Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Traci moc

ODPOWIEDZ
legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

[B4 1.9 1Z] Traci moc

Post autor: legenda » 17 lut 2017, 18:48

Witam mam problem moja audiczka traci moc przy 3000 obrotów po puszczeniu gazu na ciągnie dalej przez chwilę i znowu traci i tak w kółko. Dołączam logi https://megawrzuta.pl/download/14ee796a ... 2d795.html
Błędy jakie odczytał Vag :
3 Faults Found:
00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)
30-00 - Open or Short to B+
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Pozdrawiam.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lut 2017, 19:32

legenda pisze:mam problem moja audiczka traci moc przy 3000 obrotów po puszczeniu gazu na ciągnie dalej przez chwilę i znowu traci i tak w kółko. Dołączam logi https://megawrzuta.pl/download/14ee796a ... 2d795.html
.Odpowiedż co jest przyczyną masz w błędach
legenda pisze:00575 - Intake Manifold Pressure
Banalne przeładownie ....na forum jest szczegółowo opisane jak temu zaradzić . Litości z tymi logami bezradny_ logi wrzucamy tu http://vaglog.pl/ i tylko tu ,bo tylko wtedy są czytelne

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 17 lut 2017, 20:03

http://vaglog.pl/log-003_011_3Bn39N.html
Proszę bardzo.

[ Dodano: 2017-02-17, 20:03 ]
Szukałem odpowiedzi na przeładowanie i znalazłem tylko że winny n75.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lut 2017, 20:10

Logi pięknie ,przeładowanie aż bije po oczach
legenda pisze:Szukałem odpowiedzi na przeładowanie i znalazłem tylko że winny n75.
E tam ...ściemniasz mysli_ i nic tam nie było żeby sprawdzić wężyki ,zrobić bajpas ? .Bo pisze o tym za kazdym razem do znudzenia .Fakt że w 90 % przypadków to wina n75 .Ale przede wszystkim ,to zaczyna się od sprawdzenia szczelnosci wężyków do n75 ,bo wystarczy jeden nieszczelny i będzie przeladowanie
Ostatnio zmieniony 17 lut 2017, 20:20 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 17 lut 2017, 20:20

A czy to może być wina za długiej lub za krótkiej sztangi bo przestawiałem ją jak przekładałem silnik.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lut 2017, 20:21

legenda pisze:A czy to może być wina za długiej lub za krótkiej sztangi bo przestawiałem ją jak przekładałem silnik.
Wątpię ...musiał byś ją skrócić praktycznie do końca gwintu na maxa.Od tego jest test z "bajpasem " żeby to sprawdzić.Wysil się trochę i poczytaj bo wszystko jest opisane ...pisanie w kółko o tym samym jest już żenujące

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 17 lut 2017, 21:06

Właśnie zrobiłem bajpas i dalej odcina.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lut 2017, 21:12

legenda pisze:Właśnie zrobiłem bajpas i dalej odcina.
To już prostszej usterki być nie może ...działaj,bo nawet nie będę opisywał co jest przyczyną

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 17 lut 2017, 21:17

Lepiej opisz xD. a tak wgl zobaczyłem że w n75 jest olej.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lut 2017, 21:23

legenda pisze:a tak wgl zobaczyłem że w n75 jest olej.
I w gruszcze zapewne też ...No i widzisz jak szybko znalazleś przyczynę oklasky ja tu nie jestem wcale potrzebny ;-)

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 17 lut 2017, 21:30

Czyli wystarczy to wszystko wyczyścić czy wymienić?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lut 2017, 21:32

legenda pisze:Czyli wystarczy to wszystko wyczyścić czy wymienić?
Możesz wymienić ,jak nie chce ci się czyscić ...kto bogatemu zabroni rotfl tylko licz się z tym że skoro raz ci zawalilo tam olejem ,to wczesniej czy puzniej się to powtórzy ...olej dostaje się do n75 i gruszki z dolotu ,a tam zwykle z turbiny...ale w takim przypadku też można temu zaradzić i przepiąć wężyk z turbo do n75 ,tak żeby był w "górze " dolotu ,czyli tam gdzie oleju jest najmniej...cisnienie w dolocie i tak jest wszedzie jednakowe ;-) a tak na marginesie to skoro masz tyle oleju w dolocie ,to radze zajrzeć do ic ,czy się tam z pół litra nie wyleje ...bo jak sie tam za dużo nazbiera ,to możesz mieć wątpliwą przyjemnosć ogladać na własnym aucie "rozbieganego diesla"
Ostatnio zmieniony 17 lut 2017, 21:46 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 4 razy.

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 18 lut 2017, 23:56

Haha no pewnie łatwo powiedzieć ale chyba wyczyszczę benzyną i kompresorem myślę że da radę. Dzięki po raz kolejny za pomoc :)

[ Dodano: 2017-02-18, 22:47 ]
Witam po raz kolejny więc wracając do problemu wyczyściłem gruszkę i cały układ w ic nie było oleju prawdo podobnie to z poprzedniej turbiny ten olej. Po wyczyszczeniu dalej ma noflaut'a co robić ? :(

[ Dodano: 2017-02-18, 23:56 ]
Postanowiłem strzelić i trafiłem wymieniłem komputer na 021 BD i audi leci jak trzeba. Jeszcze raz dzięki za pomoc Munior piwoa80

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lut 2017, 14:50

legenda pisze:Postanowiłem strzelić i trafiłem wymieniłem komputer na 021 BD i audi leci jak trzeba.
Komputer nie jest tu niczemu winien . To że ci nie odcina na 021BD ,to tylko dlatego ze zapewne jest tuningowany ,a wiec "odcinka" z przeładowania jest "przesunieta w górę " .Warunek "odcinki " z przeładowania jest prosty , cisnienie ok.150mb powyżej żądanego przez ECU utrzymujące się ok 5 sekund i mamy "ocinkę " .Olej który dostał ci się do wezyków n75 i gruszki ,zakłucając ich prawidlową pracę ,potrafi też dostać się do mapsensora w kompie ,co też oczywiscie ma negatywny wpływ na prawidłowy odczyt doładowania przez ECU

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 19 lut 2017, 21:50

Masz racje ale ważne że hula teraz rotfl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl