Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 22 lis 2016, 08:41

andrzejsz23 pisze:
dyras pisze:Pozostaje mi jeszcze zakuć wężyk/przedłużkę pod bańkę.
a nie lepiej kupić przewód hamulcowy ten gumowy?
Tak też zrobię. Macie takie rozwiązania więc na pewno to działa :)
Jakoś specjalnie trzeba uszczelnić połączenie?
Wężyki hamulcowe mają uszczelnienie stożkowe, tutaj jest uszczelka miedziana na czole?

Deohace
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2015, 21:07
Lokalizacja: TSA / RT

Post autor: Deohace » 22 lis 2016, 20:27

Uwaga uwaga nie każdy przewód nadaje się do oleju, on rozpuszcza gumę.

Dlatego coś tylko stricte do oleju, sugeruję np zawieźć do rolniczego gdzie zakuwają takie przewody hydrauliczne i rezać taki przewód.

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 22 lis 2016, 20:29

Pamiętam że połączenie bańki z tym giętkim przewodem uszczelniłem taką białą taśmą co się uszczelnia rurki od wody. A połączenie tego przewodu z podstawą filtra oleju to już nie pamiętam. Jutro zajrzę to Ci napiszę. Aha-bedziesz musiał do bańki podpiąć masę bo inaczej zegar nie będzie poprawnie wskazywał. Ja dałem kabel prosto od aku.

jubar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 19 cze 2015, 22:58
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: jubar » 23 lis 2016, 00:25

andrzejsz23 pisze:Na zimnym silniku zawsze bedzie najwyższe ciśnienie, a wraz ze wzrostem temp. silnika ciśnienie maleje i to jest normalne. Myślę że jeżeli masz ciśnienie ponad 2 bary na rozgrzanym silniku to jest ok okok
Ale to że rośnie na aż takie wysokie po dodaniu gazu to normalne? Podczas jazdy wskazówka jest wychylona na max

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 23 lis 2016, 05:45

Powinno max 5 bar. Bez względu na wszystko.

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 24 lis 2016, 17:47

Deohace pisze:Uwaga uwaga nie każdy przewód nadaje się do oleju, on rozpuszcza gumę.

Dlatego coś tylko stricte do oleju, sugeruję np zawieźć do rolniczego gdzie zakuwają takie przewody hydrauliczne i rezać taki przewód.

Dobrze prawisz. Z tego co wyczytalem węże do hampli robione są wg normy sae 1401. Znalazlem tylko tyle ze guma zewnetrzna w tych wezach jest olejoodporna.
Uszczelnienie na teflon jakoś tez do mnie nie przemawia.

Andrzejsz23 dlugo masz tak zamontowaną bańkę?

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 24 lis 2016, 22:21

Minęło już dwa lata jak tak bańkę mam zamocowaną i nic się nie dzieje.

MateuszAudi23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 lis 2016, 11:52

Post autor: MateuszAudi23 » 04 lut 2017, 23:12

Czy oryginalne zegary dodatkowe z Audi 80 B4 2.0ABK z 1993 r. będą pasowały do Audi Quattro 80 B4 2.3 NG?

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 04 lut 2017, 23:27

Te zegary pod każdy silnik podłączysz. Także będą pasowały ;-)
Tylko wiązkę musisz zrobić bo w aucie jej nie masz oraz zamontować dwa czujniki. Niektóre V-ki chyba miały puszczoną ori wiązkę pod te zegary,że wystarczyło tylko kupić same zegary i tylko wtyczkę podpiąć.

MateuszAudi23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 lis 2016, 11:52

Post autor: MateuszAudi23 » 06 lut 2017, 14:53

Na chwilę obecną oprócz Audi Quattro 2.3NG mam jeszcze zwykła B4 z silnikiem ABK. Także generalnie najbardziej komfortowa sytuacja ponieważ mam wszystko w całości. Jedyny problem polega na tym, ze nie za bardzo wiem jak dostosować instalację w moim samochodzie do zegarów dodatkowych.

Awatar użytkownika
BULINEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 20 lis 2009, 19:52

Post autor: BULINEK » 06 lut 2017, 21:06

Szukaj na forum,jest cały opis jak podłaczyc i gdzie sie podpiąść pod instalację,sam korzystałem z opisu,pozdrawiam.

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 07 lut 2017, 18:40

To wyciągnij całą wiązkę z tego ABK i ładuj do NG. Ja to wiązkę musiałem robić sam, bo ori nie miałem.
A jeżeli chodzi o podłaczenie do skrzynki bezpiecznikowej to albo spójrz tu na forum,bądź popatrz jak to jest w ABK podłączone i zrób tak samo w NG. Tylko czujniki przy silniku są inaczej rozmieszczone.

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 07 lut 2017, 19:06

No i musisz wiedzieć że do NG jest inny czujnik temp oleju.

korfus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 17 paź 2013, 22:51

Post autor: korfus » 08 lut 2017, 20:38

Panowie,

Wydaje mi się, że mam uszkodzony przekaźnik na podświetlenie.
Jak na krótko podaje zasilanie do odpowiednich kabli, nie działa podświetlenie. Jak podaje zasilnie na kabel bezpośrednio do wtyczki idącej do przekaźnika (czyli bezpośrednio na kable zasilenia podświetlenia) to świecą wszystkie (pierwsza najmocniej).

Nie za bardzo widzę dostępne używki - pewnie to też loteria. Czy można to jakoś obejść ale zachowując intensywność świecenia? Może jakiś zamiennik przekaźnika jest dostępny?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 lut 2017, 21:03

Jak masz w rodzinie trochę znającego się za 5zyla naprawi. Po drugie dwa wejścia + jedno wyjście +

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl