O ile odczyt w bloku 000 był w trybie basic seting ,to jest ok.Przy zbyt póznym początku wtrysku ,pierwszy raz zawsze odpala gorzej ,a nie tylko czasami ...jak tylko czasami ,to winne jest cofajace się paliwodzimi1 pisze:Zastanawiam się czy korygować kąt i dawkę gdyż czasami ciężko pali z rana.
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
Log Basic Settings:
000:
http://vaglog.pl/log-000_CA7r7.html
003:
http://vaglog.pl/log-003_9Et33a.html
004:
http://vaglog.pl/log-004_jbUlA4.html
Statyczne logi:
000, 001, 003:
http://vaglog.pl/log-000_001_003_0Y24e.html
004, 007, 013:
http://vaglog.pl/log-004_007_013_b99irYR.html
Dynamiczne logi:
000, 003, 004:
http://vaglog.pl/log-000_003_004_eAo08G.html
008, 010, 011:
http://vaglog.pl/log-008_010_011_leAfeD.html
Prosiłbym o profilaktyczne przejrzenie logów, oraz o pomoc w zdiagnozowaniu powodu, dla którego auto łapie "dziurę", tak jakby na sekundę puścić pedał gazu, a potem z powrotem się wkręca ale od tego momentu słabiej. Występuje to w okolicach 3500-3800 obrotów/min.
000:
http://vaglog.pl/log-000_CA7r7.html
003:
http://vaglog.pl/log-003_9Et33a.html
004:
http://vaglog.pl/log-004_jbUlA4.html
Statyczne logi:
000, 001, 003:
http://vaglog.pl/log-000_001_003_0Y24e.html
004, 007, 013:
http://vaglog.pl/log-004_007_013_b99irYR.html
Dynamiczne logi:
000, 003, 004:
http://vaglog.pl/log-000_003_004_eAo08G.html
008, 010, 011:
http://vaglog.pl/log-008_010_011_leAfeD.html
Prosiłbym o profilaktyczne przejrzenie logów, oraz o pomoc w zdiagnozowaniu powodu, dla którego auto łapie "dziurę", tak jakby na sekundę puścić pedał gazu, a potem z powrotem się wkręca ale od tego momentu słabiej. Występuje to w okolicach 3500-3800 obrotów/min.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Widać jak na dloni przeladowanie i auto pewnie wpada ci w tryb awaryjny .Także albo nieszczelny któryś z węzyków do n75 ,albo sam n75 do wymiany ...zwykle to drugie o ile n75 jest jeszcze ori z roku produkcji autareb00 pisze:Prosiłbym o profilaktyczne przejrzenie logów, oraz o pomoc w zdiagnozowaniu powodu, dla którego auto łapie "dziurę", tak jakby na sekundę puścić pedał gazu, a potem z powrotem się wkręca ale od tego momentu słabiej. Występuje to w okolicach 3500-3800 obrotów/min.
auto slabo zaczelo przyspieszac
witam auto slabo zaczelo przyspieszac prosba o analize logow
003 011
http://vaglog.pl/log-011_003_2lMV0Pc.html
003 011
http://vaglog.pl/log-011_003_2lMV0Pc.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
U Ciebie odwrotnie,doładowanie za niskie ,przepływomierz tnie dawkę i auto ma muła . Przyczyna może być taka sama ,czyli niesprawny n75 .Ewentualnie nieszczelność w dolocie .Test bardzo prosty ,wystarczy sprawdzić jak ładuje bez upuszczania ,czyli odpiać wezyk z gruszkitiger209 pisze: auto slabo zaczelo przyspieszac prosba o analize logow
zmienilem n75 to sa drugie logi z innym n75 a teraz jest dobrze
003 011
http://vaglog.pl/log-011_003_93x091.html
003 011
http://vaglog.pl/log-011_003_93x091.html
Dziękuję Panie Mariuszu. Kamień z serca, że to nie przepływomierz, albo coś bardziej kosztownego.
Fakt zauważyłem, że coś jest nie tak z N75. Przed logowaniem sprawdziłem błędy, były następujące:
00519, 00575. Lecz z pośpiechu mojego asystenta zrobiłem zdjęcie na szybko, aby potem sprawdzić i skasowałem je. Nie powróciły, więc ok. Podczas logowania, już przy ostatnim przejeździe usłyszałem bardzo głośny świst. Uprzedzam pytania, tak, moja turbina gwiżdże, ale jest to bardzo milutki charakterystyczny, delikatny, lecz dobrze słyszalny gwizd. A wtedy to był dużo głośniejszy i wręcz przerażający. Myślałem, że coś padło. Ale po zatrzymaniu się przegazowałem i znów było słychać tylko turbinkę. Jak wróciłem do domu, wziąłem się za wymianę oleju, a potem coś mnie natknęło, żeby sobie podpiąć vaga i zmienić dawkę, bo jak widać jest minimalna. Patrzę, znowu te same błędy. Wyczytałem, że najczęśniej jest to wina N75. Od razu sobie przypomniałem, że mój przecież cały czas "tykał", a teraz jest cisza. VAGiem zrobiłem test podzespołów i na N75 była cisza. Puknąłem go kilka razy i się obudził. Przejechałem się również z pominięciem N75 i również jest ten przerażający gwizd podczas przyspieszania. Podczas hamowania silnikiem również. Stąd moje pytanie, czy podczas schodzenia biegami z prędkości turbo bije na tyle ciśnienia, że w przypadku dziury w dolocie gwizdałoby? Auto teraz ma odczuwalnie mniej mocy. Nieszczelność pod wtryskiem, czy luźną świecę wykluczam, ponieważ na jałowym jest cichutko. Dźwięk zaczyna rosnąć wraz ze startem turbawki. Najbardziej martwi mnie, że stało się to nagle.
@Edit. Za drugim razem, czyli już w garażu pojawił się również błąd 65535. Zapomniałem wyżej wymienić.
Fakt zauważyłem, że coś jest nie tak z N75. Przed logowaniem sprawdziłem błędy, były następujące:
00519, 00575. Lecz z pośpiechu mojego asystenta zrobiłem zdjęcie na szybko, aby potem sprawdzić i skasowałem je. Nie powróciły, więc ok. Podczas logowania, już przy ostatnim przejeździe usłyszałem bardzo głośny świst. Uprzedzam pytania, tak, moja turbina gwiżdże, ale jest to bardzo milutki charakterystyczny, delikatny, lecz dobrze słyszalny gwizd. A wtedy to był dużo głośniejszy i wręcz przerażający. Myślałem, że coś padło. Ale po zatrzymaniu się przegazowałem i znów było słychać tylko turbinkę. Jak wróciłem do domu, wziąłem się za wymianę oleju, a potem coś mnie natknęło, żeby sobie podpiąć vaga i zmienić dawkę, bo jak widać jest minimalna. Patrzę, znowu te same błędy. Wyczytałem, że najczęśniej jest to wina N75. Od razu sobie przypomniałem, że mój przecież cały czas "tykał", a teraz jest cisza. VAGiem zrobiłem test podzespołów i na N75 była cisza. Puknąłem go kilka razy i się obudził. Przejechałem się również z pominięciem N75 i również jest ten przerażający gwizd podczas przyspieszania. Podczas hamowania silnikiem również. Stąd moje pytanie, czy podczas schodzenia biegami z prędkości turbo bije na tyle ciśnienia, że w przypadku dziury w dolocie gwizdałoby? Auto teraz ma odczuwalnie mniej mocy. Nieszczelność pod wtryskiem, czy luźną świecę wykluczam, ponieważ na jałowym jest cichutko. Dźwięk zaczyna rosnąć wraz ze startem turbawki. Najbardziej martwi mnie, że stało się to nagle.
@Edit. Za drugim razem, czyli już w garażu pojawił się również błąd 65535. Zapomniałem wyżej wymienić.
Katalizator nie wyparował w sekundę kolego. Racja, w logach przeładowanie, ale pierwszy gwizd był gdy kończyłem już logi, więc jest prawdopodobna nieszczelność w dolocie. Niestety dzisiaj nie mogłem nic działać w garażu. Jutro się biorę za generalnie sprawdzenie wirnika, oraz przewodów.
Tak w razie czego.. Droga jest T15?
@Edit. RIP T15. Luzy kilka mm.
Tak w razie czego.. Droga jest T15?
@Edit. RIP T15. Luzy kilka mm.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Cześć, kolega ma problem ze swoim 1,9tdi ale w passku b5 czyli AFN. Zrobiłem logi:
http://vaglog.pl/log-011_SgVp1.html
http://vaglog.pl/log-010_a3cuN.html
http://vaglog.pl/log-008_v1i8eH.html
http://vaglog.pl/log-004_2zLemVq.html
http://vaglog.pl/log-003_1T9ow7.html
Coś się rzuca w oczy?
Przepływomierz ma za duże wartości ale dlaczego?
Brakuje 200mbar w doładowaniu - nieszczelność?
http://vaglog.pl/log-011_SgVp1.html
http://vaglog.pl/log-010_a3cuN.html
http://vaglog.pl/log-008_v1i8eH.html
http://vaglog.pl/log-004_2zLemVq.html
http://vaglog.pl/log-003_1T9ow7.html
Coś się rzuca w oczy?
Przepływomierz ma za duże wartości ale dlaczego?
Brakuje 200mbar w doładowaniu - nieszczelność?
Ostatnio zmieniony 23 mar 2017, 16:10 przez Ganimadeus, łącznie zmieniany 1 raz.