Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4]Licznik

ODPOWIEDZ
assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 29 gru 2007, 14:38

Dopiero dziś przeczytałem ten temat,ale skoro kolega mnie wywołał to parę słów dodam.Takie raptowne skończenie się akumulatora na ciepłym silniku-tylko dwie możliwości-albo sam akumulator dostał zwarcia wewnętrznego,albo alternator szlag trafił -diody albo jakieś przebicie do masy.Regulator napięcia w tym typie nie ma zasilania na postoju więc go wykluczam-co nie znaczy,że jest dobry skoro ładowania nie ma.Ten wskaźnik paliwa-moderator pisał nic dodać nic ująć-albo coś nie łączy na płycie bądź połączeniach,albo czujnik w zbiorniku do kitu.Stabilizator dobry skoro temperatura w porządku a on zasila tylko te dwa wskaźniki

dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 29 gru 2007, 16:12

No i byłem w mojej czarnej chcąc zdjąć kierownice, wyjąć zegary a przy okazji chcac spawdzic klakson .... nie uwierzycie ale odkrecalem srubke z kiery i udalo mi sie tylko jedna gdyz nie mam takiego klucza (jakas gwiazdka - nie krzyzak) odkrecilem jadna plaskim wrcz idealnie no ale zostala druga a ta nic nie chce ... gdzie kupie takie klucze hmm poszukam. W kazdym razie operacja nie udana widocznie niunia nie ma ochoty ;-) a zegarow bez zdjecia tej zaslepy na kierownice nie dalem rady wyciagnac. Ani jedna czy tez druga strona no nie przchodza !!

Za zrobilem pare innych rzeczy, idsniezylem piekna dame, dałem jej sie ogrzac i zalozylem czarne kołpaczki na zimowe stalowki .... 8-) wyglada ciekawie ...

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 29 gru 2007, 16:16

dadid_, marnie wyjmujesz.Zegary wychodzą bez zdejmowania kierownicy,trzeba je troche przekręcić ,mała gimnastyka. :mrgreen:
Kierownica przykręcona jest jedną dużą nakrętką na środku.

dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 29 gru 2007, 16:20

no coz marnie mi wyszlo ale to moj pierwszy raz. :oops: Akurat wiem jak jest przykrecona kierownica ale do tej sruby sie nie dostałem bo musze wpierw zdjac - odkrecic ten przedni panel na kierownicy ktorego uzywamy, naciskamy by uslyszec bip bip 0 sygnal dzwiekowy <ok>

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 29 gru 2007, 16:23

dadid_, jak to zwykła kiera to na każdym rogu złap po kolei i energicznie szarpnij i ta zaślepka zeskakuje.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 29 gru 2007, 16:25

nie wiem jak u ciebie ale u mnie kierownica jest przykrecona na klucz podajże 24 nasadowy a ten panel co robisz bip bip jest na wcisk al;e jak u ciebie jest z tą poduszką poszukam to ći napisze :-D ps. zegary powinny wyjść bez ściągania kierownicy
Ostatnio zmieniony 29 gru 2007, 16:26 przez goldi j51, łącznie zmieniany 1 raz.

dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 29 gru 2007, 16:26

sęk w tym ze wcale nie jest taka zwykła ... można szarpac i nic ... jak juz wcześniej pisalem o AIRBAGu to odkrecaja to to wiem ze cos tam jest (bardzo wiele ostrzezeń typu atention) tylko nie wiem czy kiera zminiona z b4 czy moze jest ta poducha u mnie ..

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 29 gru 2007, 16:31

Więc taką operację rób na odłączonym akumulatorku.Ja mam AirBag to jest na 2 śrubki ale to taki jak w a4 z racji na mój rocznik.

dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 29 gru 2007, 16:37

hmm mowisz ze jak odłaczusz akuś to poducha nie dostanie w razie cego impulsu ? tylko jak bez aku sprawdzic i zmontowac kiere by dzialal bip bip :d

Ty masz te dwie sruby tak jakby z patrzac na zegarek na godzienie 8 i 16 ??? z tylu kierownicy ??

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 29 gru 2007, 17:00

Raczej 9 i 3 cią ale jakoś tak.No więc na podłączonym może Ci się zaświecić kontrolka od Air i będziesz zmuszony to kasować pod kompem,ale dziwi mnie poducha w B3.Raczej coś ktoś porezał sobie dla bajeru.Daj jakieś foto tej fajerki dla zaspokojenia mojej ciekawości. :mrgreen:

dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 29 gru 2007, 17:05

dobra jutro zrobie foto i wieczorem wrzuce ...

Awatar użytkownika
Brother_red
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 21 sty 2007, 20:58
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Brother_red » 29 gru 2007, 17:07

Dawno mnie tu nie było :) Hmmm wiele już na temat Twojego problemu zostało powiedziane. Co do tej Twojej kierownicy... W kierownicy, bez poduszki środek wyciągasz zwyczajnie go wyszarpując lub ciągnąc silnie do siebie. W momencie kiedy jest poducha trzeba odkrecić dwa wkręciki. Nie pamietam dokładnie czy były one pod kierownicą, czy za nią od strony zegarów. I coś mi sie wydaje, że były na imbus, ale nie chcę Cię wprowadzać w błąd bo już dokładnie nie pamiętam. Na jakim etapie sprawdzania jesteś jeżeli chodzi o ten wskaźnik temp i obrotomierz.

dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 29 gru 2007, 17:15

No jestem na etapie sciagniecia tej kierownicy zeby wyjac zegar bo bez tego mi sie nie udalo ... zobace jeszcze raz ale jutro bo nie mam garazy a ciemno i zimno juz... gdy poruszalem moimi VDO wskaźnik nie temp bo ten jest dobry a raczej poziomu paliwa tak jakby normowal od razu prace po przekreceniu kluczyka powoli sie podnosil do mniej wiecej tyle ile wydaje mi sie byc czyli ok 27 litrow a po odlaczeniu zaplonu spadal do zera ... ten z tem malo kiedy rosnie chyba ze dluzej w miescie jestem to wskoczy do 70* i pozniej spada najwiecej nagrzal sie do 90* ale od razu wentylator dzialal i schlodzil to raz dwa wiec jak juz inni mowili wina nie jest stabilizator a problem raczej na oporze wskaznika poziomu paliwa albo w stykach albo na czujniku w baku ...

ide pooli do przodu ... mysle ze jak zmienie paski zniknie problem z obrotomierzem i ladowaniem akumulatora ... jesli nie to w zaleznosci co mi dalej bedzie wystepowac bede pracowal dalej ... poki co na cel paliwo i sygnalizator bip bip - klakso- bo do tego mi nie potrzebne poki co czesci ze sklepu ...


Fajni tu są ludzie ... Dzieki za zainteresowanie ... Jestescie The Best

Awatar użytkownika
Brother_red
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 21 sty 2007, 20:58
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Brother_red » 29 gru 2007, 18:00

dadid ale zamotałeś ten swój temat :mrgreen:
Daj sobie spokój ze sciąganiem kierownicy! przekreć ten licznik w lewo, w prawo, szybką do dołu i wyjdzie...nie masz innego audi jak my ;-)
Co do wkaźnika paliwa. Patrz na postoju co pokazuje i daj mu po przekręceniu stacyjki kilka chwil. Jeżeli masz około 30 l to powinna być plus, minus przy środkowej kresce.
Coś zamotałeś teraz ze wskazaniem temp. Słuchaj silnik nagrzewa sie do 90*C i tak ma trzymać....wyjątek miasto, kiedy stoisz a silnik pracuje. Temperatura wzrasta powyżej 90*C i zalącza sie wentylator...proste! Albo masz walnięty termostat, albo ten regulator napięcia bo wtedy z tego co piszesz jeden i drugi wskaźnik kłamie. Aaa i jeszcze ten brak sygnału dzwiękowego tu dołożyleś i już wogóle bałagan w tym Twoim temacie :mrgreen:

dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 29 gru 2007, 18:22

spoko powoli mnie chodzi tylko o ten wskaznik paliwa i obrotomiesz za ktorym stoi alternator i poślizg paska ...... to moj głowny temat ....

ze wskaźnikiem temp chcialem powiedziec ze jest ok, wyjaśnic Brother_red - Tobie że nie chodzi o wsk. temp tylko paliwa .... zobacz co pisales

a jesli chodzi o klakson to chcialem to sobie po drodze przy okazji zrobic a skoro nie moglem wyjac zegarow to pytam o kierownice.

tyle mojego tematu ...

sory za mankament .... :-(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl