Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Interfejs diagnostyczny

ODPOWIEDZ
Macko93

[B3 1.8 PM] Interfejs diagnostyczny

Post autor: Macko93 » 30 cze 2016, 19:09

Witam,
mam króciutkie pytanie. Czy ten oto interfejs:
http://allegro.pl/obd2-obd1-audi-80-90- ... 50606.html
dogada się z moim silnikiem? Mam problemy z benzyną i chciałbym sprawdzić, czy komputer mi nie sypie błędami.
Dzięki z góry

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 cze 2016, 20:05

Macko93, raczej nie, b3 nie podłączysz ;-) ostatnie roczniki gdzieś tam ktoś pisał żę mu błędy odczytało ale jak kilka b3 próbowałem i nic, i tak to tylko kody migowe. Żaróweczka i migać błędy.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 30 cze 2016, 21:20

B3 7A podłącztsz bez problemu, ale to i tak będzie tylko grupa 000 i błędy. Nie ma po co interfejsu kupować.
Do innych tylko błyski.

Macko93

Post autor: Macko93 » 03 lip 2016, 12:49

Ok. W takim razie nie kupuję. A odnośnie błysków jak sądzę gdzieś na forum się to znajdzie. Dzięki wielkie za odpowiedzi

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 04 lut 2017, 20:46

Witam do audi 80 b3 1.8 PM 91r też można kompa podłączyć Ja mam kable Viakena do tego Vag-Com 409 i działa , błędy skasuje także podejrzewam że nic po za tym nie zrobi ale to i tak dużo jak na ten rok

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 lut 2017, 21:29

Sebandi, napisz jaki tam sterownik masz o ile vag pokazuje w ogóle, bo ja kilka pm podłączałem i z żadnym nie dało rady, i druga sprawa jak masz ustawiony vag - standard?
Pytam tak z ciekawości.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 04 lut 2017, 21:54

To pewnie PM z ostatnich wypustów a ona miało chyba taki sam sterownik jak pierwsze ABT które miało tylko grupę 000.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 lut 2017, 22:19

maciek889, no tak podejrzewam ale też podłączałem z PM z roki 91 i lipa lub ewentualnie ktoś wie w jakim miesiącu się to zmieniło?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 lut 2017, 23:13

Po pierwsze to przed miało monojetronic a po monomotronic podejrzewam ze jak zawsze z dniem roku modelowego czyli produkcja jakoś po czerwcu-lipcu.

A to nie to samo co ABT monomotronic było z 3-4 wersje.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 lut 2017, 07:36

Jarewa pisze:Po pierwsze to przed miało monojetronic a po monomotronic
Jarku to wiem, a da się to jakoś rozpoznać tak rzutem oka jak to się mówi, czy nie?
Jarewa pisze: podejrzewam ze jak zawsze z dniem roku modelowego czyli produkcja jakoś po czerwcu-lipcu.
czyli rzut oka na vin powinien wyjaśnić sprawę
Sprawdzę to u kolegi bo że na to wcześniej nie wpadłem to aż się dziwię.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 lut 2017, 10:59

Technicznie vin lata produkcji ZZZZA8x"M" po drugie róznica między monojetronic a monomotronic to różnica w aparacie zapłonowy przed miał gruszkę podciśnieniowa a monomotronic już elektroniczny przyspieszacz konta zapłonu. Cewka zapłonowa inna nie okrągła tylko wyglądem jak ABT/ABK.

Po drugie Piotrku jak to kolega i miałby ten nowszy sprawdź u niego jak działa program "monoscan" vr 1.0 i 2.3

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 lut 2017, 12:03

Jarewa pisze:Technicznie vin lata produkcji ZZZZA8x"M" po drugie róznica między monojetronic a monomotronic to różnica w aparacie zapłonowy przed miał gruszkę podciśnieniowa a monomotronic już elektroniczny przyspieszacz konta zapłonu. Cewka zapłonowa inna nie okrągła tylko wyglądem jak ABT/ABK.

Po drugie Piotrku jak to kolega i miałby ten nowszy sprawdź u niego jak działa program "monoscan" vr 1.0 i 2.3
dzięki, jak się nadarzy okazja obadam temat dokładniej ;-)

Pagon666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 31 maja 2014, 06:26
Lokalizacja: Czerniejów

Post autor: Pagon666 » 18 mar 2017, 16:40

Panowie, czyli silnik PM można podłączyć do komputera? Co to da jeżeli go podłącze? Będę mógł jakoś zaingerować w skasowanie błędów, jakie błędy mogą występować w tym samochodzie i co da ich skasowanie?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 mar 2017, 17:11

Pagon666, no jakbyś poczytał kilka tematów nie tylko ten to byś wiedział że podobno niektóre PM'y się da. Piszę że podobno bo mi się żadnego nie udało.
Pagon666 pisze:Co to da jeżeli go podłącze?
no to pomyśl co to może dać mysli_
Pagon666 pisze:Będę mógł jakoś zaingerować w skasowanie błędów, jakie błędy mogą występować w tym samochodzie i co da ich skasowanie?
nie bardzo rozumiem w co tam chcesz ingerować?
a skasować błędy to można i aku odpiąć i nie męczyć się z vagiem

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 mar 2017, 18:49

Technicznie to nic nie da, błędy i kasacja i tak jest w dwóch przypadkach, vag lub kody błyskowe.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl