Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Mój Avant 1z

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 05 sty 2014, 21:17

dobra zamilknę... nie znam się :oops: :-P

mareki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 28 sty 2013, 10:23
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: mareki » 26 mar 2014, 20:50

2014-02-09:
Kostrz niestety nie miał pod ręką 210tek, ale pomógł wybrać aukcję na allegro <piwo>.

W poniedziałek/wtorek powinien przyjechać komplet wtrysków od Volvo V70 2,5 TDI z 98r. Zobaczymy jak auto będzie teraz jeździć.

2014-02-13
Edit:
Niestety okazało się, że wtryski leją i nie trzymają ciśnienia. :evil: Sprzedawca jak na razie zachował się w porządku i odpisał, że zwrócić kasę po odesłaniu. Odesłałem, teraz tylko czekać na zwrot kasy i chociaż częściowy happyend :roll:

2014-02-25
Tunel środkowy z fisherboxem wyleciał, a wskoczył tunel z b3 z pełnowymiarowa półeczką. Jest trochę ciemniejszy od reszty deski, ale różnica jest niewielka.

2014-03-04
Wpadły wtryski AFN do MUNIOR'a, silniczek pracuje teraz łagodniej, lepiej ciągnie od dołu i na górze, o wiele chętniej wkręca się na obroty. Trzeba podregulować kąt (za duży) i dawką (chyba za duża 2,8 + chip).

2014-03-18
Wydech uszczelniony, zerwane zawieszenie wydechu wyspawane i nowy tłumik końcowy.
Nie tłucze już całą budą przy korzystaniu z dobrodziejstw dużego momentu obrotowego:)

2014-03-26
Obrazek
Silnik dostał nowy termostat BEHR i wygląda na to, że bardzo go potrzebował. W końcu się zagrzewa jak należy, zobaczymy teraz jak spadnie spalanie, może dojdę do dla mnie mitycznych 6,5 w mieście ;)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 07 kwie 2014, 15:06