[B3/B4]Licznik
Dopiero dziś przeczytałem ten temat,ale skoro kolega mnie wywołał to parę słów dodam.Takie raptowne skończenie się akumulatora na ciepłym silniku-tylko dwie możliwości-albo sam akumulator dostał zwarcia wewnętrznego,albo alternator szlag trafił -diody albo jakieś przebicie do masy.Regulator napięcia w tym typie nie ma zasilania na postoju więc go wykluczam-co nie znaczy,że jest dobry skoro ładowania nie ma.Ten wskaźnik paliwa-moderator pisał nic dodać nic ująć-albo coś nie łączy na płycie bądź połączeniach,albo czujnik w zbiorniku do kitu.Stabilizator dobry skoro temperatura w porządku a on zasila tylko te dwa wskaźniki
No i byłem w mojej czarnej chcąc zdjąć kierownice, wyjąć zegary a przy okazji chcac spawdzic klakson .... nie uwierzycie ale odkrecalem srubke z kiery i udalo mi sie tylko jedna gdyz nie mam takiego klucza (jakas gwiazdka - nie krzyzak) odkrecilem jadna plaskim wrcz idealnie no ale zostala druga a ta nic nie chce ... gdzie kupie takie klucze hmm poszukam. W kazdym razie operacja nie udana widocznie niunia nie ma ochoty a zegarow bez zdjecia tej zaslepy na kierownice nie dalem rady wyciagnac. Ani jedna czy tez druga strona no nie przchodza !!
Za zrobilem pare innych rzeczy, idsniezylem piekna dame, dałem jej sie ogrzac i zalozylem czarne kołpaczki na zimowe stalowki .... 8-) wyglada ciekawie ...
Za zrobilem pare innych rzeczy, idsniezylem piekna dame, dałem jej sie ogrzac i zalozylem czarne kołpaczki na zimowe stalowki .... 8-) wyglada ciekawie ...
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
nie wiem jak u ciebie ale u mnie kierownica jest przykrecona na klucz podajże 24 nasadowy a ten panel co robisz bip bip jest na wcisk al;e jak u ciebie jest z tą poduszką poszukam to ći napisze ps. zegary powinny wyjść bez ściągania kierownicy
Ostatnio zmieniony 29 gru 2007, 16:26 przez goldi j51, łącznie zmieniany 1 raz.
- Brother_red
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 21 sty 2007, 20:58
- Lokalizacja: Kwidzyn
Dawno mnie tu nie było Hmmm wiele już na temat Twojego problemu zostało powiedziane. Co do tej Twojej kierownicy... W kierownicy, bez poduszki środek wyciągasz zwyczajnie go wyszarpując lub ciągnąc silnie do siebie. W momencie kiedy jest poducha trzeba odkrecić dwa wkręciki. Nie pamietam dokładnie czy były one pod kierownicą, czy za nią od strony zegarów. I coś mi sie wydaje, że były na imbus, ale nie chcę Cię wprowadzać w błąd bo już dokładnie nie pamiętam. Na jakim etapie sprawdzania jesteś jeżeli chodzi o ten wskaźnik temp i obrotomierz.
No jestem na etapie sciagniecia tej kierownicy zeby wyjac zegar bo bez tego mi sie nie udalo ... zobace jeszcze raz ale jutro bo nie mam garazy a ciemno i zimno juz... gdy poruszalem moimi VDO wskaźnik nie temp bo ten jest dobry a raczej poziomu paliwa tak jakby normowal od razu prace po przekreceniu kluczyka powoli sie podnosil do mniej wiecej tyle ile wydaje mi sie byc czyli ok 27 litrow a po odlaczeniu zaplonu spadal do zera ... ten z tem malo kiedy rosnie chyba ze dluzej w miescie jestem to wskoczy do 70* i pozniej spada najwiecej nagrzal sie do 90* ale od razu wentylator dzialal i schlodzil to raz dwa wiec jak juz inni mowili wina nie jest stabilizator a problem raczej na oporze wskaznika poziomu paliwa albo w stykach albo na czujniku w baku ...
ide pooli do przodu ... mysle ze jak zmienie paski zniknie problem z obrotomierzem i ladowaniem akumulatora ... jesli nie to w zaleznosci co mi dalej bedzie wystepowac bede pracowal dalej ... poki co na cel paliwo i sygnalizator bip bip - klakso- bo do tego mi nie potrzebne poki co czesci ze sklepu ...
Fajni tu są ludzie ... Dzieki za zainteresowanie ... Jestescie The Best
ide pooli do przodu ... mysle ze jak zmienie paski zniknie problem z obrotomierzem i ladowaniem akumulatora ... jesli nie to w zaleznosci co mi dalej bedzie wystepowac bede pracowal dalej ... poki co na cel paliwo i sygnalizator bip bip - klakso- bo do tego mi nie potrzebne poki co czesci ze sklepu ...
Fajni tu są ludzie ... Dzieki za zainteresowanie ... Jestescie The Best
- Brother_red
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 21 sty 2007, 20:58
- Lokalizacja: Kwidzyn
dadid ale zamotałeś ten swój temat :mrgreen:
Daj sobie spokój ze sciąganiem kierownicy! przekreć ten licznik w lewo, w prawo, szybką do dołu i wyjdzie...nie masz innego audi jak my
Co do wkaźnika paliwa. Patrz na postoju co pokazuje i daj mu po przekręceniu stacyjki kilka chwil. Jeżeli masz około 30 l to powinna być plus, minus przy środkowej kresce.
Coś zamotałeś teraz ze wskazaniem temp. Słuchaj silnik nagrzewa sie do 90*C i tak ma trzymać....wyjątek miasto, kiedy stoisz a silnik pracuje. Temperatura wzrasta powyżej 90*C i zalącza sie wentylator...proste! Albo masz walnięty termostat, albo ten regulator napięcia bo wtedy z tego co piszesz jeden i drugi wskaźnik kłamie. Aaa i jeszcze ten brak sygnału dzwiękowego tu dołożyleś i już wogóle bałagan w tym Twoim temacie :mrgreen:
Daj sobie spokój ze sciąganiem kierownicy! przekreć ten licznik w lewo, w prawo, szybką do dołu i wyjdzie...nie masz innego audi jak my
Co do wkaźnika paliwa. Patrz na postoju co pokazuje i daj mu po przekręceniu stacyjki kilka chwil. Jeżeli masz około 30 l to powinna być plus, minus przy środkowej kresce.
Coś zamotałeś teraz ze wskazaniem temp. Słuchaj silnik nagrzewa sie do 90*C i tak ma trzymać....wyjątek miasto, kiedy stoisz a silnik pracuje. Temperatura wzrasta powyżej 90*C i zalącza sie wentylator...proste! Albo masz walnięty termostat, albo ten regulator napięcia bo wtedy z tego co piszesz jeden i drugi wskaźnik kłamie. Aaa i jeszcze ten brak sygnału dzwiękowego tu dołożyleś i już wogóle bałagan w tym Twoim temacie :mrgreen:
spoko powoli mnie chodzi tylko o ten wskaznik paliwa i obrotomiesz za ktorym stoi alternator i poślizg paska ...... to moj głowny temat ....
ze wskaźnikiem temp chcialem powiedziec ze jest ok, wyjaśnic Brother_red - Tobie że nie chodzi o wsk. temp tylko paliwa .... zobacz co pisales
a jesli chodzi o klakson to chcialem to sobie po drodze przy okazji zrobic a skoro nie moglem wyjac zegarow to pytam o kierownice.
tyle mojego tematu ...
sory za mankament ....
ze wskaźnikiem temp chcialem powiedziec ze jest ok, wyjaśnic Brother_red - Tobie że nie chodzi o wsk. temp tylko paliwa .... zobacz co pisales
a jesli chodzi o klakson to chcialem to sobie po drodze przy okazji zrobic a skoro nie moglem wyjac zegarow to pytam o kierownice.
tyle mojego tematu ...
sory za mankament ....