pytanie na tej starej jak krecilem energicznie lewa prawa na nie odpalonym silniku slychac taki stuk z maglownicy było na tej drugiej co wstawiłem też to słychać na tak być czy ta tej jest nie dobra. Wymieniłem maglownice bo tamta Stara ciekla i miala luzy podczas jazdy. I chciałem się zapytaj czy tak ma być bo kupiłem używana . Mogę ja oddać do srody. Z góry dziękuję za odpowiedz
[ Dodano: 2017-02-03, 21:51 ]
Daje link do filmiku
[B4 1.9 1Z] Stukanie po wymianie maglownicy
Moja rada jest jedna, miałem to samo oddałem swoją do regeneracji i od czterech lat nie stuka i nie cieknie. Używane ciężko trafić w dobrym stanie, przed wymianą trzeba dać do sprawdzenia w warsztacie gdzie regeneruje się takie rzecz. sam widzisz narobiłeś się a efekt mizerny. Mnie kosztowało to 440 zł z wymianą.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 20:20
- Lokalizacja: Szprotawa
tiger209, Witam, trochę stary temat ale moja rada jest taka, żebyś sprawdził sobie prawą końcówkę drążka czy nie jest ustawiona pod kątem. Często podczas ustawiania zbieżności mechanik nie dopilnuje, jak dokręca kontrę ustawienia główki końcówki drążka i wtedy nie jest równolegle do ramienia McPersona i podczas dużych wychyłów potrafi stukać. W większości aut drążek kierowniczy ma ruchome jabłko które obraca się dookoła, i wtedy to w niczym nie przeszkadza, i przez to mechanicy zapominają jak to jest ważne w 80. Bo tam jest tuleja na stałe. Także to powinno pomóc. Pozdrawiam