No zawsze można było kupić coś z mocniejszym silnikiem.
Nawet mój kuzyn chciał kupować ABT, bo prosty silnik i gaz tanio zamontować ale trafiło się ABK i teraz narzeka że za słaby.
Tak poza tym człowiek się przyzwyczaja do mocy nawet do ponad 200KM da się przyzwyczaić i chcieć więcej.
[B4 ABT] Wiecej szzzzmocy!
Marszall fajny projekt z tym ABT/ABK/AAE. Nie będę zakładal nowego tematu, bo zrobiłem coś na podobę.
Pacjent Audi 80 B3 PM LPG, silnik mi padl ( obrócona panewka, 2mm luzu na skoku tłoka) więc silnik do wymiany.
Pod maską znalazł się 2.0 8v ABK na monowtrysku od PM-a z przepustnicą i kolektorem ssącym od AAE, mikser LPG rozfrezowany pod stozkiem dopasowany do ori monowtrysku, wydech z kolektorem wydechowym od ABK, portki custom o wylocie 2,36 cala, póżniej łącznik elastyczny a dalej ori wydech.
Jednak 2 litry na większym wykorbieniu, wysokim stopniu sprężania i zapłonie 8 stopni robią swoje.
Czuć wiekszego NM ciągnacego już od samego dołu od około 2000 RPM.
Pacjent Audi 80 B3 PM LPG, silnik mi padl ( obrócona panewka, 2mm luzu na skoku tłoka) więc silnik do wymiany.
Pod maską znalazł się 2.0 8v ABK na monowtrysku od PM-a z przepustnicą i kolektorem ssącym od AAE, mikser LPG rozfrezowany pod stozkiem dopasowany do ori monowtrysku, wydech z kolektorem wydechowym od ABK, portki custom o wylocie 2,36 cala, póżniej łącznik elastyczny a dalej ori wydech.
Jednak 2 litry na większym wykorbieniu, wysokim stopniu sprężania i zapłonie 8 stopni robią swoje.
Czuć wiekszego NM ciągnacego już od samego dołu od około 2000 RPM.
No widzicie, znalazł się jeden praktyk który to spróbował i orzekł że jest róznica a wiekszość to tylko stado teoretyków którzy mówią ze to nic nie da!
PS. prosze nie wprowadzać ludzi w bład! W AAE tak jak w ABT były dwa rodzaje kompów na krokowiec 4 i 6 pinów. Te na 4 starsze wystepowały w audi 100 c4 a te nowsze analogicznie w A6 C4. Wiadomo że jak chce sie przełożyć to trzeba sukać odpowiadającego.
PS2. ja miałem a ubogo ale nie na przepustnicy AAE tylko powiekszonej przepustnicy AAE i to tylko czasami dopuki się adaptacja nie nauczyła i wbrew niektórym adaptacja sie nie skończyła bo w ABT na mocnej adaptacji leje tak paliwem ze sie wytrzymać przy samochodzie nie da, zresztą da sie jeszcze pobawić ciśnieniem paliwa
PS. prosze nie wprowadzać ludzi w bład! W AAE tak jak w ABT były dwa rodzaje kompów na krokowiec 4 i 6 pinów. Te na 4 starsze wystepowały w audi 100 c4 a te nowsze analogicznie w A6 C4. Wiadomo że jak chce sie przełożyć to trzeba sukać odpowiadającego.
PS2. ja miałem a ubogo ale nie na przepustnicy AAE tylko powiekszonej przepustnicy AAE i to tylko czasami dopuki się adaptacja nie nauczyła i wbrew niektórym adaptacja sie nie skończyła bo w ABT na mocnej adaptacji leje tak paliwem ze sie wytrzymać przy samochodzie nie da, zresztą da sie jeszcze pobawić ciśnieniem paliwa
Na LPG jedzie dobrze a na benzynie na wyższych obrotach jakby miał za mało paliwa.
Pewno dlatego, ze wtrysk jest od PM-a a przepustnica od AAE.
Mam też wtryskiwacz AAE, ale nie mam kompa od tego wtrysku.
Pytanie czy jest sens zakładania wtrysku AAE do kompa PM?
Podobno na regulatorze jest inne cisnienie wtrysku.
Pewno dlatego, ze wtrysk jest od PM-a a przepustnica od AAE.
Mam też wtryskiwacz AAE, ale nie mam kompa od tego wtrysku.
Pytanie czy jest sens zakładania wtrysku AAE do kompa PM?
Podobno na regulatorze jest inne cisnienie wtrysku.
Podobno, ale ja kombinowałem z nastawnym regulatorem to zmiana o 0.2 bara skutkowała już dużym przelewaniem. Mój kumpel kiedyś mi czytał kompa od ABT bo chciał sobie zgrać soft bez immo to mówił że ma jakiś podkręcony program do ABT i może mi wgrać jak che ale podziękowałęm bo miałem już AAE. Kompa starego nadal mam wiec moge go zchipować u niego