[Audi 80 b3 1.8 PM] szarpie i niechce jechać na PB
[Audi 80 b3 1.8 PM] szarpie i niechce jechać na PB
Witam otóż mam problem z moim audi 80b3 1.8 PM LPG a mianowicie .
Zresetuje ECU za pomocą odłączenia na całą noc odplam rano na PB i czekam aż się za adoptuje czyli do wyłączenia wentylatora chłodnicy, na jakiś czas auto odpala normalnie na PB i LPG, potem na PB zaczyna słabo palić nawet potrafi zgasnąć przy odpaleniu ,obroty skaczą jechać się praktycznie nie da szarpie dusi się itp na LPG jest w miarę Ok po za tym że obroty przy odpalaniu strasznie są wysokie ok 3000 tys/min na LPG i powoli spadają nawet przy zmianie biegów trochę stoją w miejscu.
Zmierzam do tego że ECU łapie błędy i to przez LPG po resecie jest ok, czytałem posty na forum i wydaje mi się że mam źle ustawioną emulację:
Emulator LECHO:
ma 4 przełączniki link do takowego emulatora poniżej:
http://www.lecholpg.pl/index.php?act=pr ... minilambda
U mnie jest tak że wszystkie 4 są w pozycji ON skierowane do dołu a takiego ustawienia nie ma w instrukcji jak sami widzicie.
Z tego co wyczytałem na forum ustawienia emulatora dla odpowiednika PM , ABT
Są takie że :
- Masa na wyjściu symulacji nie ma żadnego sygnału, jest ono dołączone do masy zasilania układu.
-1V - praca z sondami 0..1V, próg zmiany kierunku ruchu silnika krokowego równy 0.5V
i tak ustawiłem według instrukcji LECHO : 1,2 i 4 ON i 3 OFF czyli 1,2,4 dół ,3 góra
I do tego mam pytanko czemu wszystkie cztery był na ON czyli w dół, co to oznacza ????
bo tego nie ma w instrukcji obsługi
Spróbuje odłączyć klemy i zrestartować i za adaptować i pojeździć
Jak myślicie teraz powinno być dobrze , nie będzie łapał błędów , czy mogło być to właśnie przez to że tak były ustawione przełączniki ???
Zresetuje ECU za pomocą odłączenia na całą noc odplam rano na PB i czekam aż się za adoptuje czyli do wyłączenia wentylatora chłodnicy, na jakiś czas auto odpala normalnie na PB i LPG, potem na PB zaczyna słabo palić nawet potrafi zgasnąć przy odpaleniu ,obroty skaczą jechać się praktycznie nie da szarpie dusi się itp na LPG jest w miarę Ok po za tym że obroty przy odpalaniu strasznie są wysokie ok 3000 tys/min na LPG i powoli spadają nawet przy zmianie biegów trochę stoją w miejscu.
Zmierzam do tego że ECU łapie błędy i to przez LPG po resecie jest ok, czytałem posty na forum i wydaje mi się że mam źle ustawioną emulację:
Emulator LECHO:
ma 4 przełączniki link do takowego emulatora poniżej:
http://www.lecholpg.pl/index.php?act=pr ... minilambda
U mnie jest tak że wszystkie 4 są w pozycji ON skierowane do dołu a takiego ustawienia nie ma w instrukcji jak sami widzicie.
Z tego co wyczytałem na forum ustawienia emulatora dla odpowiednika PM , ABT
Są takie że :
- Masa na wyjściu symulacji nie ma żadnego sygnału, jest ono dołączone do masy zasilania układu.
-1V - praca z sondami 0..1V, próg zmiany kierunku ruchu silnika krokowego równy 0.5V
i tak ustawiłem według instrukcji LECHO : 1,2 i 4 ON i 3 OFF czyli 1,2,4 dół ,3 góra
I do tego mam pytanko czemu wszystkie cztery był na ON czyli w dół, co to oznacza ????
bo tego nie ma w instrukcji obsługi
Spróbuje odłączyć klemy i zrestartować i za adaptować i pojeździć
Jak myślicie teraz powinno być dobrze , nie będzie łapał błędów , czy mogło być to właśnie przez to że tak były ustawione przełączniki ???
Ostatnio zmieniony 07 lut 2017, 09:43 przez Sebandi, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam.
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym, czy auto dobrze chodzi na PB, czyli na jakiś czas trzeba by było wyeliminować LPG. Nie wiem wyjąć bezpiecznik, zakręcić gaz przy butli tak, żeby ten sterownik od LPG nie miał wpływu na pracę auta na PB. Potem zrobiłbym reset ECU i zobaczył czy problem powraca. Jeśli wróci, to trzeba będzie najpierw naprawić PB, a potem zająć się LPG i tym nieszczęsnym sterownikiem.
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym, czy auto dobrze chodzi na PB, czyli na jakiś czas trzeba by było wyeliminować LPG. Nie wiem wyjąć bezpiecznik, zakręcić gaz przy butli tak, żeby ten sterownik od LPG nie miał wpływu na pracę auta na PB. Potem zrobiłbym reset ECU i zobaczył czy problem powraca. Jeśli wróci, to trzeba będzie najpierw naprawić PB, a potem zająć się LPG i tym nieszczęsnym sterownikiem.