Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 b3 1.8 PM] szarpie i niechce jechać na PB

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

[Audi 80 b3 1.8 PM] szarpie i niechce jechać na PB

Post autor: Sebandi » 06 lut 2017, 13:56

Witam otóż mam problem z moim audi 80b3 1.8 PM LPG a mianowicie .
Zresetuje ECU za pomocą odłączenia na całą noc odplam rano na PB i czekam aż się za adoptuje czyli do wyłączenia wentylatora chłodnicy, na jakiś czas auto odpala normalnie na PB i LPG, potem na PB zaczyna słabo palić nawet potrafi zgasnąć przy odpaleniu ,obroty skaczą jechać się praktycznie nie da szarpie dusi się itp na LPG jest w miarę Ok po za tym że obroty przy odpalaniu strasznie są wysokie ok 3000 tys/min na LPG i powoli spadają nawet przy zmianie biegów trochę stoją w miejscu.
Zmierzam do tego że ECU łapie błędy i to przez LPG po resecie jest ok, czytałem posty na forum i wydaje mi się że mam źle ustawioną emulację:
Emulator LECHO:
ma 4 przełączniki link do takowego emulatora poniżej:

http://www.lecholpg.pl/index.php?act=pr ... minilambda

U mnie jest tak że wszystkie 4 są w pozycji ON skierowane do dołu a takiego ustawienia nie ma w instrukcji jak sami widzicie.


Z tego co wyczytałem na forum ustawienia emulatora dla odpowiednika PM , ABT

Są takie że :
- Masa na wyjściu symulacji nie ma żadnego sygnału, jest ono dołączone do masy zasilania układu.
-1V - praca z sondami 0..1V, próg zmiany kierunku ruchu silnika krokowego równy 0.5V

i tak ustawiłem według instrukcji LECHO : 1,2 i 4 ON i 3 OFF czyli 1,2,4 dół ,3 góra



I do tego mam pytanko czemu wszystkie cztery był na ON czyli w dół, co to oznacza ????
bo tego nie ma w instrukcji obsługi
Spróbuje odłączyć klemy i zrestartować i za adaptować i pojeździć

Jak myślicie teraz powinno być dobrze , nie będzie łapał błędów , czy mogło być to właśnie przez to że tak były ustawione przełączniki ???
Ostatnio zmieniony 07 lut 2017, 09:43 przez Sebandi, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 80 B3 1.8 T AJL
Audi 80 B3 1.8 PM + LPG

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 06 lut 2017, 17:53

Co tu dużo pisać. Jeśli emulacja na masę nie pomoże to zostaje zrobienie resetu ECU po zgaszeniu.

Co do twojego oryginalnego ustawienia przełączników to kto wie jak wtedy sterownik się zachowywał.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 06 lut 2017, 19:42

Dla mnie jest to dziwne że tak było jak nawet takiego ustawienia niema w instrukcji obsługi niema, jak by mógł się wypowiedzieć jakiś gazownik najlepiej
Audi 80 B3 1.8 T AJL
Audi 80 B3 1.8 PM + LPG

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 lut 2017, 20:51

Sebandi pisze:Dla mnie jest to dziwne że tak było jak nawet takiego ustawienia niema w instrukcji obsługi niema,
ktoś sobie popstrykach jak chciał i tak zostawił ;-)
A to że nie ma w instrukcji takiego ustawienia nie znaczy że się nie da, co zresztą widać.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 06 lut 2017, 23:24

Witam.
Czy masz u siebie to co jest na tym drugim zdjęciu z linku, który podrzuciłeś.

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 07 lut 2017, 09:41

Tak mam taki osprzęt tylko nie wiem dlaczego był tak ustawiony emulator wszystkie przyciski na ON a takiego ustawienia niema w instrukcji obsługi
Audi 80 B3 1.8 T AJL
Audi 80 B3 1.8 PM + LPG

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 07 lut 2017, 22:21

Sebandi,
Rozumiem, że na tych "dziwnych" ustawieniach auto wcześniej chodziło dobrze i na PB i na LPG? Czy tak było?

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 08 lut 2017, 16:11

Chodził ale musiałem co jakiś czas zrobić reset ECU bo nie chciał chodzić na benzynie , powiedzmy że nie było dobrze
Audi 80 B3 1.8 T AJL
Audi 80 B3 1.8 PM + LPG

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 09 lut 2017, 22:44

Witam.
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym, czy auto dobrze chodzi na PB, czyli na jakiś czas trzeba by było wyeliminować LPG. Nie wiem wyjąć bezpiecznik, zakręcić gaz przy butli tak, żeby ten sterownik od LPG nie miał wpływu na pracę auta na PB. Potem zrobiłbym reset ECU i zobaczył czy problem powraca. Jeśli wróci, to trzeba będzie najpierw naprawić PB, a potem zająć się LPG i tym nieszczęsnym sterownikiem.

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 17 mar 2017, 15:02

Po przełączeniu emulatora na masę problem znikł :)
Audi 80 B3 1.8 T AJL
Audi 80 B3 1.8 PM + LPG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga