[B4 1.9 1Z] Traci moc
[B4 1.9 1Z] Traci moc
Witam mam problem moja audiczka traci moc przy 3000 obrotów po puszczeniu gazu na ciągnie dalej przez chwilę i znowu traci i tak w kółko. Dołączam logi https://megawrzuta.pl/download/14ee796a ... 2d795.html
Błędy jakie odczytał Vag :
3 Faults Found:
00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)
30-00 - Open or Short to B+
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Pozdrawiam.
Błędy jakie odczytał Vag :
3 Faults Found:
00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)
30-00 - Open or Short to B+
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
.Odpowiedż co jest przyczyną masz w błędachlegenda pisze:mam problem moja audiczka traci moc przy 3000 obrotów po puszczeniu gazu na ciągnie dalej przez chwilę i znowu traci i tak w kółko. Dołączam logi https://megawrzuta.pl/download/14ee796a ... 2d795.html
Banalne przeładownie ....na forum jest szczegółowo opisane jak temu zaradzić . Litości z tymi logami logi wrzucamy tu http://vaglog.pl/ i tylko tu ,bo tylko wtedy są czytelnelegenda pisze:00575 - Intake Manifold Pressure
http://vaglog.pl/log-003_011_3Bn39N.html
Proszę bardzo.
[ Dodano: 2017-02-17, 20:03 ]
Szukałem odpowiedzi na przeładowanie i znalazłem tylko że winny n75.
Proszę bardzo.
[ Dodano: 2017-02-17, 20:03 ]
Szukałem odpowiedzi na przeładowanie i znalazłem tylko że winny n75.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Logi pięknie ,przeładowanie aż bije po oczach
E tam ...ściemniasz i nic tam nie było żeby sprawdzić wężyki ,zrobić bajpas ? .Bo pisze o tym za kazdym razem do znudzenia .Fakt że w 90 % przypadków to wina n75 .Ale przede wszystkim ,to zaczyna się od sprawdzenia szczelnosci wężyków do n75 ,bo wystarczy jeden nieszczelny i będzie przeladowanielegenda pisze:Szukałem odpowiedzi na przeładowanie i znalazłem tylko że winny n75.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2017, 20:20 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wątpię ...musiał byś ją skrócić praktycznie do końca gwintu na maxa.Od tego jest test z "bajpasem " żeby to sprawdzić.Wysil się trochę i poczytaj bo wszystko jest opisane ...pisanie w kółko o tym samym jest już żenującelegenda pisze:A czy to może być wina za długiej lub za krótkiej sztangi bo przestawiałem ją jak przekładałem silnik.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Możesz wymienić ,jak nie chce ci się czyscić ...kto bogatemu zabroni tylko licz się z tym że skoro raz ci zawalilo tam olejem ,to wczesniej czy puzniej się to powtórzy ...olej dostaje się do n75 i gruszki z dolotu ,a tam zwykle z turbiny...ale w takim przypadku też można temu zaradzić i przepiąć wężyk z turbo do n75 ,tak żeby był w "górze " dolotu ,czyli tam gdzie oleju jest najmniej...cisnienie w dolocie i tak jest wszedzie jednakowe a tak na marginesie to skoro masz tyle oleju w dolocie ,to radze zajrzeć do ic ,czy się tam z pół litra nie wyleje ...bo jak sie tam za dużo nazbiera ,to możesz mieć wątpliwą przyjemnosć ogladać na własnym aucie "rozbieganego diesla"legenda pisze:Czyli wystarczy to wszystko wyczyścić czy wymienić?
Ostatnio zmieniony 17 lut 2017, 21:46 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 4 razy.
Haha no pewnie łatwo powiedzieć ale chyba wyczyszczę benzyną i kompresorem myślę że da radę. Dzięki po raz kolejny za pomoc
[ Dodano: 2017-02-18, 22:47 ]
Witam po raz kolejny więc wracając do problemu wyczyściłem gruszkę i cały układ w ic nie było oleju prawdo podobnie to z poprzedniej turbiny ten olej. Po wyczyszczeniu dalej ma noflaut'a co robić ?
[ Dodano: 2017-02-18, 23:56 ]
Postanowiłem strzelić i trafiłem wymieniłem komputer na 021 BD i audi leci jak trzeba. Jeszcze raz dzięki za pomoc Munior
[ Dodano: 2017-02-18, 22:47 ]
Witam po raz kolejny więc wracając do problemu wyczyściłem gruszkę i cały układ w ic nie było oleju prawdo podobnie to z poprzedniej turbiny ten olej. Po wyczyszczeniu dalej ma noflaut'a co robić ?
[ Dodano: 2017-02-18, 23:56 ]
Postanowiłem strzelić i trafiłem wymieniłem komputer na 021 BD i audi leci jak trzeba. Jeszcze raz dzięki za pomoc Munior
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Komputer nie jest tu niczemu winien . To że ci nie odcina na 021BD ,to tylko dlatego ze zapewne jest tuningowany ,a wiec "odcinka" z przeładowania jest "przesunieta w górę " .Warunek "odcinki " z przeładowania jest prosty , cisnienie ok.150mb powyżej żądanego przez ECU utrzymujące się ok 5 sekund i mamy "ocinkę " .Olej który dostał ci się do wezyków n75 i gruszki ,zakłucając ich prawidlową pracę ,potrafi też dostać się do mapsensora w kompie ,co też oczywiscie ma negatywny wpływ na prawidłowy odczyt doładowania przez ECUlegenda pisze:Postanowiłem strzelić i trafiłem wymieniłem komputer na 021 BD i audi leci jak trzeba.