[B4 ABT] Wiecej szzzzmocy!
- Jarek-LT
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Na razie odpuściłem aby mieć czym jeżdzić, gaz na reduktorze mam na 3,5/4 obroty gdy jeszcze zawęziłem dopływ gazu przy max obrotów już się dusił z braku mieszanki/gazu. Projekt tak przygotowany, że zajmuje mi 0,5 godz. na wsadzenie kompresora lub wyjęcie i jeżdżenie oryginałem - a kończę projekt kompresora w A6 2.8 6V - tam na PB i wszystko hula.
http://www.a6klub.pl/audi-a6-c5-28-30v- ... t80998.htm
Zawsze to jakaś alternatywa dla AAH
Jarek-LT :lol:
http://www.a6klub.pl/audi-a6-c5-28-30v- ... t80998.htm
Zawsze to jakaś alternatywa dla AAH
Jarek-LT :lol:
Mam dla Ciebie propozycje, bede sprzedawal swoje wydumajstwa tzn silnik z pomodzonym osprzetem i gazem na blosie. To jest cos co mozesz najlepszego bezawaryjnego zrobic z ABT ne kladac worka pieniedzy. Nawet jak juz to odpalisz co skladasz to wroze szybkie kabum bo takie modzenie dlugo ie pozyje. Nie mowiac juz o tym ze to jest sztuka dla sztuki. BTW nie pomyslales ze kompresor z 1.4 ma trkche przy male przeplywy do 2.0?
A tak dla powaznych uzytkownikow ABT bedzie na sprzedaz moj zestaw spod maski czyli:
-silnik ABT po lekkim remoncie, siatka honownicza widoczna, zmienione tloki od ABK, nowe pierscienie Goetze, uszczelka glowicy metalowa ABF Elring, nowe panewk na korbach glyco, cisnienie powyzej wzorcowego, nowe uszczelki misy i dekla, dekiel pomalowany proszkowo, nowe uszczeliacze, sprawdz a glowica na szczelnosc oraz splanowana
-kolektor wydechowy 4w2w1
-kolektor ssacy AAE z wycietym jezem
-walek rozrzadu ABK
-rozwiercona przepustnica z AAE 40MM>>>42MM
-dorobiona nowa czapka z kwasowkj pod Blosa
-wtrysk AAE (dorzucam manualnie regulowany regulator cisnienia paliwa)
-komp AAE
-obudowa filtra powietrza z ADA z dorobionym wyjsciem zamiast przeplywki 70mm
-kolanko silikon 180st.
-blos
-parownik Lovato Super swierzo po regeneracji (lub jak ktos wol sam to zestaw do regenaracji)
Silnik zalewany od remontu olejem Amsoil Premium Protection 10W40 (nie jakims gownem) od wymiany do wymiany bez ubytku. Nie dymi nie pobiera nie spala nie wycieka. Filt oleju zawsze Kneht z 1.8T (o 0.4L wieksza pojemnosc)
Na tym setupie na benzynie zamknolem szafe, (220 km/h) a skrzynia CGT ktora orginalnie siedzi w ABT jest za krotka gdyz nie wykorzstuje mozliwosci silnika, wieksze predkosci sa powyzej 4 tys a to meczy silnik i kierowce.
Wiecej info na PW, moge tez sprzedac oddzielnie slupek a oddzielnie osprzet
A tak dla powaznych uzytkownikow ABT bedzie na sprzedaz moj zestaw spod maski czyli:
-silnik ABT po lekkim remoncie, siatka honownicza widoczna, zmienione tloki od ABK, nowe pierscienie Goetze, uszczelka glowicy metalowa ABF Elring, nowe panewk na korbach glyco, cisnienie powyzej wzorcowego, nowe uszczelki misy i dekla, dekiel pomalowany proszkowo, nowe uszczeliacze, sprawdz a glowica na szczelnosc oraz splanowana
-kolektor wydechowy 4w2w1
-kolektor ssacy AAE z wycietym jezem
-walek rozrzadu ABK
-rozwiercona przepustnica z AAE 40MM>>>42MM
-dorobiona nowa czapka z kwasowkj pod Blosa
-wtrysk AAE (dorzucam manualnie regulowany regulator cisnienia paliwa)
-komp AAE
-obudowa filtra powietrza z ADA z dorobionym wyjsciem zamiast przeplywki 70mm
-kolanko silikon 180st.
-blos
-parownik Lovato Super swierzo po regeneracji (lub jak ktos wol sam to zestaw do regenaracji)
Silnik zalewany od remontu olejem Amsoil Premium Protection 10W40 (nie jakims gownem) od wymiany do wymiany bez ubytku. Nie dymi nie pobiera nie spala nie wycieka. Filt oleju zawsze Kneht z 1.8T (o 0.4L wieksza pojemnosc)
Na tym setupie na benzynie zamknolem szafe, (220 km/h) a skrzynia CGT ktora orginalnie siedzi w ABT jest za krotka gdyz nie wykorzstuje mozliwosci silnika, wieksze predkosci sa powyzej 4 tys a to meczy silnik i kierowce.
Wiecej info na PW, moge tez sprzedac oddzielnie slupek a oddzielnie osprzet
- Jarek-LT
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Wiesz co - dla mnie to żadna propozycja a nie pomyślałeś , że niektórzy właśnie lubią robić sztukę dla sztuki bo te grzebanie daje im zadowolenie.
Gdyby ta sztuka mi nie wyszła w co wątpię - w przeciwieństwie do ciebie, wrzucę sobie od razu 50KM więcej czyli ACE i za 900zł mam 140KM na gazie... <ok>
Na moim zdjęciu ABK z głową ACE też miał nie jeżdzić a jeżdzi dlatego takich niewierzących niedowiarków - NIGDY NIE SŁUCHAM..
Jarek-LT
Gdyby ta sztuka mi nie wyszła w co wątpię - w przeciwieństwie do ciebie, wrzucę sobie od razu 50KM więcej czyli ACE i za 900zł mam 140KM na gazie... <ok>
Na moim zdjęciu ABK z głową ACE też miał nie jeżdzić a jeżdzi dlatego takich niewierzących niedowiarków - NIGDY NIE SŁUCHAM..
Jarek-LT
A dlaczego ABK na glowicy ACE mialby nie jezdzic? Tylko trzeba sporo rzeczy powymieniac i troche sie to robi nieoplacalne. ABT z kompresorem tez ma racje ytu ale nie w sposob jaki Ty robisz. Mozna cos zrobic aby zrobic lub zrobic dobrze, to jest zasadnicza roznica. Porownywanie v6 z kompresorem do abt to troche inna beczka bo tam wsumie wszystko juz przygotowane.
Ja ABT z kopresorem robilbym tak:
slupek od jakiegos abk albo inny z natryskami
Tloki abt
Kompresor adekwatny d pojemnosci
Intercooler
Jakis pigyback aby to wszysko wystroic bezpiecznie o ile monowtrysk przepusci tyle paliwa co trzeba.
Koszty napewno wyjda nie male ale przynajmniej bedzie to zrobione z glowa.
Ja np drutu nie lubie i nie lubie jak ktos na sile pisze ze sie da, owszem ze sie da ale Pokaz mi ze zrobiles na takim setupie 60000 km bezawaryjnie. :!:
JESZCZE RAZ -NIE LUBIE DRUTU! I prosze mi w moim temacie nie pisac o dmuchaniu sprezonej mieszanki paliwowo powietrznej bez intercoolera z rozgrzany dolot Jeszcze ktos to podlapie i zrobi tak samo. Tematy o doladowanych kompresorem monowtryskach juz byly i chyba zaden za dlugo nie pojezdzil bo byly poprostu h...wo zrobione, pomyslales o grzaniu powietrza? O stuowym?
Zeby byla jasnosc do tematu kompresora w v6 nic nie mam, chociaz wiedzialem ze bedzie problem z zamkniecim maski i ciekawe co ze stopniem sprezania ale ABT tozupelnie inny silnik i jak chcesz pksac o doladowaniu go to tak zgodnie ze sztuka
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2016-04-17, 15:16 ]
tylko bez wulgaryzmów proszę :!:
Ja ABT z kopresorem robilbym tak:
slupek od jakiegos abk albo inny z natryskami
Tloki abt
Kompresor adekwatny d pojemnosci
Intercooler
Jakis pigyback aby to wszysko wystroic bezpiecznie o ile monowtrysk przepusci tyle paliwa co trzeba.
Koszty napewno wyjda nie male ale przynajmniej bedzie to zrobione z glowa.
Ja np drutu nie lubie i nie lubie jak ktos na sile pisze ze sie da, owszem ze sie da ale Pokaz mi ze zrobiles na takim setupie 60000 km bezawaryjnie. :!:
JESZCZE RAZ -NIE LUBIE DRUTU! I prosze mi w moim temacie nie pisac o dmuchaniu sprezonej mieszanki paliwowo powietrznej bez intercoolera z rozgrzany dolot Jeszcze ktos to podlapie i zrobi tak samo. Tematy o doladowanych kompresorem monowtryskach juz byly i chyba zaden za dlugo nie pojezdzil bo byly poprostu h...wo zrobione, pomyslales o grzaniu powietrza? O stuowym?
Zeby byla jasnosc do tematu kompresora w v6 nic nie mam, chociaz wiedzialem ze bedzie problem z zamkniecim maski i ciekawe co ze stopniem sprezania ale ABT tozupelnie inny silnik i jak chcesz pksac o doladowaniu go to tak zgodnie ze sztuka
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2016-04-17, 15:16 ]
tylko bez wulgaryzmów proszę :!:
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2016, 15:15 przez marszall, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jarek-LT
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
marszall - spokojnie nie podniecaj się nie chcesz sympatyków twojej rzeżby to OK.
Oby nasz PieterB nie miał tu co robić.....
Każdy rzeżbi jak uważa zwrócę ci tylko uwagę, ze jest jeszcze jedna grupa tych którzy i rzeżbią i jeżdżą - o takich zapomniałeś.
Masz jak w banku - z mojej strony na twój temat - IGNORUJ. :cry:
Oby nasz PieterB nie miał tu co robić.....
Każdy rzeżbi jak uważa zwrócę ci tylko uwagę, ze jest jeszcze jedna grupa tych którzy i rzeżbią i jeżdżą - o takich zapomniałeś.
Masz jak w banku - z mojej strony na twój temat - IGNORUJ. :cry:
[B4 2.0 ABT] Przekładka Części z AAE do ABT Parę pytań
Witam z góry przepraszam jeżeli nie ten dział na takie pytanie, szukajka mi nie odpowiedziała na pytania, dla tego postanowiłem napisać własny post
Wyczytałem że kilka części można przełożyć z silnika AAE do ABT
1. Podobno komputery pasują ale czy każdy do każdego czy są jakieś różne można jakoś sprawdzić czy będą współgrały czy były jakieś różnice.
2.Czy sam komputer z AAE przełożony do ABT zmieni cokolwiek, polepszy się dół auta lub coś w tym stylu ?
3.Czy można przełożyć cały kolktor ssący wraz z monowtryskiem i krokowym polepszy to co kolwiek w aucie ?
Wyczytałem że kilka części można przełożyć z silnika AAE do ABT
1. Podobno komputery pasują ale czy każdy do każdego czy są jakieś różne można jakoś sprawdzić czy będą współgrały czy były jakieś różnice.
2.Czy sam komputer z AAE przełożony do ABT zmieni cokolwiek, polepszy się dół auta lub coś w tym stylu ?
3.Czy można przełożyć cały kolktor ssący wraz z monowtryskiem i krokowym polepszy to co kolwiek w aucie ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tutaj jest cały temat o takiej modyfikacji: https://audi80.pl/topics9/b4-abt-wie ... hlight=aae
Tam jak pamiętam wsadzenie przepustnicy z AAE z kompem ABT skutkowało ubogą mieszanką na benzynie, bo przy takim samym wychyle przepustnicy silnik zasysał, więcej powietrza a system bez przepływomierza sobie tego nie zmierzy i nie da więcej paliwa, korekt z sondy lambda pewnie też zabraknie.
W drugą stronę pewnie też będzie problem, bo ECU z AAE będzie da paliwa do wychyłu większej przepustnicy niż jest i zaleje silnik
Tam jak pamiętam wsadzenie przepustnicy z AAE z kompem ABT skutkowało ubogą mieszanką na benzynie, bo przy takim samym wychyle przepustnicy silnik zasysał, więcej powietrza a system bez przepływomierza sobie tego nie zmierzy i nie da więcej paliwa, korekt z sondy lambda pewnie też zabraknie.
W drugą stronę pewnie też będzie problem, bo ECU z AAE będzie da paliwa do wychyłu większej przepustnicy niż jest i zaleje silnik
Niektórych nie stać na S2, nie potrzebuję wyścigówki od tego mam drugie auto, ale za to chciał bym żeby troszkę lepiej się zbierała, nie będę się tym autem ścigał ale biję nim km więc przydało by się wyprzedzić jakieś inne auto.Leo pisze:ależ ludzie mają pomysły...
ABT to ABT , wyścigówka nigdy z tego nie będzie, i byle ABK objedzie go jak chce.
Wlasnie tego linku szukałem dzięki maciek